مرکزی Kitsap آتش و نجات باز می شود یک شبه تسهیلات برای پاسخ اول

آستن Macalus Kitsap Sunمنتشر شده 6:14 PM EDT May 8, 2020آتش نشانان در حال استفاده می شود به در حال اجرا به یک

توسط ABESTANEWS در 25 فروردین 1399

آتش نشانان در حال استفاده می شود به در حال اجرا به یک ساختمان در حال سوختن و خطر زندگی خود را برای کمک به دیگران. اما مبارزه عفونی شیوع یک نوع دیگر تمام وحش.

مانند دیگران در خطوط مقدم از COVID-19 pandemic اولین پاسخ دهندگان به طور فزاینده ای نگران انتقال ویروس بسیار مسری به دیگران است. رفتن به خانه بعد از یک شیفت می تواند به معنای به خطر انداختن خود و عزیزان به خصوص که مردم می توانند دیگران را آلوده حتی زمانی که آنها نمی نشان می دهد علائم.

به عنوان مرکزی, Kitsap, president John Oliver آن قرار می دهد: "آنها در حال رفتن به سوختن ساختمان و در نظر گرفتن خانواده خود را با آنها: آنها نه تنها خطر زندگی خود را دارند اما خانواده های آنها."

برخی از کارکنان گرفته اند گام های جدی برای جلوگیری از تهدید. یک نفر خواب در RV در جلوی خانه; دیگری یک چادر راه اندازی گاراژ. اما با شروع این هفته مرکزی Kitsap آتش و نجات ارائه یکی دیگر از گزینه است که به احتمال زیاد به مراتب راحت تر است.

در همکاری با Kitsap حمل و نقل آتش نشانی تاسیس یک "پناهگاه امن" که در آن اولین پاسخ دهندگان می تواند باقی بماند در طول بیماری همه گیر. یک شبه تسهیلات مسکن را فراهم می کند برای آتش نشانان و اورژانس کارگران آسیب پذیر با اعضای خانواده در منزل از جمله مراقبت از سالمندان و پدر و مادر و یا نوزاد با مسائل مربوط به سلامت.

"این است که واقعا فقط صلح از ذهن" الیور گفت. "این واقعا فقط یک فرصت مناسب برای مراقبت از ما اولین پاسخ دهندگان و خانواده خود را."

Kitsap County را emergency response team همچنین راه اندازی دو قرنطینه و جداسازی مراکز که شامل فضای تعیین شده برای پاسخ اول. اما کسانی که امکانات برای پاسخ اول که علائم و آزمایش مثبت برای COVID-19 یا در حال انتظار نتایج آزمون.

این پناهگاه امن از سوی دیگر طراحی شده است برای پاسخ اول که بدون علامت و به ادامه کار. الیور آن را به نام یک "در میان" گزینه ای برای آتش نشانان و اورژانس کارگران که ممکن است به احتمال زیاد برای آمدن به تماس با این ویروس.

به عنوان تست برای COVID-19 محدود باقی مانده حتی برای کارگران خط مقدم آن شده است تا حد زیادی به ترتیب اولویت برای افرادی که در حال نشان دادن علائم این بیماری است. یک درایو جدید از طریق تست سایت که باز جمعه در برمرتون است اولین اولویت دادن به کارکنان مراقبت های بهداشتی و اولین پاسخ, اما آنها نیز باید علائم نشان می دهد.

این کاهش عرضه از شخصی دنده محافظ تنها اضافه شده به بسیاری از اولین پاسخ دهندگان' نگرانی گفت: Mike Tague دستیار رئیس آتش نشانی. "وجود دارد کمبود واقعی از تمام منابع," او گفت:. "این یک چالش است."

CKFR امکانات واقع در یک Kitsap حمل و نقل مازاد ساختمان در سیلوردل استفاده شده است توسط سازمان آتش نشانی به عنوان یک آموزش ساختار در ماه گذشته. تشک تگزاس اهدا 11 تشک است که اجازه آتش نشانی به راه اندازی این مرکز برای تقریبا هیچ هزینه الیور گفت.

الیور می گوید او ارائه تسهیلات برای پاسخ اول در بخش های دیگر نیز هست. "در این مرحله من قصد ندارم به نوبه خود یک آتش نشان دور," او گفت:.

آستن Macalus است Kitsap Sun خدمات اجتماعی خبرنگار — پوشش مراقبت های بهداشتی بی خانمانی و چگونه برنامه های در حال خدمت به کسانی که نیاز دارند. او را می توان atausten.macalus@kitsapsun.com یا 360-536-6423.

این پوشش ممکن است تنها با حمایت از خوانندگان ما. ثبت نام برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن