برمرتون پارکینگ 'shufflers' در توجه: مجوز اسکن با تکنولوژی می آید به شهر

جاش Farley Kitsap Sunمنتشر شده 3:06 PM EDT Jun 13, 2020برمرتون — اجرای پارکینگ در شهر احساس می تواند یک کمی ما

توسط ABESTANEWS در 25 خرداد 1399

برمرتون — اجرای پارکینگ در شهر احساس می تواند یک کمی مانند بازی های کلاسیک "whack-a-mole" مت Coyne توضیح می دهد.

"شما ضربه یک جا می گوید:" کوین که مدیریت برنامه برای شهرستان از طرف فروشنده Impark "آنها تا موسیقی پاپ جایی دیگری است."

یک گرسنه تقاضا برای پارکینگ های خیابان گرفتار است برمرتون سال با Impark پارکینگ مجریان در تلاش برای نگه دارید تا. اما به تازگی اضافه شده ابزار تکنولوژیک باید به آنها کمک کند اقامت در بالای مشکل است.

بیشتر: چرا برمرتون گسترده پارکینگ موضوع را به بیش از اتومبیل

این همه در پشت چرخ از یک آبی تویوتا Yaris. دوقلو دوربین های بالا ماشین یکی قادر به اسکن و پلاک و دیگر مناطق اطراف ماشین. استفاده می شود با اجرای قانون برای سال Impark هم اکنون می توانید فایل های فشرده بالا و پایین خیابان به اسکن به صورت غیر قانونی parkers در نرخ برخی از پنج بار سریع تر از آنها می تواند به صورت دستی بود خواندن داده ها.

"این تا حد زیادی ما را بهبود می بخشد بهره وری و کاهش خطای انسانی" کوین گفت.

سخت افزار خریداری شده توسط شهر برای حدود $37,000 شده در حال اجرا بوده و در اوایل بهار امسال. یکی دیگر از 28000 دلار صرف شده در نرم افزار و آموزش. خرید تکنولوژی یک توصیه از این شهر کامل ترین پارکینگ مطالعه تا کنون تکمیل شده در سال 2017 در هزینه $112,000.

شهردار گرگ ویلر گفت: پارکینگ "shufflers" را به عنوان آنها اغلب به نام در اطلاع. او در حال کار برای ایجاد فضای بیشتر برای فروشندگان و کارکنان که در مرکز شهر است.

ماشین در حال کار پنج روز در هفته در حدود 12 ساعت در روز. در حالی که رانندگی در حدود 20 مایل در ساعت می توانید آن را اسکن هر ماشین در یک خیابان. اطلاعات گرفته شده است محدود به پلاک, زمان و مکان. آن را ذخیره شده 90 روز قبل از آن پاکسازی مگر اینکه یک اقدام اجرایی از طریق این شهر سیستم دادگاه به آن نیاز به نگهداری طولانی تر است.

یکی دیگر از هدف از این مجوز خواننده است که به جمع آوری داده های خام نگه داشته و یک سال در پارکینگ ظرفیت در این شهر است. این اطلاعات کمک خواهد کرد که اطلاع رسانی در برمرتون رهبران در مورد چگونه به بهترین روش پارکینگ مشکل و دنبال راه حل برای آن ویلر گفت.

A $750,000 بررسی بودجه توسط اداره فدرال اقتصادی تنظیم هدف به کار بزرگ حمل و نقل تاب برداشتن در منطقه مانند Gorst — و به دنبال راه های بهتر برای کمک به مسافران دریافت به و از برمرتون. در ضمن ویلر گفت: او معتقد است که پلاک خوان تکنولوژی ریشه کن کردن shufflers و آنها را تشویق به پیدا کردن راه های مختلف برای رسیدن به محل کار — اتوبوس سوار, شاید, و یا حتی انتقال به کار از خانه. او انتظار دارد که فروش بلیط ممکن است در کوتاه مدت اجرا است که "رفتار تغییر خواهد کرد."

"هدف این است که برای آزاد کردن خیابان های ما برای مشتریان و کارکنان کسب و کار مرکز شهر" ویلر گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب