بیرون آمدن دوباره و دوباره

من اواخر وفق جشن سالانه ملی بیرون آمدن روز در ماه اکتبر اما از دو سال پیش پس از حرکت به شیکاگو و پایان دادن ب

توسط ABESTANEWS در 6 تیر 1399

من اواخر وفق جشن سالانه ملی بیرون آمدن روز در ماه اکتبر اما از دو سال پیش پس از حرکت به شیکاگو و پایان دادن به یک رابطه به نظر می رسید مانند یک زمان خوب به "موج در مردم است."

من نوشت: این به عنوان یک Facebook پست در ماه اکتبر 2018: "من بای. خوشحال ملی بیرون آمدن روز است. آه و اگر این اولین بار است که شما از شنیدن در مورد آن فکر می کردم می دانستم در حال حاضر اما خیلی خوب به دنیای من خوش آمدید." این منجر به یک گروه از "شست"به سبک دوست داشتن و چند نفر از دوستان گفت: "هی, من بیش از حد!" به سلامتی همه اطراف دست دادن, فریاد د دوو. من همچنان از ارسال من مختصر و مفید و گاهی اوقات می شه نظرات به افراد دیگر الگوهای رفتاری و جهان ادامه داد: به نوبه خود.

سال گذشته برای 2019 ملی بیرون بعد من دوباره آن را انجام داد:

"اوه سلام وجود دارد! من را فراموش کرده به صدای سنج ایجاد کردن برای #NationalComingOutDay. سلام به عنوان بسیاری از شما می دانید, من بی. اگر شما نمی دانید آن است که احتمالا دلیل این که شما هرگز نمی خواسته 🙂بله کاملا مطمئنم که من همیشه در این راه بوده است. یک آخر هفته بزرگ!"

من مراقب باشید به استفاده از چهره شکلک emoji که به مردم اجازه می دانم که "بله کاملا مطمئنم که من همیشه در این راه بوده است:" چون من می خواستم برای انتقال مثبت. آن را بزرگ. این یک نکته مثبت است. که دو جنسی است ، من می تاریخ هر کسی بدون در نظر گرفتن (و یا شاید در وجود) جنسیت. بودن میانسال و تنها بدان معنی است که من آموخته ام به نفرت همه مردم بدون در نظر گرفتن (و یا شاید در وجود) و جنسيت و اما این که آینده من پست برای ملی تلخ معتاد به بعد.

آینده آنلاین و یا در فرد را ندارد من به عنوان عصبی آن را به عنوان یک بار بود چرا که من انجام داده ام آن را صدها بار در این نقطه است. اولین بار من در آینده به یکی از اعضای خانواده و حتی ایده من: دوستان من و من در برلین کلوپ شبانه یک شب در سال 1994 زمانی که ناگهان DJ اعلام کرد "با سلام اگر شما نمی خواهید به ضبط دریافت کردن سالن در چند دقیقه. وجود دارد یک اپرا نشان می دهد خدمه است که به ما فیلم رقص." من فقط کمی زیر سن قانونی با یک ID جعلی (با عرض پوزش برلین bouncers!) اما من ماندم در طبقه bopping در اطراف.

من فکر نمی کنم هر چیزی در مورد آن تا حدود شش ماه بعد زمانی که من دیدن پدربزرگ و مادربزرگ من و مادر بزرگ من و من خال خال من انجام وحشتناک یک مرد در حال اجرا در یک مونتاژ فیلم همراه با یک اپرا در قسمت "مردان در پایین پایین." من فقط خیلی خیلی نمیفهمد چه اش بود و آن را احتمالا اعمال شده به من—من تا به حال فقط به آرامی شروع به آشنایی و اطلاعرسانی. مادر بزرگ من اساسا نگاه کرد و گفت: "مردان—اجازه ندهید که آنها را لمس می کنی" به عنوان یک نوع احتیاط ایمنی در برابر تجاوز, من حدس زده است. من فکر می کردم او بیشتر نگران nightclubbing به طور کلی از این ایده از من که در کلوپ شبانه و او حتی نمی فهمم این امکان بود که من همجنسگرا و یا دو. من درک او بیشتر سال بعد هنگامی که من در نهایت در آمده بود به انواع دیگر اعضای خانواده. یکی از خاله من به من گفت که مادر بزرگ من در حال حاضر در این می دانم و به نظر نمی رسد به مراقبت از.

بیرون آمدن نیست یک چیز یک بار. این یک فرایند تدریجی و بدون یک جدول زمانی. و این چیزی است که یکی بیش و بیش از دوباره. من به کار گرفته شده در مکان های که در آینده می تواند داشته پیامدهای جدی برای اشتغال (و راه, دیوان عالی کشور فقط حکومت در این: آنها معتقدند که در بند هفتم از حقوق مدنی قانون میله تبعیض بر مبنای هویت و گرایش جنسی. را که ترقه بشکه!). اما ما می آیند و در کار به خانواده و در موقعیت های دیگر بنابراین ما می تواند اصیل خودمان است. تعداد بی شماری از مردم را به تظاهرات فیزیکی از بیماری است که می تواند اتفاق می افتد به عنوان یک نتیجه از استرس از زندگی دو: بدن خود را می توانید به معنای واقعی کلمه شکستن زمانی که آن ترس را تجربه PTSD خشم و اضطراب بیش از حد طولانی. در آینده می تواند یک ابزار برای صرفه جویی در ما درونی و بیرونی خودشان.

من 45 سال به عنوان من نوشتن این, و در حالی که من دوست دارم احساسات نویسنده Dan Savage آن را بهتر می شود, پروژه من خواهد بود بی مبالات در وظایف من به عنوان یک میانسال فرد اگر من واجد شرایط که گاهی اوقات آن را نمی کند. حتی زمانی که شما بیرون می آیند گاهی اوقات مردم فقط آن را دریافت نمی. خود را قضاوت و تصورتان در مورد آنچه در آن به معنی یک LGBTQ فرد ممکن است در راه خود را. و برای دوجنسي, pansexual و برخی از عجیب و غریب مردم, شما ممکن است مجبور به مقابله با همه تصورات از پیش پنداشته از جمله لزبین, همجنسگرایان و دیگر عجیب و غریب مردم است.

برخی از ورودی دریافت کردم از مردم من می دانم که بعد از من Facebook بیانیه سال گذشته (که به نظر من بسیار بی ضرر—همانطور که گفتم قبل از من بوده است و فکر می کنم از خودم به عنوان زیبا به کسی که تعجب):

"من نمی دانم شما دوست game, پسران در تمام زمانی که شما چیزی گفت." —مستقیما از دوستان که با من ملاقات کرد و پس از آن-در همان زمان.

"این است که چرا شما را شکست؟" —مادر از سابق به سابق . . . که هنوز دوستم و اطمینان مادر خود را که وجود دارد بسیاری از دلایل دیگر بیشتر تقصیر من (هی تشکر) اما نه مربوط به تمایلات جنسی من است.

"آیا شما تا کنون به تاریخ زنان دوباره؟" —یک و شوهر, بعد از من شروع به دیدن یک مرد مستقیم.

من هنوز هم در پاسخ با عشق حتی اگر من تا به پاسخ برخی از قبل از این و حتی اگر من احساس می کنم برخی از این افراد مطمئنا شنیده پاسخ قبل از. آن را قطعا کار من به عنوان تنها معلم, حتی اگر من خود را تنها دوجنسی, دوست, دوست. اما آنها مردم من می دانم و آن را برای من مهم است که آنها به دست آوردن درک بنابراین ما می تواند همچنان به عشق و احترام به یکدیگر.

با بیرون آمدن ما قابل مشاهده هستند. ما دید که LGBTQ مردم فوق العاده مهم است به عنوان جهان می پردازد فضای عمومی است که به طور فزاینده رقابت با جنبش است که به طور فزاینده ای اداره با واقعیت آنچه که در یک بیماری همه گیر و داشتن محدودیت در جمع آوری می تواند به معنای. این به ویژه مهم است در یک جهان که در آن میله هایی که تهیه کردن به عمدتا زنان و دختران هستند و چند دور بین. البته جامعه لزوما نیاز به یک بار به ملاقات و جمع آوری—ما همیشه باید بزرگ اجتماعی و گروه های حمایت (مانند میل و شجاع فضا داد) و حزب شب و باشگاه است. اما زمانی که من برای اولین بار چک کردن همه چیز را به عنوان یک نوجوان در اواخر 80s و 90s در اوایل, لزبین میله و زنان دیگر فضاها وجود داشته که در آن زمان بودند جاهایی که من می دانستم که من می خواهم به صحبت کردن با افراد همفکر و احساس خودم. و باز هم متاسفم برای فریب شما bouncers و نوار کارکنان! که یک ID جعلی.

همه ما می دانیم که بدون در نظر گرفتن "دوباره افتتاح فاز" ما در آن خواهد بود سخت به جمع آوری با هم در یک جهان بدون COVID-19 واکسن. بنابراین برای کسانی از ما که افتخار بودن و باز کردن آن امری است که ما را به یاد دیگران و خودمان را از که و چه هستیم. LGBTQ دید رفتن به معنی خیلی بیشتر بدون جمع آوری فضاهای. آن را به ما به عنوان به عنوان ممکن است به ما پاسخ دوستان گاهی اوقات غلط پرسش قرار داده است که عکس ما همسر و یا معشوق ما قفل صفحه نمایش برای نشان دادن به مردم که آماده نیست به بیرون می آیند و در عین حال که کل جهان وجود دارد از ما وجود دارد خارج وجود دارد فقط در طرف دیگر از این ویدیو کنفرانس ، ما باید برای دفاع از خودمان تا ما را از دست ندهید خودمان یا حقوق ما در میان این جهان است که به سرعت در حال تغییر است. v

آخرین مطالب