شیوع کروناویروس تایید در بخش خلیج فارس نسیم تسهیلات زندگی کمک

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:26 PM EDT Apr 17, 2020شیوع کروناویروس گزارش شده در این بخش از خلیج ف

توسط ABESTANEWS در 30 فروردین 1399

شیوع کروناویروس گزارش شده در این بخش از خلیج فارس نسیم تسهیلات زندگی کمک به خانه سالمندان موارد در ادامه به افزایش در سراسر کشور در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

شلی قیصر رئیس عملیات افسر تالاهاسی بر اساس روپیه مدیریت که مدیریت Arbors به تایید اخبار, مجله روز جمعه که وجود دارد "موارد متعدد" از coronavirus در بخش تسهیلات در خلیج فارس نسیم است اما برای به اشتراک گذاشتن شماره های خاص.

مرگ و میر مانت: 66 سال است که ششم COVID-19 مرگ در سانتا رزا به عنوان دو شهرستان تلفات 10 می رسد

"جامعه تایید یک مورد مثبت و بلافاصله مشغول به کار با یک آزمایشگاه خصوصی به تست تمام ساکنان و کارکنان" قیصر گفت: در یک ایمیل به اخبار, مجله روز جمعه. "این Arbors رهبری شده است در تماس نزدیک با وزارت بهداشت و ahca صحبت (آژانس برای مدیریت بهداشت و درمان) برای راهنمایی در این زمان بی سابقه و هر دو سازمان در بازدید از جامعه در این هفته و تحت تاثیر قرار گرفته توسط ما اقدامات احتیاطی.

"در این زمان ما را تایید کرده اند موارد اضافی در جامعه" قیصر ادامه داد. "اگر مثبت ساکنان بدون علامت هستند و در حال حاضر به خوبی انجام می دهند تیم ما همچنان به نظارت برای هر نشانه ای از بیماری است."

این شهرستان از فارس نسیم اضطراری مدیریت بخش گفت: این شهرستان تا به حال نه کل موارد COVID-19 در شهر محدود از جمله هشت مورد از "سالمندان بدون علامت ساکنان چند خانواده پیچیده است." نهم مورد مربوط به سفر اخیر به نیواورلئان.

قیصر نه تایید اینکه آیا هشت ساکنان شد در Arbors با استناد مداوم تأیید نتایج آزمون.

حدود یک پنجم از دولت کل COVID-19 مرگ و میر بوده است در دراز مدت مراقبت از امکانات اگرچه مقامات دولت مبارزه کرده اند تلاش برای عموم نام این امکانات با کروناویروس مثبت ساکنان و یا کارکنان.

حداقل سه Escambia County تسهیلات مراقبت دراز مدت باید ساکنان و یا کارکنان که باید آزمایش مثبت برای coronavirus جنوب اوکس مرکز مراقبت Arcadia, بهداشت و مرکز توانبخشی و بروکدل Pensacola, تسهیلات زندگی کمک.

از شب جمعه وجود دارد 56 موارد تایید شده در Escambia County دراز مدت مراقبت از امکانات و چهار مرگ و میر. وجود هشت مورد تأیید در شهرستان سانتا رزا دراز مدت مراقبت از امکانات و هیچ گزارش مرگ و میر.

قیصر گفت که در واکنش به تایید شیوع این بخش افزایش اقدامات ایمنی از جمله دقیق مطابق با برنامه افزایش دما نمایش برای ساکنان و اعضای تیم و سخت quarantining اقدامات با وعده های غذایی تحویل به ساکنان آپارتمان.

در بخش کارکنان نیز با استفاده از تمام تجهیزات حفاظت فردی در هنگام تعامل با ساکنان قیصر گفت.

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب