آهنگساز هرگز انتظار می رود به شنیدن آهنگ های خود را انجام خواهم این

Chris Henry Kitsap Sunمنتشر شده 5:54 PM EDT Jun 12, 2020آهنگساز پیتر Eldridge خود نوشت جاز تصنیف "آرزو می کنم

توسط ABESTANEWS در 24 خرداد 1399

آهنگساز پیتر Eldridge خود نوشت جاز تصنیف "آرزو می کنم شما با من" شش یا هفت سال پیش. هرگز او تصور کنید که چگونه آن را در اعتصاب وتر با یک گروه موسیقی دبیرستان دانش آموزان در سراسر کشور به عنوان COVID-19 رسید.

این یک آهنگ ساده فقط سه بندهای غنی هارمونی یک تسکین دهنده ریتم و کلمات است که فقط اتفاق افتاده است به foreshadow به عنوان Eldridge آن قرار می دهد "نه سورئال زمان ما زندگی می کنند در این روز است."

"روزی به نحوی ... این می تواند درست باشد ... یک روز از خواب بیدار ... پیدا کردن من با شما است."

"نه در اینجا و نه در حال حاضر ... در نهایت... من خواهید بود به رایگان ... آرزو می کنم شما با من."

"نه در اینجا و نه در حال حاضر ... من هنوز هم باور دارم ... وقتی سپس من می توانید ... آرزو می کنم شما با من"

اعضای المپیک دبیرستان جاز گروه کر شد جدا از یک دیگر پس از همه گیر بسته مدارس در اواسط ماه مارس. آنها به ایجاد یک virtual عملکرد Eldridge لحن با کمک از مدیر گروه کر تام McVicker مدیا و ویرایش حرفه ای. نتیجه به تازگی منتشر شده است, تند و تلخ و قدرتمند است.

"گریه کردم. من آنقدر گریست گفت:" junior نوح بهترین واکنش او در دیدن کامل تصویری. "آن را واقعا به خوبی قادر به آواز خواندن با دوستان من است."

"من فکر می کنم همه ما گریه گفت:" ارشد Emmie Plotts. "این غم چگونه در این سال به پایان رسید و قادر به پایان من ارشد سال است. آن را به خوبی قادر به یک حافظه است که مدت زمان طولانی گذشته چیزی است که ما با هم ساخته شده."

بیشتر: مرکزی, Kitsap, کلاس های مدرسه از سال 2020 از طریق درایو فارغ التحصیلی

جریان کنسرت مجازی و اجرای برنامه را پر کرده اند خالی از موسیقی زنده در طول همه گیر اجتماعی و فاصله. فراوان نمونه های بسیاری به همان اندازه حرکت پر کردن سیستم عامل آنلاین. این Oly گروه کر تفسیر از "آرزو می کنم شما با من" و خارج از غرفه به دلیل حالت خود را تحویل می افزاید: یک لایه عمیق تر از احساسات به شعر.

"نسخه خود را به من داد goosebumps واقعا" Eldridge نیوهمپشایر و نوشت: در یک ایمیل به McVicker که به اشتراک گذاشته بود لینک با آهنگساز است. "من می گویند (بدون دانستن زمانی که من آن را نوشتم قطعا) این آهنگ قطعا خیلی بیشتر معنی در جای حقیقی زمان ما زندگی می کنند در این روز است. اما گروه خود را در نسخه است که فقط نفیس و خیلی صمیمی."

McVicker گروه کر مدیر در Oly پس از سال 1988 است که همیشه در lookout برای موسیقی تغزلی و معنی دار و در توانایی های این سه گروه کرال او را هدایت. جاز گروه کر, باز, توسط, استماع, نیاز به یک سطح مهارت بالا است.

بیشتر: بینبریج کلاس بالا از سال 2020 رژه

"من شنیده ام ('آرزو می کنم شما با من") در حالی که بازگشت و گفت: "هی این ممکن است چیزی,' بنابراین من قرار داده و آن را در لیست کوتاه. سپس بار تغییر" McVicker گفت:. "پس از 13 مارس (زمانی که مدارس بسته) من فکر کردم این امر می تواند واقعا سرد انجام دهید. ما می توانید آن را خاموش بکشد?'"

ایجاد تصویری بود که یک ماده ساده نیست از خوانندگان هم در زوم McVicker گفت. جلسه پلت فرم, که وام خود را به طیف گسترده ای از دریافت-togethers در طول COVID بحران ناکافی است برای اجرای برنامه. هر کسی که تا کنون نشسته طریق زوم تماس می داند خوبی وقفه در انتقال را synching بخش آوازی یک کابوس است.

به جای هر یک از 15 خوانندگان تا به حال به رکورد خود را در خانه.

"من فکر می کنم سخت ترین چیز بود و آن را در زمان زمان طولانی برای راضی باشد با آنچه که من در آوردن به جدول" Plotts گفت. "من در زمان 50 فیلم های مختلف در تلاش برای آن را دریافت."

صوتی اختلاط انجام شد توسط برنان Baglio حرفه ای مجری و معلم موسیقی با ریشه های در جنوب Kitsap. این ویدئو در حال ویرایش شد کار بایرون DeMent فلوریدا است که در یک موسیقیدان است.

دو نفر از اعضای گروه کر قادر به شرکت در مجازی عملکرد به دلیل شخصی و خانوادگی و تعهدات تکثير توسط COVID بحران است. یک عضو گروه کر در حال حاضر با این نسخهها کار بیش از 40 ساعت در هفته McVicker گفت.

گفت: بهترین فیلم شد شفا و مرهم برای از دست دادن مسابقات و کنسرت او به دنبال به جلو به این بهار.

"وقتی که من رفتن به مدرسه آن را به من ارزش انجام با مردم در صحنه و تعامل با مردم در مرحله," او گفت:. "من قطعا ارزش آن خیلی بیشتر است."

McVicker نگرانی در مورد آینده نزدیک اجرای زنده گروه با توجه آواز دخیل شده به عنوان یک انتقال حالت به صورت قطرات موجود در هوا است که می تواند منجر به عفونت. Back-to-school دستورالعمل صادر شده توسط وزارت امور خارجه این هفته بپرسید مدارس به نظر تعلیق و یا تغییرات قابل توجهی را به "خطر بالا" فعالیت هایی مانند گروه کر "است که نیاز به دانش آموزان به حذف پوشش صورت است و ممکن است منجر به انتقال COVID-19."

Eldridge اصل نوشت: "آرزو می کنم شما با من" به عنوان یک ابزاری قطعه برای یک فیلم مستند در مورد زنان روزنامه نگار در جنگ جهانی دوم است. مدیر نیست در نهایت استفاده از آن را در واقع گفت: این بود آنچه او به دنبال آن بود. Eldridge بعد از اضافه شدن کلمات با ترانه سرا صخره Goldmacher "که بود هیچ کار آسان است تا چند یادداشت در این آهنگ هر کلمه نیاز به دفعات مشاهده شده است."

Eldridge یک خواننده و ترانه سرا که می آموزد در کالج موسیقی برکلی در بوستون. او در توصیف خود آهنگسازی سبک به عنوان "التقاطی" با تاثیر از موسیقی جاز و پاپ و موسیقی لاتین. او با انجام نیویورک صداها در میان گروه های دیگر.

شنیدن Oly گروه کر تفسیر از "آرزو می کنم شما با من" بود و عمیقا در حال حرکت برای Eldridge, که شده است به ماندن در منزل, کار از راه دور مانند هر کس دیگری.

"این خیلی قانع کننده و خیلی شیرین به دیدن و شنیدن آن نسل که در حال رفتن را از طریق یک بار عجیب و غریب در حال حاضر در اتصال به قطعه موسیقی" او گفت:. "این اولین بار من متوجه شدم که چگونه کامل آهنگ برای زمان ما هستید."

"همه شده و نهفته در برخی از راه COVID-19," McVicker گفت. "این آسان نیست برای مردم در سراسر جهان است. این آهنگ به ما می دهد و امید است. آن را دشوار است به دور و من مشتاقانه منتظر به روز زمانی که همه دانش آموزان را می توان به عقب با هم دوباره به عنوان یک خانواده در ساخت موسیقی....امیدوارم هر چه زودتر نسبت به بعد از آن."

Chris Henry گزارش آموزش و پرورش و جامعه, اخبار, برای, Kitsap Sun. رسیدن به او را در (360) یا 792-9219 christina.henry@kitsapsun.com. حمایت از پوشش اخبار محلی با ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن