Coronavirus به روز رسانی: مقامات نگران تظاهرات ممکن است جرقه شیوع بیماری های جدید; Latino خانه گزارش جدی COVID علائم دو بار به عنوان اغلب

جسیکا فلرس و Ryan W. Miller ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 9:29 AM EDT Jun 1, 2020همانطور که مردم همچنان ب

توسط ABESTANEWS در 12 خرداد 1399

همانطور که مردم همچنان به اعتراض های پس از مرگ جورج فلوید در تظاهرات در سراسر کشور, مقامات نگران هستند که اجتماعات بزرگ خواهد جرقه جدید شیوع کروناویروس.

آتلانتا شهردار Keisha لنس کف برای مثال هشدار داد که "اگر شما بودند معترض شب گذشته, شما احتمالا نیاز به دریافت یک COVID آزمون این هفته است."

همانطور که از اوایل روز دوشنبه ویروس تا به حال به کشته شدن بیش از 104,000 در ایالات متحده و بیش از 372,000 در سراسر جهان با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز داده است. وجود دارد بیش از 6.1 میلیون موارد تایید شده در سراسر جهان با 1.7 میلیون نفر در ایالات متحده آمریکا

تازه کردن برای آخرین اخبار و به روز رسانی در صندوق پستی خود را با جلسه توجیهی روزانه. پایین برای جزئیات بیشتر.

در اینجا چند کلید تحولات از یکشنبه:

  • جارو نظرسنجی ملی در معرض متناوب قومی تقسیم به عنوان لاتینی ها در حال ضربه سخت توسط این ویروس جدید است. اسپانیایی خانواده ها گزارش جدی COVID-19 علائم تقریبا دو برابر به عنوان اغلب به عنوان دیگران ایالات متحده آمریکا امروز تجزیه و تحلیل یافت.
  • ورزشگاه های زنجیره ای 24 ساعت تناسب اندام در سراسر جهان می تواند در آستانه تشکیل پرونده ورشکستگی با توجه به گزارش منتشر شده.
  • خانواده یک کشتی کروز مسافری که درگذشت coronavirus شکایت کرد شاهزاده Cruises و شرکت مادر آن در دادگاه فدرال.
  • رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو لایحه را امضا خواهد کرد که پرداخت مزایای مرگ به خانواده های کارگران که در خط مقدم درگذشت مبارزه با کروناویروس.

ماندن از هم جدا با هم: ایالات متحده آمریکا امروز به ارمغان می آورد یک خبرنامه در مورد چگونه برای مقابله با این تلاش بار مستقیم به صندوق پستی خود را. ثبت نام در اینجا.

مشغول فصل طوفان + بیماری همه گیر کوروناویروس = 'زمین شناسی سناریو'

با تشکر از COVID-19 فصل طوفان است که رسما شروع به دوشنبه خواهد بود بر خلاف هر گونه دیگر است.

"ترکیبی از یک جریان همه گیر و چه NOAA پیش بینی شده است به یک مشغول طوفان فصل یک زمین شناسی سناریو" با توجه به فاجعه سیاست گروه SmarterSafer ائتلاف.

فدرال پیش بینی در سازمان ملی اقیانوسی و جوی دولت در ماه گذشته پیش بینی کرد به عنوان بسیاری از 19 به نام طوفان تشکیل می دهند که از آن به عنوان بسیاری از 10 خواهد بود طوفان است. این تنها یکی از بسیاری از پیش بینی که پیش بینی غیر منتظره ای مشغول نجومی در سال 2020 است.

حتی بدون گیر این "خواهد بود یک چالش فصل طوفان" گفت: Rachel Cleetus از اتحادیه دانشمندان نگران با توجه به پیش بینی تعدادی از طوفان. "به عنوان یک ملت ما آماده نیست و این است که قرار دادن زندگی مردم در خطر است."

– دویل برنج, ایالات متحده آمریکا امروز

لاتینی, خانه گزارش جدی COVID-19 علائم نزدیک به دو برابر بیشتر

جارو ملی بررسی اعتقاد به بزرگترین اندازه گیری علائم COVID-19 در معرض متناوب قومی تقسیم به اسپانیایی ضربه سخت توسط این ویروس جدید است.

از ماه مارس 1.6 میلیون نفر پاسخ داده اند سوال اساسی: آیا کسی در خانه خود را تجربه علائم اعم از سرفه خشک به سختی تنفس?

سراسر کشور, اسپانیایی خانواده گفت: بله به علائم COVID-19 – بیماری های ریوی ناشی از ویروس – تقریبا یک سوم بیشتر از دیگران ایالات متحده آمریکا امروز تجزیه و تحلیل یافت.

هنگامی که لیست تنگ است به آنچه که مراکز کنترل و پیشگیری بیماری به تازگی به عنوان جدی ترین جفت از بیماری های خشک سرفه و مشکل در تنفس و یا تب و از دست دادن طعم و مزه و یا بوی – تفاوت بودند دور starker: اسپانیایی ها آنها را تجربه کرده و تقریبا دو برابر به عنوان اغلب.

– Kenny Jacoby و مارکو دلا کاوا ایالات متحده آمریکا امروز

کره جنوبی مورد سنبله جرقه زنگ

کره جنوبی گزارش کرده 238 مورد از coronavirus در پنج روز گذشته باعث برخی نگرانی به عنوان کشور کاسته اجتماعی فاصله گرفتن قوانین از جمله باز شدن مدارس.

بسیاری از موارد محور در سئول شهری و صدها نفر از عفونتهای مرتبط شده اند به nightspots رستوران و عظیم e-commerce انبار در نزدیکی سئول.

با توجه به Yonhap News Agency روز دوشنبه 35 موارد اندکی تیک پایین پس از پنج شنبه شاهد دو ماه اخیر از 75 مورد. این خبرگزاری گزارش داد که برخی نگرانی های مطرح شده به عنوان نزدیک به دو دوجین موارد ترسیم شد به 13 کوچک کلیساها در اینچئون در غرب سئول و گیونگی-دو در اطراف پایتخت است.

جورج فلوید تظاهرات می تواند جرقه جدید کروناویروس عفونت, کارشناسان می گویند

ناآرامی های مدنی در سراسر کشور سوخت نژادی و بی عدالتی است افزایش ترس از جدید کروناویروس عفونت.

ملانی کمپبل رئیس ائتلاف ملی در مشارکت مدنی گفت: خشم در جامعه شده است ساختمان برای سال. جورج فلوید را موجب مرگ آنها را به خیابان ها و حتی به عنوان coronavirus گرفته است نامتناسب تلفات در آمریکایی های آفریقایی تبار.

"سیاه مردم را به خطر می اندازند زندگی خود اعتراض در وسط یک بیماری همه گیر است که کشتن سیاه مردمی است. که واقعی," او گفت:. "وجود دارد هیچ زمان مناسب برای مبارزه با به عقب."

آتلانتا شهردار Keisha لنس کف هشدار داد که "اگر شما بودند معترض شب گذشته, شما احتمالا نیاز به دریافت یک COVID آزمون این هفته است." کف هشدار داد که "هنوز هم وجود دارد یک بیماری همه گیر در آمریکا که به کشتن سیاه و قهوه ای مردم در شماره های بالاتر" از مردم سفید.

کارشناسان بهداشت و درمان ترس حامل ویروس که هیچ علائم می تواند ناخواسته آلوده دیگران در اعتراضات اجتماعی که در آن فاصله است که به سادگی در حال وقوع است. محاسن معترضان' علت "نمی جلوگیری از آنها را از گرفتن این ویروس گفت:" برادلی پولاک رئیس گروه بهداشت عمومی دانشگاه کالیفرنیا دیویس.

– دبورا Barfield بری, ایالات متحده آمریکا امروز

بیشتر coronavirus اخبار و اطلاعات از ایالات متحده آمریکا امروز

  • آنها جان سالم به در coronavirus. اما آنها ممکن است هرگز همان خواهد بود.
  • پارچه کشد coronaviruses? که آنچه در تحقیقات اولیه به ما می گوید.
  • رفتن به استخر یا ساحل ؟ در اینجا چگونه برای ایمن ماندن.
  • پارک خواهد شد نگاه متفاوت پس از بازگشایی. در اینجا چگونه است.
  • نقشه برداری coronavirus: ردیابی ایالات متحده شیوع دولت توسط دولت است.

24 Hour Fitness گزارش در حال آماده شدن برای تشکیل پرونده ورشکستگی

بدنسازی زنجیره ای 24 ساعت تناسب اندام در سراسر جهان گزارش شده است که آماده سازی فایل برای ورشکستگی به عنوان خرده فروشان و شرکت های دیگر حرکت coronavirus بیماری همه گیر. با توجه به وال استریت ژورنال و بلومبرگ شرکت است که به دنبال یک وام به آنها اجازه می دهد به نگه داشتن عامل از طریق بازسازی.

این شرکت بیش از 1.3 میلیارد دلار در بدهی پس از خریداری توسط AEA سرمایه گذاران و انتاریو معلمان برنامه ریزی بازنشستگی, به گزارش بلومبرگ. مستقر در کالیفرنیا 24 ساعت تناسب اندام در سراسر جهان بیش از 430 باشگاه در سراسر کشور است. مجله گزارش های این شرکت قصد دارد به برخی از ورزشگاه به طور دائم.

در بیانیه ای به دست آمده توسط ایالات متحده آمریکا امروز 24 ساعت تناسب اندام می گوید آنها نگاه به جلو به ادامه بازگشایی باشگاه های سراسر کشور به عنوان coronavirus محدودیت برداشته می شوند. "ما با توجه به طیف گسترده ای از گزینه های برای اطمینان از پایداری طولانی مدت و موفقیت از 24 ساعت تناسب اندام و ما در حال رفتن به اظهار نظر علنی در ما برنامه های استراتژیک" گفت: این شرکت است.

– برت ملینا, ایالات متحده آمریکا امروز

خانواده بزرگ شاهزاده خانم مسافری که درگذشت coronavirus فایل های کت و شلوار در برابر کارناوال

خانواده کالیفرنیا کشتی کروز مسافری که درگذشت coronavirus شکایت کرد شاهزاده Cruises و شرکت مادر آن در دادگاه فدرال. رونالد وانگ 64 و همسرش, اوا مسافران در گرند شاهزاده هنگامی که کشتی بادبان از سان فرانسیسکو در فوریه. 21. او در کالیفرنیا بیمارستان و یک ماه بعد پس از آزمایش مثبت برای کوروناویروس. اوا وانگ آزمایش مثبت و بهبود.

با توجه به شکایت ثبت شده هفته گذشته در ایالات متحده دادگاه منطقه ای برای منطقه مرکزی کالیفرنیا شاهزاده خانم و پدر و مادر خود کارناوال Corp. باید شناخته شده است که مسافر در کشتی است قبل از سفر تا به حال coronavirus. شصت و دو مسافر و 1000 خدمه که میره روی گرند شاهزاده خانم به مکزیک ماند در هیئت مدیره برای آینده قایقرانی به هاوایی با توجه به شکایت.

– Curtis, Tate, ایالات متحده آمریکا امروز

رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو نشانه لایحه حمایت از خانواده از کارگران خط مقدم

رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو در شنبه لایحه را امضا و به قانون است که باعث ایجاد سود مرگ برای خانواده ها از دولت های ایالتی و محلی کارگران که در خط مقدم از دولت coronavirus پاسخ گفته. کسانی که کارگران "به زندگی خود را برای ما" کومو گفت.

نیویورک شده است و دولت سخت ترین ضربه از coronavirus. در شنبه کومو نیز تایید 1,376 موارد جدیدی از ویروس. با توجه به دفتر والی که به ارمغان می آورد ایالت مجموع به 369,660 موارد تایید شده.

کمک: آسوشیتد پرس



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن