دونده ماراتن بوستون انتخاب سیلوردل جایگزین

جف گراهام Kitsap Sunمنتشر شده 1:25 PM EDT Apr 20, 2020بیست سال پیش برمرتون جان Spannuth گذاشته یک طرح: اجرای ی

توسط ABESTANEWS در 2 اردیبهشت 1399

بیست سال پیش برمرتون جان Spannuth گذاشته یک طرح: اجرای یک ماراتن در هر یک از 50 ایالت.

"این یک راه عالی برای دیدن کشور" Spannuth فکر می کردم.

از آلاباما به وایومینگ و در همه جا در بین Spannuth شروع سال 2020 با 49 متحده چک کردن لیست خود را. تنها ماساچوست باقی مانده و Spannuth مجموعه مناظر خود را در شماره 50 با 124 ماراتن بوستون برای برنامه ریزی مارس 20.

"من تبدیل 50 در ماه سپتامبر و بوستون شده اند که من 50," بازنشسته نیروی دریایی مرد گفت.

برای اولین بار برگزار شد و در سال 1897 ماراتن بوستون قدیمی ترین مسابقه سالانه در جهان است. با توجه به COVID-19 pandemic, سازمان موکول آن به بعد از این سال — سپتامبر. 14 — به امید اجتناب از اول تا به حال لغو این رویداد است که به طور معمول به تساوی 30,000 روروک مخصوص بچه ها.

با Spannuth قادر به شرکت در ماه سپتامبر نژاد او تصمیم به اجرای خود 26.2 مایل ماراتن صبح روز دوشنبه. او با چند تن دیگر محلی ماراتن بوستون مقدماتی زمانی که مسابقه آغاز شد و در ساعت 8 صبح در سیلوردل آب نما پارک. این مسیر به طول انجامید و جنوب به جایی که چیکو راه و آستین درایو را قطع و سپس از طریق پارک و شمال در امتداد Clear Creek Trail به ماشه خیابان قبل از حلقه جنوب دوباره به چیکو راه و در نهایت پایان در اسکله پارک.

نبود بوستون اما Spannath روز دوشنبه گفت: این مسابقه یک راه برای لذت بردن از فعالیت های او شروع شد و در اواسط 20s. او را ببینید در مورد ثبت نام برای یکی دیگر از ماراتن در ماساچوست بعد از این سال به منظور تکمیل این طرح او به 20 سال پیش.

"هر کسی می تواند آن را انجام دهد او گفت:" از ماراتن در حال اجرا "اگر آنها واقعا می خواهید به."

برمرتون را Tabatha Collins پیوست Spannuth در روز دوشنبه نژاد. این زن 47 ساله در سیلوردل ابتدایی مدرسه فرار او اولین ماراتن در سال 2012 در بلینگهام و به سرعت قلاب شد. او در رقابت 54 ماراتن فوق العاده (به طور معمول 50 تا 100 مایل) در سال گذشته است.

"من دوست دارم در کوه ها و در مسیرهای پیاده روی" کالینز گفت.

2020 ماراتن بوستون شده اند کالینز " چهارمین مسابقه متوالی. او نمی خواهد رقابت در ماه سپتامبر پس از مسابقه موکول می افتد درست در آغاز 2020-21 سال تحصیلی.

داستان زیر را ادامه می دهد

کالینز " به نام ماراتن بوستون جو "دیوانه" با توجه به این مقدار از مردم درگیر است. مادر طبیعت نیز می تواند به اثبات می شود یک چالش در طول ماه آوریل در شرق. یک سال Collins شتافت در 70-درجه و آب و هوا است که او به عنوان توضیح داده شده کامل در حال اجرا آب و هوا. سال بعد او در تکمیل سیل بارندگی به عنوان یک nor'easter منفجر طریق بوستون.

"آب و هوا وجود دارد این است که فقط دیوانه" کالینز گفت. "من تا به حال من بهترین نژاد (روابط عمومی) وجود دارد و بدترین ماراتن در همان دوره است."

ماراتن بوستون مقدماتی

در اینجا یک لیست از دونده محلی که واجد شرایط برای سال 2020 ماراتن بوستون:

الیزابت آبل (پاسکو), ان آرمسترانگ (ردموند), جک Brophy (Bainbridge Island), Tabatha کالینز (برمرتون), ان کوپه (ردموند), Danielle Diller (Bainbridge Island), Bradley اورت (پاسکو) آنا Foushee (برمرتون) جوی Gutjahr (برمرتون) ران گریفین (Kingston), لیزا Holste (برمرتون) هایدی هاچینسون (برمرتون), مگان موریس (برمرتون), کانی مورفی (برمرتون), Greg Platz (ردموند), Lynly Platz (ردموند), Luz Rodriguez (ردموند) متی سپپینگتن (برمرتون) امی Schmitz (باین بریدج ایسلند) جان Spannuth (برمرتون) پیتر Vosshall (Bainbridge Island), استیون وودوارد (برمرتون).



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن