برمرتون به بازگشایی بیشتر پارک بازگردد پارکینگ اجرای شروع دوشنبه

مسیحی Vosler Kitsap Sunمنتشر شده 2:50 PM EDT مه 30 سال 2020برمرتون – بیشتر برمرتون پارک ها باز خواهد شد و دوشن

توسط ABESTANEWS در 10 خرداد 1399

برمرتون – بیشتر برمرتون پارک ها باز خواهد شد و دوشنبه در رابطه با شهرستان گام به فاز 2 از دولت چهار بخش بازیابی طرح برمرتون شهردار گرگ ویلر جمعه اعلام کرد.

Pendergast پارک کردن دسته سه تایی سگ پارک NAD پارک دیسک گلف زغال اخته پارک جامعه P-پچ و تظاهرات باغ و Kitsap دریاچه پارک و قایق راه اندازی خواهد بازگشایی دوشنبه با توجه به بیانیه ای از دفتر شهردار. راه رفتن و پیاده روی مسیرهای پیاده روی در تمام برمرتون پارک شده اند باز پس ممکن است 5.

علاوه بر این برخی از پارکینگ و سرویس بهداشتی در برخی از پارک ها باز خواهد بود. باز دستشویی خواهد بود مقادیر حداقل سه بار در یک روز, با توجه به بیانیه.

تمام زمین های بازی پناهگاه رشته ورزشی بسکتبال و تنیس بسته باقی می ماند. تحت فاز 2 دستورالعمل گردهمایی در پارک ها محدود به پنج نفر و یا کمتر از خارج از خانواده خود است.

این شهر نیز آغاز خواهد شد اجرای بهنگام در خیابان پارکینگ در مرکز شهر هسته ای در هفته آینده با توجه به یکی دیگر از بیانیه ای که از دفتر شهردار. پنج روز پارکینگ حکومت که محدود رانندگان از پارکینگ وسایل نقلیه خود را در هر مسکونی خیابان های شهرستان برای بیش از پنج روز باقی خواهد ماند معلق از طریق پایان ماه ژوئن.

برای اطلاعات بیشتر در مورد چه باز و چه بسته است در فاز 2 اینجا را کلیک کنید.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن