Coronavirus آنتی بادی آزمایش در دسترس هستند در سراسر کشور است. در اینجا به همین دلیل آنها ممکن است ارائه یک از امنیت کاذب.

کوین مک کوی و دیوید هیت ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 6:42 AM EDT مه 7 سال 2020کارشناسان پزشکی به برخی از

توسط ABESTANEWS در 18 اردیبهشت 1399

کارشناسان پزشکی به برخی از مشاوره برای آمریکایی ها فکر کردن در مورد گرفتن coronavirus آنتی بادی آزمون: نمی — حداقل نه تا زمانی که آنهایی که مشکوک شده اند وجین کردن و دانشمندان می دانند که آیا افرادی که جان سالم به در COVID-19 سیستم ایمنی هستند از ویروس.

تا آن زمان برخی از دانشمندان می گویند تولید کنندگان باید توقف تبلیغات این آنتی بادی آزمون, برای عنوان کمی تا $25, که بسیاری از آمریکایی ها با استفاده از تصمیم بگیرند که آیا آنها می توانند با خیال راحت توقف اجتماعی فاصله و یا بازگشت به کار.

قدیمی, کارلسون Hartzell گفت که او احساس شکست ناپذیر پس از یک آزمایش پادتن برای COVID-19 در یک مرکز مراقبت های فوری در برایتون, میشیگان گزارش آنچه او گفته بود "هیچ فعال عفونت قبل هیچ عفونت و هیچ شواهدی از ایمنی است."

"دانستن من آلوده من بلافاصله بازدید خواهرزاده من و بغل خواهر" گفت: Hartzell که استدلال او نمی تواند انتقال coronavirus در آن لحظه. "به تازگی از آن به سرعت به تن کردن به عنوان یک بار من دیدم شوهرم, من دیگر مافوق بشری است و می تواند چیزی را تضمین نمی کنه."

کارشناسان می گویند مردم باید مراقب باشید در مورد چگونه آنها را تفسیر و عمل به نتایج COVID-19 آنتی بادی آزمایش که نه تایید شده توسط دولت تنظیم کننده.

آنتی بادی آزمایش "ممکن است مردم به یک از امنیت کاذب" گفت: کامران کدخدا, مدیر پزشکی immunopathology در کلینیک کلیولند در اوهایو. تست کنندگان "باید توقف ارائه آنها را تا زمانی که ما می دانیم بیشتر است."

در طول چند ماه گذشته بسیاری از مردم با علائم COVID-19 گفته شد به ماندن در خانه و استفاده از کمیاب تست های تشخیصی است که می تواند تایید آنها آلوده شدند با کوروناویروس. کمی وجود دارد پزشکان می تواند انجام دهد آیا کسی تا به حال تشخیص یا نه.

در حال حاضر که نوع دیگری از امتحان — تست آنتی بادی است — بیشتر به راحتی در دسترس هزاران نفر در حال پوشش در درمانگاه های مراقبت های فوری, محل کار و یا حتی درایو-از طریق سایت. برخی امیدوارم که حداقل برای ارضای حس کنجکاوی خود را در مورد که تب یا سرفه خشک سال پیش.

در اواخر ژانویه باب Nadeau کردم یک مورد از آنفولانزا مانند او هرگز تا به حال قبل از. سینه اش سنگین بود مانند وجود دارد که وزن آن است. او نمی تواند طعم و مزه یا بوی آن به طور معمول.

"قهوه طعم وحشتناک و من عاشق قهوه در صبح گفت:" ناپل فلوریدا ساکن ، "و من عشق به یک آبجو, شما می دانید, در آبجو-سی. آبجو طعم وحشتناک است."

آنفولانزا آزمون آمد تا منفی. در حال حاضر او امید خود را به تایید سوء ظن با COVID-19 آزمایش پادتن.

آنتی بادی آزمایش شده اند که به درستی ساخته شده و دارای اعتبار هستند مفید است. آنها می توانند شناسایی اهداکنندگان خون برای coronavirus و تحقیقات به دانشمندان کمک کند تعیین کند که چگونه این ویروس به طور گسترده ای گسترش یافته است و خاص در یک جامعه یا جمعیت, با توجه به بیماری های عفونی در جامعه آمریکا است.

آنها می توانند حتی کمک های جهانی در تلاش برای یک واکسن با کمک به محققان در درک که آنتی بادی اگر هر گونه ایمنی در این سازمان گفت.

اما تولید کنندگان آب گرفتگی بازار ایالات متحده با تست آنتی بادی که به طور گسترده ای متفاوت است در دقت و صحت. حتی اگر تست دقیق دانشمندان نمی دانم چه مدت آنتی بادی گذشته خواهد شد و یا چه در سطح کسی که نیاز به ایمنی.

"در این مرحله ما باید فرض کنیم که آنها می تواند در معرض خطر عفونت مجدد" گفت: دکتر مریم هیدن رئیس مرکز پزشکی دانشگاه راش بخش از بیماری های عفونی در اخیر کنفرانس آنلاین در مورد تست آنتی بادی.

سازمان غذا و دارو شده بود و با عجله به بازار ممکن است اجازه می دهد COVID-19 آزمایش پادتن تولید کنندگان به خود اعتبار محصولات خود را بدون ارسال داده ها به رگولاتور.

در میان انتقاد از سیاست که FDA تغییر دوره دوشنبه. با استناد به unnamed "بازیگران بی پروا" بازاریابی جعلی آزمون آژانس گفت: تولید کنندگان باید به دیدار جدید دقت استانداردها و ارائه مدرک تست کیفیت.

که در آن نقطه FDA داده بود به اورژانس با استفاده از تصویب به 12 از بیش از 200 آزمایش پادتن تولید کنندگان. FDA در حال همکاری با دیگر ادارات به منظور بررسی عملکرد آنتی بادی آزمایش. نتایج نشده است ساخته شده است.

تا حدودی پر کردن اطلاعات خالی چند مستقل و سازمان های دولتی را مورد تجزیه و تحلیل برخی از COVID-19 آنتی بادی آزمایش. یک گروه تا حدودی بودجه چان زوکربرگ Biohub گزارش آزمون نیست همیشه کار به عنوان آگهی. ژنو, سوئیس-بر اساس پایه و اساس ابتکاری جدید تشخیص نیز یافت می شود که برخی از آزمایشات انجام شده ضعیف است.

زمین برای آنتی بادی آزمون: 'اجازه دهید امریکا به کار'

انگیزه پشت آنتی بادی آزمایش متفاوت است.

"اجازه دهید قرار دادن آمریکا بر سر کار می گوید:" این سایت برای یکی از آزمون تولید کننده چرتکه داروسازی بین المللی است. وب سایت ابوت آزمایشگاه های آمریکا تست های غول پیکر می گوید: آن آزمایش پادتن "می تواند مهم گام بعدی در مبارزه با این ویروس است."

HealthLabs.com یک آزمایشگاه است که با استفاده از آزمون از تلاش LabCorp و آزمایشگاه های دیگر ارائه می دهد COVID-19 آنتی بادی آزمون در 4,500 سایت در سراسر کشور. Fiyyaz Pirani شرکت بنیانگذار و مدیر عامل شرکت گفت: این آزمون در درجه اول رضایت مردم از کنجکاوی در مورد اینکه آیا آنها آلوده شده اند.

تلاش تشخیص دیگری تست آزمایشگاه لوله ارائه می دهد COVID-19 آنتی بادی آزمون آنلاین. برای واجد شرایط, شما باید علامت-رایگان برای مدت حداقل 10 روز است. ایالات متحده آمریکا امروز خبرنگار که در زمان تست کردم نتیجه منفی — در عرض یک روز.

Hartzell دریافت نتایج آزمون سریعتر و فقط برای $25.

او تا حدی بود که با انگیزه کنجکاوی. به مدت 12 روز در ماه ژانویه او شده بود تثبيت شده با تب و گلو درد و لرز. آزمون برای آنفولانزا و گلودرد آمد منفی است.

پس از آن او می خواهم به فکر که: آیا من باید COVID-19? اگر او نمیفهمد او می تواند همچنان به کمک خواهرش و 16-ماه-پیر زاده و بدون خطر آنها را بیمار.

بنابراین Hartzell سوار یک ساعت به مراقبت فوری بادي تست سایت در خارج از دیترویت. او تقریبا از دست رفته به دلیل درمانگاه بود رزرو جامد. خوشبختانه برخی از مردم نشان نمی دهد.

"من منتظر حدود 25 دقیقه با ماشین داخل آمد به پراکنده اتاق انتظار با تنها دو در دسترس صندلی بود و به زودی به یک اتاق بردند" گفت: Hartzell که ثبت لحظه ها با عکاسی از خود. "تست بسیار ساده بود یک خراش انگشت و چند تا دلیل کاملا چند قطره از خون مورد نیاز هستند."

حدود هفت دقیقه بعد او نتایج و رفت و مستقیما به دیدن خواهرش و خواهر زاده.

Hartzell گفت که او به طور معمول باید نگاه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آزمایش پادتن و سازنده آن است. اما این بار نه.

"تا به حال هیچ نتیجه دوباره مثبت, من می خواهم به بررسی آن, بیشتر," او گفت:. "و تا به حال تست هزینه بیش از $25, من می خواهم که فکر می کردم بیشتر در مورد آن."

هنگامی که گفته شده توسط ایالات متحده آمریکا امروز خبرنگار که تولید کننده آزمون او تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است دریافت FDA اضطراری با استفاده از مجوز Hartzell گفت که او "bummed."

در حال حاضر او را به خود quarantining برای دو هفته قبل از بازدید از خواهر و خواهر زاده.

آنتی بادی آزمایش در دسترس هستند اما آنچه آنها به مردم ؟

آزمون Hartzell کردم نیست یکی از بسیاری از کارشناسان می گویند که ما نیاز دارید بیشتر.

هر چند آزمایش برای تشخیص فعال coronavirus عفونت بیشتر در دسترس از فقط یک زمان کوتاه پیش, آن را هنوز هم می تواند مشکل باشد برای آمریکایی ها به یک. فرمانداران و سلامت رهبران در ادامه به شکایت در مورد کمبود به ویژه سواب و مواد شیمیایی مورد نیاز برای اجرای آزمون.

"ما به شدت نیاز به بسیار خاص و حساس آزمون" که تایید اینکه آیا بیماران مبتلا به COVID-19 علائم باید coronavirus گفت: Michael Osterholm مدیر مرکز تحقیقات بیماری های عفونی و سیاست در دانشگاه مینه سوتا است. "این تست ما واقعا نیاز دارید. اما این تست ما لازم نیست که به اندازه کافی معرف است."

آنتی بادی آزمایش نیز نامیده می شود سرولوژی تستهای تشخیص اینکه آیا کسی تا به توسعه آنتی بادی برای مبارزه با SARS-CoV-2 coronavirus پشت این COVID-19 بیماری است. کسانی که آنتی بادی به طور کلی نمی تواند تشخیص داده شود تا دو هفته پس از عفونت است. آنتی بادی آزمایش با استفاده از نمونه خون بر خلاف آزمايشات مولکولی است که به طور معمول نیاز به بلند سواب برای جمع آوری نمونه از مخاط از بینی و گلو.

و پس از آن وجود دارد سوال در مورد دقت این آزمون است.

مانند برخی دیگر از آزمایشات پزشکی کيفيت coronavirus تست آنتی بادی اندازه گیری به دو روش. حساسیت این تست توانایی برای تشخیص آنتی بادی برای این بیماری زمانی که آنها در واقع وجود دارد. خطا در حساسیت می تواند تولید یک منفی کاذب نشان می دهد عدم وجود این آنتی بادی هنگامی که آنها وجود داشته باشد.

ویژگی نشان دهنده یک آزمون توانایی شناسایی افرادی که آلوده نیست با کروناویروس و نه تولید آنتی بادی به این بیماری است. خطا در ویژگی می تواند تولید یک مثبت کاذب نشان می دهد وجود آنتی بادی است که در واقع وجود دارد.

مثبت کاذب می تواند در نتیجه از یک آزمایش است که تشخیص آنتی بادی به دیگر coronaviruses در یک نمونه خون نیست که باعث COVID-19.

یک تست با یک ویژگی رای از 95 درصد ممکن است به نظر می رسد بزرگ, اما آن را نمی گفت: دکتر جفری بیرد موقت صندلی آزمایشگاهی پزشکی در دانشگاه واشنگتن دانشکده پزشکی در سیاتل.

در نظر بگیرید یک وضعیت که در آن 3 درصد از افراد آلوده هستند. اگر یک آزمون با 95% ویژگی استفاده شد برای تست 1000 نفر آن را شناسایی 30 نفر که در واقع تا به حال آلوده شده است و توسعه یافته بادی بیرد گفت. اما آن را نیز شناسایی حدود 50 مثبت کاذب.

مثبت کاذب نگرانی خاص هستند چرا که آنها می تواند منجر مردم را به باور آنها سیستم ایمنی بدن به coronavirus زمانی که آنها در واقع نیست که آنتی بادی برای آن است.

چای Bunyagidj رئیس جمهور و رئیس اجرایی از آلفا علمی طراحی سن دیگو شرکت که تولید آنتی بادی آزمون استفاده می شود به بررسی Hartzell. او گفت: خود را تست است که در میان چند توسعه یافته و تولید شده در ایالات متحده

مطالعات آزمایشگاهی نشان می دهد این آزمون در یک 97.8% حساسیت و 94.7% ويژگی Bunyagidj گفت.

پس از دو ماه در مستند بسیاری از مردم امید داشتند COVID-19 و نمی دانستم در آن زمان است که آنها فکر می کنم ممکن است آنها را از بودن پس مراقب باشید.

آلن سبز 83 ساله ساکن فلوریدا در زمان کروز از طریق کانال پاناما در ماه مارس در سن دیگو.

"من انتظار می رود که من ممکن است در تماس با تعدادی از افرادی که ممکن است در معرض" به ویروس سبز گفت: از طریق یک ماسک صورت روشن با سفید و آبی و ستاره.

او تا به حال هر گونه علائم شبه آنفولانزا اما چند شرایط سلامت او را در معرض خطر اگر او می شود ویروس.

سبز که او تا به حال حداقل یک شانس 50-50 از تست مثبت برای coronavirus آنتی بادی به همین دلیل است که او نشان داد تا در محلی تلاش تشخیص آزمایشگاه در هفته گذشته. اگر او آزمایش مثبت او امیدوار به بازگشت به روال عادی: دیدن دوست دختر خود را و شاید غذا خوردن در رستوران ها با جداول در فضای باز و فاصله بین مشتریان.

رویاهای خود شده اند به تعویق افتاده. او آزمایش منفی است.

'کسب اطلاعات بیشتر بهتر است از هیچ چیز'

کارکنان ضربه محکم و ناگهانی تدارکات میلواکی شرکت حمل و نقل مضطرب بودند مورد ابتلا به کروناویروس چرا که آنها به طور منظم ارتباط برقرار کردن با افراد دیگر در کار است.

بنابراین مقابله Rupp این شرکت مالک پرداخت می شود $3,000 برای حدود 30 نفر از کارکنان و پیمانکاران برای دریافت آنتی بادی آزمون در محل کار. ARCpoint آزمایشگاه های تست مواد مخدر شرکت با یک مکان در نزدیکی میلواکی بیرون آمد و به انجام 15 دقیقه سریع-نتیجه انگشت خراش آزمون.

ARCpoint تبلیغ که آزمون یک ابزار کلیدی در "کارکنان خود را بازگشت به کار و یا امن تعامل با دیگران است." این شرکت اذعان بر روی وب سایت خود را که امتحان شده است توسط FDA مورد بررسی و نباید مورد استفاده قرار گیرد "به عنوان تنها اساس برای تشخیص و یا رد" یک عفونت است.

در ماه آوریل یک خانه در ایالات متحده نظارت فرعی فرستاده ARCpoint نامه ای نگرانی در مورد آزمون. این نامه گفت: این شرکت در پروتکل برای تفسیر نتایج آزمایش به نظر می رسد به غلو زمان دانش علمی با تشویق آزمون داوطلبان با یک نوع آنتی بادی به بی اعتنایی اجتماعی فاصله روش.

مدیر عامل این شرکت گفت: ARCpoint نوشت پرداختن به نگرانی و گفت: آزمون انطباق با مقررات FDA — که تا روز دوشنبه به سادگی مورد نیاز آزمایش پادتن تولید کنندگان به اعتبار آزمون خود را.

هیچ یک از Rupp رانندگان و یا کارکنان آزمایش مثبت برای coronavirus آنتی بادی است. "من مطمئن هستم که آنچه ما انجام داده اند اگر ما تا به حال مثبت آزمون" Rupp گفت. "من فکر می کنم آن را آرام آنها را کمی."

اما او آگاه از محدودیت ها از آزمون. "من آن را برای صلح از ذهن با درک ما هنوز هم نیاز به نگه داشتن اجتماعی فاصله و پوشیدن (تجهیزات حفاظت شخصی) و البته شستن دست."

بیش از 100 نفر از کارکنان برای Oneida County Sheriff در شمال ویسکانسین در زمان ARCpoint آنتی بادی آزمون در هفته گذشته. سروان. تایلر جوان گفت: این سازمان پرداخت می شود و برای آزمون کاملا آگاه آنها ناقص است.

جوان گفت: این گروه تا به حال برنامه ریزی برای درخواست داوطلبان به کار در زندان شهرستان اگر آنها آزمایش مثبت چرا که آنها را کمتر در معرض خطر برای ابتلا به کوروناویروس. اما هیچ کارکنان نشان داد که آنها تا به حال.

برای او نتیجه تست سریع آمد و با احساسات مخلوط.

"این یک بیت از یک امداد به دلیل آن شاید تایید آنچه که ما انجام داده ایم به امن نگه دارید در حال کار" جوان گفت:. "کامل نیست اما اطلاعات بیشتر است بهتر از هیچ چیز است."

برخی از آزمایشات را اندازه گیری نمی کنند تا به ادعاهای تولید کنندگان

برخی از کارشناسان بهداشت و درمان نیست و به عنوان پذیرش.

"این است که به عنوان نزدیک به غرب وحشی که من تا کنون دیده ام از نظر تست های آزمایشگاهی" گفت: Osterholm مدیر تحقیقات بیماری های عفونی مرکز در مینه سوتا است. "حتی خوب تست خواهد شد به احتمال زیاد به نتیجهای که عملا بی معنی است."

مینه سوتا-دفتر مرکزی کلینیک مایو اعتبار هشت آنتی بادی آزمایش قبل از انتخاب آنچه در آن در نظر گرفته شود دو تا از بهترین نوازندگان برای خود استفاده کنید. Elitza Theel مدیر کلینیک مایو بیماری های عفونی سرولوژی آزمایشگاه گفت: آن تجزیه و تحلیل نشان داد برخی از این آزمون ها نیست به عنوان دقیق که شرکت ادعا به FDA.

یکی تست کرده بود مثبت کاذب نرخ 15 درصد است. "است که بسیار ضعیف" او گفت:. "ما می گفتن 15 نفر از 100 است که آنها تا به حال COVID-19 زمانی که آنها نیست."

Theel گفت: کلینیک مایو سیاست اجازه نمی دهد که او را به شناسایی سازندگان این آزمون در حال حاضر. اما او انتظار دارد به انتشار یک مجله علمی مقاله در مورد ارزیابی به زودی.

پیدا ژنو-بر اساس غیر انتفاعی در حال کار با شرکای چند از جمله سازمان بهداشت جهانی به اعتبار صدها COVID-19 آنتی بادی آزمایش فرستاده شده توسط تولید کنندگان.

اطلاعات ارسال شده در پیدا کردن وب سایت نشان می دهد حساسیت به نرخ 6 درصد و 4.3 درصد سریع تست آنتی بادی ساخته شده توسط دو تولید کنندگان در چین. داده ها همچنین نشان می دهد یک ویژگی نرخ 36.4% برای سریع تست آنتی بادی ساخته شده توسط های مختلف تولید کننده چینی.

آزمون با نرخ خواهم که "به احتمال زیاد به شما بدهد در نتیجه اشتباه" گفت بیرد.

پیدا کردن این ارزیابی از 40 COVID-19 آنتی بادی آزمایش نشان داد ويژگی نرخ نزدیک به 100% را برای چند تولید کنندگان آزمون است. این بدان معناست که عملا هیچ مثبت کاذب.

کاساندرا Kelly-Cirino یک بیماری عفونی دانشمند و مدیر تهدیدات در حال ظهور در سازمان های غیر انتفاعی. او توضیح داد که چرا تولید کنندگان ادعا می کند اغلب نمی نگه دارید تا در تست مستقل.

برای یک چیز, نتایج متفاوت باشد بسته به اینکه چگونه به تازگی عفونت رخ داده است. آزمون ارزیابی توسط پیدا کردن در حال گردابی در تشخیص آنتی بادی های تشکیل شده در چند روز اول پس از کسی آلوده شده است با coronavirus Kelly-Cirino گفت.

برای هر چیزی کمتر از هشت روز آزمون "باید بسیار عملکرد ضعیف" او گفت:.

علاوه بر این برخی از آنتی بادی بدن تولید به مبارزه COVID-19 پراکنده به سرعت. "پس از حدود 14 روز آنچه ما شاهد آن هستیم و همچنین یک دم که در آن (آزمون) کار نمی کند به عنوان خوب," او گفت:.

مشکل دیگر این است که تولید کنندگان اغلب با استفاده از نمونه های کوچک به اعتبار آزمون خود را Kelly-Cirino گفت. ابوت و ارتو تشخیص که تست شده اند مجاز برای استفاده توسط FDA استفاده نمی کند هر نمونه از افرادی که سیستم ایمنی در معرض خطر قرار گرفت, او گفت:.

افراد مسن و افراد با شرایط بهداشتی تولید نمی کند به عنوان بسیاری از آنتی بادی به طوری که آنها سخت تر برای تشخیص, او گفت:. بنابراین اگر تست کنندگان "تصمیم به حذف تمام بیماران که در حال سقوط در آن منطقه است که به دلیل آن به احتمال زیاد می توانست عملکرد خود را در سطوح پایین" کلی-Cirino گفت.

که مشکل او افزود: از آنجا که این افراد به خصوص نیاز به آزمایش دقیق.

تست کمال نیست لزوما مورد بالا در دزیره کالاهان را در دستور کار زمانی که اطلاعات تکنولوژیست او را سوار GMC دنالی تا به یک آنتی بادی تست سایت در سان دیگو در هفته گذشته.

کالاهان, 55, گفت که او تا به حال یک شبه آنفولانزا بیماری در اواخر سال 2019 شد و "فقط کنجکاو" به می دانم که اگر او می خواهم تا به حال یک جلسه با COVID-19.

مت Collins سخنگوی COVID درمانگاه, Inc., این شرکت که مرتب درایو-از طریق آزمون گفت: آزمون "کمک به ما برای درک یک تصویر دقیق از این ویروس توسط ما می گوید که چگونه بسیاری از مردم شده اند و یا در حال حاضر تحت تاثیر قرار."

این آنتی بادی نظرسنجی ها به طور معمول انجام شده توسط محققان که در تلاش برای تست یک نمونه نماینده از جمعیت است.

کالاهان پرداخت $125 تست برای تست. او گفت که او می خواست به این باور بود که به روش 100 ٪ دقیق است. "من نه ناراحت کننده. آن است که آنچه در آن است," او گفت:.

روز بعد او آموخته آزمون نشان داد او تا به حال هرگز COVID-19.

"آیا من تست مثبت یا منفی برای آنتی بادی," او گفت: "من هنوز هم اقدامات احتیاطی را که در مکان های عمومی, به عنوان من احساس می کنم ما فقط باید اطلاعات کافی در اطراف این ویروس است که به سرعت ویران ملت ما."

کمک: Ryan آسیاب نیک Penzenstadler دنیس واگنر و کن Alltucker



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب