سلامت جامعه غربی فلوریدا شروع به تلفن همراه COVID-19 تست در مناطق آسیب پذیر

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 6:38 PM EDT Apr 21, 2020یک Pensacola جامعه درمانگاه را شروع پیاد

توسط ABESTANEWS در 3 اردیبهشت 1399

یک Pensacola جامعه درمانگاه را شروع پیاده روی تا COVID-19 تست آسیب پذیر در جوامع در سراسر Escambia و سانتا رزا شهرستانهای استان است.

شروع چهارشنبه در Attucks دادگاه سلامت جامعه غربی فلوریدا — یک شبکه از 14 درمانگاه در خدمت بیمه و بیمه — ارسال خواهد شد همراه تست واحد برای مناطق که در آن ساکنان دسترسی به مراقبت های بهداشتی ممکن است محدود با درآمد پایین و عدم حمل و نقل از قبل موجود شرایط بهداشتی و موانع دیگر.

"این جوامع است که از حقوق خود محروم و حتی قبل از COVID-19 گفت:" چاندرا لبخند, مدیر عامل و مدیر اجرایی CHNF. "هنگامی که شما نگاه در نرخ دیابت و دسترسی و حمل و نقل این جوامع است که تلاش شده قبل از COVID-19 مجموعه و در حال حاضر ما باید همه گیر و کسانی که بی عدالتی در حال رفتن به تبدیل شدن به حتی بیشتر شایع با این بحران مگر ما می توانیم در آن وجود دارد و پیش از آن است."

تست خواهد شد و ساعت 9 صبح تا 1 بعد از ظهر یکشنبه در پشت جبهه در Attucks دادگاه. وجود خواهد داشت اضافی پیاده روی تا تست های انجام شده در موریس دادگاه و سانچز دادگاه مجتمع های مسکن از 9 صبح تا 1 بعد از ظهر جمعه در 1401 W. لوید سنت

بر خلاف قبلا تاسیس شده رانندگی تا تست سایت وجود ندارد غربالگری پیش مورد نیاز است. این تست در دسترس است بدون هیچ هزینه و باز است به هر عضو جامعه است. کادر پزشکی خواهد بود اجرای اجتماعی فاصله پروتکل در تست سایت.

لبخند گفت: زمان چرخش برای تست شده است حدود 48 ساعت و CHNF کارکنان تماس با همه آنها تست با نتایج.

Escambia County کمیسر Lumon ممکن است گفت که او همراه با CHNF, Pensacola شهردار Grover رابینسون و منطقه مسکن کمیسیون همکاری در پیاده کردن برنامه تست به عنوان یک فعال راه به سعی کنید برای حفاظت از شهروندان که در غیر این صورت ممکن پشت سر گذاشت.

"ما در ابتدا سه هفته پیش متوجه شدم که وجود دارد موانع را که مردم — به خصوص کسانی که در جیب از فقر و کسانی که فاقد بیمه و دسترسی به مراقبت های بهداشتی خوب کسانی که در زیر خدمت مانند سمت غرب — آنها ممکن است توانایی برای دریافت تست و بنابراین ما به سرعت می تواند مجموعه ای (درایو-از طریق تست) در براونزویل با سلامت جامعه," او گفت:.

گفت: ممکن است هنگامی که برنامه بر روی زمین آنها متوجه شدم هنوز هم وجود دارد موانع برای افرادی که رانندگی نمیکنند یا که قبل از بیماری های موجود ساخته شده است لازم به ماندن در داخل.

"من همیشه بر این باور بودند که ما نباید لزوما به عنوان مقامات منتخب و یا به عنوان دولت منتظر مردم برای آمدن به ایالات متحده برای خدمات" می گفت. "من فکر می کنم که اگر ما این توانایی را خدمت به مردم و اطمینان از ایمنی خود را, ما آن را به آنها."

Attucks دادگاه کشید برخی از منفی توجه برای عید پاک یکشنبه بلوک به خود جلب کرد که بیش از 100 نفر است. هر کس درگیر در راه رفتن-تا تست ابتکار تاکید کرد که تلاش شد در واکنش به این رویداد بلکه یک فعال تلاش برای اطمینان حاصل شود آسیب پذیر جوامع تا به حال اطلاعات و منابع برای حفظ خود و همسایگان خود را امن است.

ساندرا دونالدسون مدیر تعامل بیمار در سلامت جامعه غربی فلوریدا است پیشگام طرح هایی به عنوان یک برنامه تغذیه در اواکوود تراس و مستقیم کمک رسانی بیشتر به "آگهی های مکرر" در محلی از اتاق اورژانس.

او گفت: این برنامه این است به همان اندازه در مورد ارائه COVID-19 تست آن را به عنوان مورد ایجاد روابط با بخش از جامعه که اغلب احساس نادیده گرفته شده و مورد بی توجهی قرار گرفته. آن را نیز در مورد حصول اطمینان از آنها خانه های خود را برای سلامت طولانی مدت نیاز دارد مانند دیابت و فشار خون بالا و پره ناتال مراقبت.

"این بیماری همه گیر من فکر می کنم آن را کشف لایه های سیستمیک ادراک بی اعتمادی که ایجاد شده در این آسیب پذیر جوامع" دونالدسون گفت. "این است که این فرصت را برای ما به معرفی خود و تبدیل شدن به بیشتر قابل مشاهده است به طوری که یک بار همه این است که بیش و مردم شروع به رزومه کاری خود را روز به روز زندگی آنها هنوز هم به ما می آیند از آنجا که ما ایجاد کرده ایم که اعتماد است."

دونالدسون صرف بعد از ظهر سه شنبه راه رفتن Attucks دادگاه معرفی خودش به ساکنان و گفتن آنها چه به انتظار جمعه. او گفت: یکی از بزرگترین امیدوار است به منظور بالا بردن جوان مردم آگاهی است که حتی اگر آنها احساس سالم و قوی آنها هنوز هم می تواند در انتقال این بیماری و قرار دادن فرزندان و پدربزرگ و مادربزرگ و دوستان و همسایگان در خطر است.

"شما نه تنها گرفتن تست شده برای شما, شما در حال گرفتن تست برای همه" او گفت:.

این منطقه مسکن کمیسیون محلی عمومی آژانس مسکن نیز مشغول به کار شده است به ارائه منابع و آموزش و پرورش به ساکنان Attucks دادگاه موریس دادگاه و دیگر مسکن ارائه می کنند.

Shirley Henderson, معاون اجرایی مدیر مسکن کمیسیون گفت: آنها تا به حال شده است به طور منظم ارسال اطلاعات بر روی مستاجران' درب های روز رسانی های اجتماعی فاصله خوب شستن دست ها شناخت علائم و چیزهای دیگر است که می تواند کمک به آنها را امن نگه دارید.

هندرسون با اشاره به AHC نیز فراهم می کند مسکن برای سالمندان ساکن و گفت: "در این اوقات آن را بسیار دشوار است برای آنها را به خارج و ما نمی خواهیم آنها را. بنابراین ما در حال هیجان زده با این ابتکار با سلامت جامعه است که ما در حال رفتن به قادر به خدمات نیاز آن دسته از افراد با داشتن واحد های تلفن همراه برای رفتن به سایت که در آن آنها می توانند فقط پیاده روی در خارج از واحد خود و حق بازگشت به آپارتمان خود را."

لبخند, مدیر عامل شرکت CHNF گفت: Attucks دادگاه سانچز دادگاه و موریس دادگاه فقط موج اول از پیاده روی تا تست سایت. این برنامه بلند مدت است که برای انجام سفر تست سراسر Escambia و سانتا رزا شهرستانهای استان است.

"در حال حاضر از آن خواهد شد در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ها که ما خواهید بود تلفن همراه, اما من می توانید ببینید که در حال گسترش فراتر از دو روز در هفته خیلی سریع" لبخند گفت.

"آن را نمی خواهید به توقف در Attucks دادگاه آن را به مسکن دیگر جوامع نیز هست. ما نیز در خدمت سانتا رزا شهرستان و وجود آسیب پذیر جوامع در سانتا رزا به عنوان به خوبی. ... ماموریت ما و کسانی که ما در اینجا به مراقبت از کسانی که آسیب پذیر و محروم جمعیت. این چیزی است که ما انجام دهید این است که فقط در راستای ماموریت ما است."

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن