برمرتون کشاورز تنظیم بازار به مکان جدید در Pendergast پارک

مسیحی Vosler Kitsap Sunمنتشر شده 1:18 PM EDT Jul 26, 2020برمرتون – در برمرتون جامعه بازار کشاورز محل جدید حرکت

توسط ABESTANEWS در 5 مرداد 1399

برمرتون – در برمرتون جامعه بازار کشاورز محل جدید حرکت مجبور coronavirus همه گیر است منجر به کندتر فصل از حد معمول.

پس از باز کردن یک ماه بعد از برنامه ریزی شده در اوایل ماه ژوئن با توجه به تعطیل کردن دستورات است که تحت تاثیر کسب و کار در سراسر Kitsap و دولت بازار عمل کرده است خارج از پارکینگ در Pendergast پارک منطقه ای به جای آن از حد معمول در خانه همیشه سبز-روتاری پارک.

بازار دهندگان می گویند که این حرکت در آمد و پس از گفتگو با مسئولان شهرستان که نگران بودند که تعداد نقاط ورود برای همیشه سبز-روتاری پارک آن را دشوار است به کنترل ترافیک پا.

"همیشه سبز پارک بسیار زیبا آن را بسیار جذاب آن خواهد بود بسیار سخت تر به مردم انجام سریع از طریق درایو و یا یک خرید سریع," مدیر بازار جسیکا Knutelsky گفت.

بازار کشاورز در همیشه سبز که قدمتی چندین پارکینگ فراوان فضای سبز است و به راحتی قابل پیاده از نزدیکی محله – تا به حال بیشتر از یک "جشنواره" احساس شهردار گرگ ویلر گفت.

"بود که رفتن به محل کار از آنجا که ما در این شهر مورد نظر یک کنترل شده تر اندازه گیری رویکرد ما می خواستیم به بازار کشاورز متر در یک مقدار مشخصی از مردمی" ویلر گفت.

وارد Pendergast که دارای یک ورودی جاده و پارکینگ با بیش از فضای کافی برای گسترش فروشنده غرفه و اجازه می دهد برای اجتماعی فاصله. جدید راه اندازی کرده است قوانین سختگیرانه در مورد ماسک پوشیدن و اجتماعی فاصله – تمام غرفه ها بیش از شش فوت از هم جدا و پا ترافیک یک طرفه تنها.

مشتریان که نمی توانید یک ماسک با توجه به شرایط پزشکی می تواند بحث را به بازار داوطلبان یا در اوایل و یا کسی که انتخاب کنید تا مواد غذایی خود را برای آنها. ضد عفونی کننده دست و یک دست شویی ایستگاه ها در سایت.

اما محل تغییر کرده است به همراه از دست دادن در حضور از هر دو به مشتریان و فروشندگان با توجه به بازار دهندگان. در طول تابستان عادی یک بازار کوچک را 20-25 فروشندگان Knuletsky گفت.

"در حال حاضر آن را یک بازار بزرگ اگر ما می توانید 15," او گفت:.

مانند بسیاری از کسب و کارهای کوچک کشاورزان و فروشندگان در حال مبارزه در طول همه گیر Knuletsky گفت. بسیاری از موفقیت پیدا کرده اند با استفاده از یک مدل CSA, در حالی که دیگران باید تصمیم گرفتند فقط به ماندن در خانه از ایمنی. برای جبران این بازار کاهش هزینه غرفه برای فروشندگان است.

"این سخت است برای گفتن که اگر این همه تغییر مکان اگر این قوانین ما مردم نمی مانند و یا اگر آن است که مردم هنوز هم ماندن صفحه اصلی" Knuletsky گفت. "من فکر می کنم هر سه نفر از کسانی که همه چیز از عوامل بزرگ."

به محل جدید نیز می تواند یک مبارزه برای برخی از افراد به خصوص کسانی که بدون وسایل نقلیه شریل عثمان رئيس جمهور از داوطلب هیئت مدیره است که نظارت بر بازار گفت. در سال های گذشته برنامه های ویژه مانند "بچه روز در بازار" می تواند در قرعه کشی هزاران نفر از ساکنان. بالاترین حضور روزانه تا کنون در این فصل حدود 130 نفر است.

با وجود چالش های سازمان می گویند بهتر است برای باز کردن در یک ظرفیت محدود از بسته ها در کامپیوتر است. بازار کشاورز که قبول EBT و ضربه محکم و ناگهانی یک گزینه مهم برای بسیاری از جوامع کم درآمد و ضربه محکم و ناگهانی بازار بازی برنامه – یک ایالت که برنامه مسابقات به یک مقدار مشخصی صرف مواد غذایی سالم می تواند کمک به مزایای آن بیشتر است.

"همین دلیل است که ما می خواستم برای باز کردن در وهله اول به مطمئن شوید که آن مردمی و افراد مسن لازم نیست برای رفتن به فروشگاه های مواد غذایی" عثمان گفت.

زمانی که Kitsap County شروع به آرامی بازگشایی در اواخر ماه مه در بازار دهندگان شروع به آماده شدن برای یک حرکت به عقب به همیشه سبز-روتاری پارک. اما این برنامه شده اند مطرح و پس از رژیم صهیونیستی. جی Inslee متوقف بازگشایی از طریق حداقل در پایان ماه ژوئیه. این احتمال وجود دارد که بازار کشاورز تماس Pendergast خانه برای بقیه فصل.

"ما قدر هر کس که آمد و ما از جامعه و دارم جامعه حمایت می شود قادر به حمایت از این کشاورزان و فروشندگان ما که در خارج وجود دارد در حال حاضر" عثمان گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن