COVID نمی تواند جلوگیری از غرور و افتخار جشن

به عنوان غرور ماه unfurls میان طاعون و طولانی سر رسیده جهانی تحول شما باید به یک سوال بپرسید: چه مارشا P. John

توسط ABESTANEWS در 5 تیر 1399

به عنوان غرور ماه unfurls میان طاعون و طولانی سر رسیده جهانی تحول شما باید به یک سوال بپرسید: چه مارشا P. Johnson انجام دهید ؟

در آغاز (28 ژوئن 1969 به دقیق) جانسون گفته lobbed یک آجر (برخی می گویند یک دشنه) در پلیس که تصمیم گرفته بود دوباره به همجنسگرایان (این امر می تواند دهه ها قبل از مخفف شد واقعا فراگیر) پادشاهان و ملکه از استون وال در مسافرخانه. جانسون پرت پرتابه دور دنیا شنیده طلوع در یک فایل باینری-busting انقلاب که راهپیمایی در برخی از 51 سال بعد.

به قول بزرگ Tony Kushner او عالی کار همچنان ادامه دارد. برای غرور 2020, بسیاری از آن همچنان حاضر به عنوان هنرمندان حرکت جهانی که در آن سرایت تعریف آنچه در آن به معنی ایجاد جامعه است.

در زیر خلاصه ای از هنرمندان در جشن غرور و مانند اواخر سال مارشا "پرداخت آن هیچ ذهن" جانسون خواستار جهان را متوجه خواهید شد.

دریافت خود را از دلار خارج

زمانی که جنوب-سمت-دنیا-و-مطرح کشیدن ملکه این شرور خطاب شیکاگو کشیدن مارس برای تغییر در Boystown یکشنبه, ژوئن 14, rupaul's Drag Race آلوم برانگیخته جانسون صالح خشم.

"رشد و سیاه و سفید در سمت جنوب شما مجبور به نگرانی در مورد مرگ به دلیل چگونه به شما نگاه کرد و همچنین به دلیل چگونه شما احساس" به یاد می آورد جنگره. به شدت سفید گی محاصره در Boystown ارائه نمی دهد خیلی از مهلت او اضافه شده است. "هنگامی که من در نهایت رفت و به اولین افتخار در سمت شمال آن بود" آه. من نیستم خوش آمدید در اینجا یا.'"

با دختر سیاه سحر و جادو و عجیب و غریب جدول, این شرور است و جعل خود را با نام تجاری استقبال از فضا. BGM آنلاین انواع نمایش به صورت, سیاه, drag queens; های عجیب و غریب در جدول یک بحث نشان می دهد که در آن cohosts شرور و Dida ریتز و خدمه LGBTQIA+ جوانان بحث در مورد همه چیز از بدن dysmorphia به تراجنسی. او همچنین به نظر می رسد 30 ژوئن در یک عجیب و غریب غرور شیکاگو دیجیتال کشیدن جشنواره جریان از طریق AQP را در کانال Twitch در 8 ساعت.

"زمانی که من شروع به کشیدن در 2013, وجود دارد این احترام عامل. اگر شما یک ملکه کشیدن شما وجود دارد برای سرگرم کردن و که در آن بود. خوب من فقط می تواند نگه داشتن دهان من بسته برای مدت طولانی," او گفت:. "لباس زنان همواره در خط مقدم هر جنبش" او به اطلاع مخاطبان در بالای BGM. "از آن زمان برای ما به آنها نشان می دهد برخی از عشق. بنابراین دریافت دلار خود را," او گفت:.

شما نمی توانید به دور نگاه کنید

Aimy تین تابش مشابه جسارت با قانون اساسی Queerdomبه قلم و انجام شده توسط مورد چهره تئاتر جوانان گروه.

"بسیاری از مردم فکر می کنم غرور و افتخار است فقط رنگین کمان و زرق و برق و عموم مردم است. من شبیه هیچ غرور آغاز شده به عنوان یک شورش. ما جشن می گیرند اما ما باید برای نگه داشتن مبارزه" تین گفت. "این کار انجام می شود نه زمانی که امید به زندگی از یک ترانس زن حدود 35. تمام زندگی می تواند مهم نیست تا زمانی که سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. همه سیاه و سفید زندگی می کند نمی تواند, توجه, تا, سیاه, ترانس و عجیب و غریب زندگی می کند مهم است."

قانون اساسی Queerdom بخشی از مورد چهره جوانان تئاتر "قدرت در پراید در خانه" سری که جوان گروه ایجاد جدید مینی پخش هفتگی, همه در راستای تقویت صداهای عجیب و غریب.

"این داستان بیشتر ما می توانید بگویید بهتر است" گفت: Tien. "داستان های عجیب و غریب مهم است. عجیب و غریب مردم مهم است. شما نمی توانید به دور نگاه کنید. ما حق در اینجا. ما قرار نیست در هر نقطه."

فیل در اتاق

هومبولت پارک مبتنی بر UrbanTheater نیز اقدام آنلاین و خاموش. UT هفتگی سری ¡Que Pasa! راه اندازی با کمدی از Roscoe روستای بومی گوئن لا Rokaکه می یابد خنده دار در تقاطع اجتماعی و عدالت اجتماعی فاصله.

"معمولا من مانند من بحث با صدا غذا خوردن در مورد هر چیزی'" لا Roka گفت. "اما در حال حاضر ؟ وجود دارد بسیاری از محرک برای بسیاری از مردم در سراسر ویرانی COVID. شما باید به ریسمان اما شما نمی توانید روی صحنه و چشم پوشی که بسیار آشکار فیل در اتاق است." COVID نیست تنها فیل.

"من تو را دیدم یک پست به تازگی که پرسید چرا برخی از مردم اقدام مانند مردم سیاه و سفید درست از آب در آمد, مانند, میزان نژاد پرستی (BIPOC) مردم در مقابله با چیزی است که در اخبار است که ما همه فقط تحقق است. اما که فیل شده است در اینجا برای 400 سال است."

لا Roka توصیف ¡Que Pasa! مجموعه ای به عنوان "کمدی جلو آویزان در اطراف یک نوشیدنی و انتخاب مغز من" پس از پایه تا تنظیم.

"من داستان در مورد رشد عجیب و غریب با مکزیک و گواتمالا پدر و مادر گاهی اوقات با Spanglish. من تا به حال کمی قدیمی خانم ها به من می گویند " من را درک نمی کنند هر کلمه ای که می گفت: اما من می دانم که دقیقا آنچه شما در مورد صحبت شد. من, ایتالیایی, مادر بود مادر خود را.'"

تحت فشار قرار دادند به چالش کشیده شکسته

بازیگر کریستین چانگ ساخت حرفه ای خود اولین در شیکاگو آنلاین. آنها بازی فردیناند در شکسپیر All-Stars'آنلاین کمدي The Tempest. فردیناند داستان است که تقریبا به طرز مرموزی به موقع: یک کشتی (یا یک فضا خراب در تمام ستاره ها را بازنگری را) برگ فردیناند ظالمانه جدا شده و در تلاش برای زنده ماندن در یک سیاره عجیب و ترسناک دنیای جدید است. زوم تمرینات بودند اما چانگ تصمیم به رویکرد فردیناند عشق صحنه به عنوان "یک تماس اسکایپ با کسی که من ارتباط راه دور با و یا شدید له است."

"این بود که من اولین شیکاگو نشان می دهد و آن قرار بود به طور منظم و مرحله. بنابراین من سوگواری از دست دادن که" آنها اضافه شده است. "اما پس از آن من هیجان زده برای دیدن چگونه ما می رویم به انتقال. منظورم بله محدودیت وجود دارد اما محدودیت به معنای تحت فشار قرار دادند به چالش کشیده شکسته است."

تظاهر به یک مرد

مانند چانگ Kory دیوار در حال ساخت خود را در شیکاگو اقدام اولین الکترونیکی. این nonbinary 25 ساله نقش در نمایشنامه نویس (و خواننده مشارکت کننده) جک Helbig را به فکر او. . ., میله میله برای اجرای 25 ژوئن از طریق 12 جولای از طریق cutlassartists.com.

بیضوی عاشقانه unspools به عنوان یک مثلث عشقی که در آن نقش های جنسیتی سنتی در حال شانه ای بالا انداخت به مرد/ببخشید کسی/پیشخدمت زن و زن (بعد) حرکت عاشقانه است. دیوار در اسپرینگفیلد ایلینوی با دیگر اعضای بازیگران تمرین از اورگان و نبراسکا. مدیر علامت Hardiman نظارت بر پروژه از کانزاس خانه. "مجازی تمرین جدید است اما من تا به حال مقدار زیادی از تجربه تظاهر به یک مرد به طوری که نبود جدید" دیوار گفت.

Deja vu

پرورش ایمنی در LGBTQIA جامعه—به طور خاص در میان رقصندگان—شده است یک اولویت برای شیکاگو علامت فرگوسن گومز پس از او انجام شده در رقص برای زندگی بیش از 20 سال پیش. تحت نظارت شیکاگو رقص ایران, رقص برای زندگی است که در آن 29 سال از جمع آوری پول برای شیکاگو رقصندگان' صندوق که در آن رقصندگان می توانید برای درخواست کمک مالی اگر آنها در حال برخورد با سلامت و یا بحران مسکن. گومز و شوهر تام فرگوسن گومز را به ریاست سالانه DFL جشن برای سال, اما در این سال اولین بار خود را نظارت مجازی برنامه.

"من تا به حال دوستان می گویند من به نظر نمی رسد بیش از حد نگران," او گفت:. "من دوست دارم خوب, من در حال حاضر شده است از طریق چیزی شبیه چیزی بود که در کشتن ما و ما نمی دانیم که آنچه در آن بود. مبتلا به ایدز, ما تا به حال به یاد بگیرند که برای حرکت از ناشناخته ها ترس است."

DFL 2020 (اوت 10-14) خواهد شد از ویژگی های عملکرد گذشته پس از 15 ماه اوت برتر جهان آخر طراحی شده توسط هانا Brictson. آن را نیز ویژگی های کار در سطح بین المللی مشهور طراح رقص شیدا دانکن که شادی تزریق 1994 گروه قطعه "به من تکیه کن" به صورت برجسته نوشته شده در شیکاگو رقصنده ایالات سایت. "چه کسی می توانست تصور می کردند چیزی در من ایجاد بیش از 20 سال پیش را بسیار تشدید امروز؟" دانکن گفت.

دانکن دارای افکار برای رقصندگان متناوب تحت مشت از COVID.

"من بگویید رقصنده برای برگزاری بهتر روز در حال آمدن است. ما به عقب بر گردیم. شما نمی توانید اجازه دهید ناامیدی فرو کردن شما. انجام آنچه شما می توانید. آیا کلاس ها در یک پارک و یا هر کجا که اگر آپارتمان خود را بیش از حد کوچک است. اما مهمتر از همه ایمان است. به اعتقاد" او گفت:.

زباله گالوانیزه

به عنوان دستیار مدیر رایگان تئاتر خیابانی را هدر رفته, سباستین Olayo (alter ego: drag queen مدل لباس Nero) تا به حال برای انطباق سریع هنگامی که COVID تعطیل فرد در تمرینات از یک جوانان-ابداع اکتشاف محیط زیست نژادپرستی. تولید Olayo توصیف به عنوان یک mash-up از مستند درام, جان الیور هفته گذشته امشبو SNL skit در تمرین در هنگام خاموش شدن در آمد.

"برخی از نوجوانان با بیان اینکه ضعف و آماده برای تسلیم" Olayo گفت. "ما به آنها گفتم, بله, ما ممکن است احساس نا امیدی و یا درمانده, اما ما در وقفه. ما در حال ساخت به طور کامل شکل گرفته کار جدید است که ما را به اشتراک گذاری با جهان است. ما در حال انجام کار بیشتر از هر کسی در برادوی در حال حاضر. من با افتخار می گویند ما از دست دادن نیست هر کسی. همه آنها افتخار گروه و کار آنها در حال حاضر می خواهم در قرار داده است."

به طور کلی

اگر کسی می داند در مورد نگه داشتن ایمان در COVID بار آن را Meghan مورفی. کاباره هنرمند بود در یک کشتی در وسط اقیانوس هند در زمانی که کشور شروع به بستن مرزهای خود را با توجه به COVID-19. پس از تلاش ناموفق برای بارانداز در هر دو سریلانکا و هند کشتی در نهایت متوقف در عمان است. مورفی رهبری خانه و شروع به کار در ماجراهای از گستردهیک Patreon سری است که به پیروی از او به عنوان خواننده traipses جهان از خرابه های رم به مناطق استوایی تانزانیا این سفرنامه مربوط توسط اعداد از یک کلوپ شبانه عمل می کنند که از برادوی به Boystown. او اهدای یک تکه از درآمد حاصل را به فضای شجاع داد, برای اولین بار, سیاه, رهبری, ترانس چراغ LGBTQ مرکز در سمت جنوب.

"این به من هدف در این زمان از, 'OK چه هستند که ما قرار است انجام دهید در حال حاضر ؟ چرا که تئاتر زنده است که قصد ندارم به اتفاق می افتد برای یک دقیقه'," او گفت: این پروژه است. با تئاتر از جمله جیوه و iO اعلام تعطیلی دائم پیدا است که هدف میباشد, او گفت:.

"من فکر می کنم جیوه بسته شدن می تواند پیشرو," او اضافه شده است. "این بدان معنی نیست که هنر در حال رفتن در هر نقطه. و در حالی که من معتقدم تئاتر هیچ جا نمی رود ما به سادگی نمی تواند در مجموع همچنان در به همان شیوه تئاتر شده است عامل در سال های اخیر است. ما باید تنوع داستان انتخاب بیشتر موقعیت های رهبری به BIPOC و افتخار و قدرت را نه فقط مسئولیت واقعی مردم هنر است. از آن زمان به تصویب مشعل و طراحی مجدد همه چیز است." v

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن