اتهامات: مرد اشاره کرد و تفنگ در دیگران به طوری که آنها آن را درک جدی بود'

اندرو Binion Kitsap Sunمنتشر شده 4:57 PM EDT Jul 2, 2020A 20-year-old man متهم شده بود روز شنبه در Kitsap Coun

توسط ABESTANEWS در 13 تیر 1399

A 20-year-old man متهم شده بود روز شنبه در Kitsap County Superior Court برای اشاره به سلاح کمری در سه دیگران در طول مبارزه در ماه گذشته در برمرتون محل سکونت پارکینگ.

ارمیا ساموئل Johnston چهره یک تعداد از حمله درجه دوم همراه با یک تعداد از درجه اول غیر قانونی و در اختیار داشتن اسلحه گرم.

جانستون ممنوع است از در اختیار داشتن اسلحه گرم به دلیل 2018 درجه اول سرقت محکومیت در دادگاه اطفال که در آن او در سن 17 سالگی و فرد دیگری با استفاده از یک تفنگ ساچمهای به نگه دارید تا یک سیلوردل ایستگاه گاز ساخت با 60 دلار.

در آخرین مورد در ژوئن 14, Johnston ادعا شده است که اشاره به 9 میلی متر تپانچه در مردم حلق آویز کردن در پارکینگ بندر واشنگتن آپارتمان 1900 نیروی دریایی Ave.

با استفاده از ویدئو از دوربین های در آپارتمان ماموران شناسایی افراد حاضر در صحنه است.

جانستون دستگیر شد شنبه فقط قبل از 5 p. m. در طول توقف ترافیک در نزدیکی خیابان 11th و مرغزار خیابان.

اسناد دادگاه می گویند جانستون و دیگران وارد پارکینگ و مبارزه آغاز شد و هر چند در بیانیه ای به برمرتون پلیس Johnston کاهش یافته است به شرح دلیلی برای جنگ است.

در حالی که مبارزه در حال وقوع بود Johnston جلب تفنگ و شروع به اشاره آن را در مردم ترس و وحشت یکی از این گروه که ضربه اتومبیل های پارک شده در حالی که رانندگی را با توجه به اسناد دادگاه. هر چند این گزارش اولیه بود برای عکس اخراج یک فرد در صحنه گفت: هیچ از کار اخراج شدند عکس, با توجه به اسناد دادگاه.

جانستون گفت: ماموران تفنگ لود نشد اما او اشاره کرد و آن را در مردم برای ترساندن آنها "به طوری که آنها آن را درک جدی شد" یک کارآگاه نوشت.

جانستون کمک ماموران در محل تفنگ که تا به حال آسیب دیده شماره سریال با توجه به اسناد و مدارک.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن