آشپزی برای جدا

برای بزرگنمایی کلیک کنید برای کتاب مسئله در حال حاضر من در مورد نوشت: دو اشپزی طور جدایی ناپذیری به جامعه

توسط ABESTANEWS در 6 مرداد 1399
برای بزرگنمایی کلیک کنید ribs-cover-700.jpg

برای کتاب مسئله در حال حاضر من در مورد نوشت: دو اشپزی طور جدایی ناپذیری به جامعه گره خورده حوادث است که آنها را الهام گرفته از این مخفیگاه را در سوپ و نان سری و عروسی—به طور خاص زنگ-کمربند عروسی با شکوه غذای مختصر کوکی گسترش می یابد. این کتاب فقط به عنوان بسیار در مورد فرهنگ که زنده نگه داشتن آنها را به عنوان دستور العمل به آن ،

دو دیگر محلی جدید "کتاب" نیز کاهش یافته است به تازگی هر دو بسیار متفاوت از دو نفر دیگر. ماه گذشته Meathead,* کباب مترادف پشت AmazingRibs.com راه اندازی دومین e-کتاب: کتاب شگفت انگیز دنده آسان ساخته شده است همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد امریکا غذای مورد علاقه. بر خلاف کسانی که جامعه گرا اشپزی این یکی بسیار فرایند گرا و واقعیت-بسته بندی کامل از تمام مواد غذایی علم شما نیاز به جذب مانند woodsmoke در مناسب سخت بازپرسی کردن از دنده. دستور العمل وجود دارد اما این همه در مورد اصول مسخرگی. این $3.99.

صحبت از سوپ فقط این هفته مایک و Scott J. Satinover کاهش یافته است Ramen_Lord کتاب رامش به عنوان یک منبع باز گوگل Doc, رایگان برای همه. Ramen_Lord سابق زبان-در-گونه رسیدگی در ق جایی که او را تبدیل به یک vaunted رامش nerd در طول سال. در زندگی واقعی خود رامش pop-ups فروش بلافاصله (من هنوز ساخته نشده و آن را به یک). Satinover همراه با دکترای خود را برادر شیرجه رفتن به کف اقیانوس و کار راه خود را تا تخمگذاری اصول رشته فرنگی, سوپ, tare, toppings, عطر و روغن و ترکیب. دستور العمل وجود دارد در اینجا بیش از حد, اما این عملا یک مقاله علمی.

شما ممکن است از دست رفته انسان عناصر یک کوکی جدول و یا یک سوپ مبادله, اما شما می توانید دست خود را پخت و پز با این دو کتاب.

شاید در حال حاضر شما در حال حاضر به پایان رسید Leor کتاب. بنابراین اگر شما نیاز به بیشتر شیرین longform در آگوست 6 خواننده انداختن است جلد دوم آن بهترین مجموعه, این یکی توسط یک غذای خاص نویسنده است که شما را دوست دارد و می خواهد شما را به می دانم که همه چیز در مورد مواد غذایی است.

اما هنوز هم شما احتمالا نمی تواند پخته شده اند تمام راه را از طریق خواننده را در جامعه cookbook در حال حاضر. شما می دانید چه چیزی را بیش از خود را با غلاف در حال حاضر, در حال حاضر که ریحان در تلاش است تا بیش از این سیاره ؟ جوزپه Tentori این پستو ریحان با Gnocchi. صفحه 42.

*من استفاده می شود به می دانم که او را به عنوان کریگ "Meathead" Goldwyn" و این چیزی است که قبلا منتشر شده نسخه ای از این پست منعکس شده است. اما همه چیز تغییر کرده است: "من Meathead," Meathead می گوید. "مانند مدونا لیدی گاگا. این است که من با نام تجاری." v



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب