پیوند هم در بحران

خانم سوفیا تعقیب بوده است بنابراین هرگز گرسنه برای بردگی. محلی کارگر جنسی و حرفه ای خواهری شده است clientless

توسط ABESTANEWS در 30 اردیبهشت 1399

خانم سوفیا تعقیب بوده است بنابراین هرگز گرسنه برای بردگی. محلی کارگر جنسی و حرفه ای خواهری شده است clientless برای بیش از دو ماه و گرسنه است برای گرفتن دست خود را بر کسی دوباره.

"من کنجکاو آنچه من می خواهم به انجام بیشترین دلیل بردگی گسترده ای است—گاهی اوقات شما احساس می کنید مانند پیتزا گاهی اوقات شما احساس می کنید مانند مواد غذایی مکزیکی—من نمی دانم اگر من می خواهم به ولع مصرف اسارت و یا به طور ناگهانی می خواهید می شود بسیار سادیستی," چیس می گوید.

تعقیب صاحب شیکاگو سیاه چال اجاره یک Airbnb اجاره فضا برای بردگی مشتریان و dominatrices در صنعت. با دو محل کسب و کار پررونق بود به طور منظم تا ماه مارس زمانی که مشتریان به کاهش قطره ای در میان ترس از coronavirus. پس از آن دولت اقامت در خانه سفارش رفت به اثر بسته شدن هر دو سیاه چال; آنها در نظر گرفته نشده ضروری کسب و کار. پس از تعقیب و گریز از دست داده است تمام درآمد و درخواست مشتریان برای اهدای, خرید کارت های هدیه و یا فروشگاه آنلاین برای حفظ سیاه چال های شناور.

کارگران جنسی مانند تعقیب شده اند برخورد سخت با این بیماری همه گیر است که قطع منابع مالی به شدت برای بسیاری از کسانی که تکیه بر فرد کار می کنند. بعضی از آنها تبدیل به آنلاین کار جنسی به شناور باقی می ماند که می تواند چالش برانگیز برای کسانی که لازم نیست یک حضور آنلاین با تکنولوژی دسترسی و یا بازاریابی دیجیتال را تجربه کنند. تعقیب و گریز تا به حال به relearn چگونه به بازار خودش دیجیتالی—دقت خط به راه رفتن پس از دولت فدرال معرفی شده اجازه می دهد متحده و قربانیان به مبارزه با قاچاق جنسی عمل می کنند (FOSTA) و مجلس سنا را متوقف قادر می سازد جنسی قاچاقچیان عمل (SESTA) قوانینی که سانسور, رابطه جنسی آنلاین, جوامع در dulled تلاش برای مبارزه با قاچاق جنسی و زیان کارگران جنسی را تحت تاثیر قرار.

تعقیب رفت سال بدون تبلیغات خودش چون او تاسیس شده است در صنعت اما در مه, او شروع به انجام جنسیت, تلفن, تماس, webcamming و فروش, طلسم, موارد, آنلاین, هر چند آن را به عنوان سود به عنوان فرد کار می کنند. در مارس 30, او شروع به استفاده از محتوای سایت اشتراک OnlyFans است و در حال حاضر در بالا 6.6 درصد از سازندگان در وب سایت. "و که حتی نمی گیرم. به طوری که به معنی [94 درصد] از سازندگان در حال ساخت کمتر از من," او می گوید.

برای دیگر dominatrices که ساخته شده است تا یک نام تجاری آنلاین انتقال به مجازی کار نبود استارک. لیلا* محلی او و وابسته به عشق شهوانی, عکاس می گوید که آنها شروع به گرفتن تماس های تلفنی و به شدت رانندگی مردم را به اشتراک در سایت در ماه مارس زمانی که خاموش آغاز شد. درآمد خود را دو برابر در مقایسه با ماه مارس آوریل بود که بهترین ماه در سایت خود.

"بسیاری از مردم رفت و آمد مکرر آنلاین 'سرگرمی' به عنوان یک مکانیسم مقابله" آنها می گویند. "آن را نیز از روی حیله و تزویر به دلیل بسیاری از مردم در حال تنگ با پول و ممکن است هزینه های بسیار در سرگرمی بنابراین در حالی که [مارس] خوب بود ماه آینده ممکن است."

در حالی که مبارزه میان عدم اطمینان و اضطراب از نرمال کارگر جنسی جامعه شهرت بودن فوق العاده با حمایت انعطاف پذیر و مناسب برای آب و هوای بد نبود. این یکی از اولین جوامع به تجمع در اطراف کمک های متقابل به عنوان مزایای این بیماری همه گیر را تهدید واقعی تبدیل شد—گروه های محلی در سراسر کشور ایجاد شده کمک مالی برای کارگران جنسی که در جمع هزاران نفر از دلار است. این کمک طرح های برجسته ریشه های عمیق سازماندهی است که برای اجرا در جامعه که دارای سابقه با تکیه بر یکی دیگر از لحاظ مالی و در غیر این صورت از آنجا که کارگران جنسی اغلب از سمت چپ اجتماعی و دولت تورهای ایمنی.

در حالی که وجود ندارد یک مقام رسمی صندوق امداد برای شیکاگو کارگران جنسی جامعه است و حمایت از یکدیگر مالی عاطفی و ذهنی در این بیماری همه گیر. "با برخی از پول من را نجات داد تا من شده است با کمک دیگر کارگران جنسی که نیاز به کمک بیشتر از من" لیلا می گوید.

SWOP شیکاگو فصل های محلی از سراسر کشور مردمی سازمان کارگران جنسی پروژه توسعه (که در پشت بسیاری از سراسر کشور کمک های متقابل تلاش) شروع مجازی کارگر جنسی گروه پشتیبانی و کمک به کارگران جنسی از سراسر ایالات متحده دسترسی به کمک های اقتصادی توسط گروه هایی مانند ملی قانون استخدام پروژه.

Freya Feist, یک, وابسته به عشق شهوانی خالق محتوا و مخفی سکسی همچنین شدت به کمک کارگران محلی منفی نهفته خاموش کردن, اهدای مورد $500 به شیکاگو کارگران که نمی تواند کار آنلاین. "ما نیاز به نگه داشتن جامعه ما در حال حاضر می شود و توزیع ثروت و آنچه ما را به سرویس کامل کارگران به کارگران که خیابان-بر اساس به کارگران که نمی تواند انجام دهد که در حال حاضر" Feist می گوید.

به منظور بالا بردن وجوه Feist ایجاد دو قرنطینه با مضمون وابسته به عشق شهوانی, فانتزی, فیلم ها که به فروش می رسد به خوبی و با تمرکز بر چربی, طلسم, محتوا, صنعت تو رفتگی در دیوار. او همچنین میزبانی رایگان سکس 101 ویدئو کنفرانس آموزشی برای کارگران جنسی به دنبال به محتوای آنلاین. Feist شده در صنعت برای حدود پنج سال و می گوید: او خوشحال است به ارائه دانش و تجربه در روشنایی ویرایش ویدئو, چه اسباب بازی برای استفاده و چگونه برای به دست آوردن مشتریان به خرید محتوا.

اما در حالی که او را حمایت کرده است جامعه او نیز شاهد کاهش 20 درصد در خرید و فروش آنلاین برای ماه مارس و 50 درصد شیب برای ماه آوریل است. اگر چه او هنوز هم قادر به ایجاد محتوای خاموش است مختل شود در یک فرد کار می کنند. Feist لغو تور در لس آنجلس است که می توانست در مورد $2,500. و با هیچ فدرال کمک کارگران جنسی می دانم که آنها را به فشار دادن پول را در شرایط خود را.

"ما خود ما کمک کند. شهردار Lightfoot در حال رفتن به ضربه زدن در درب من گفت: "اینجا از 1 ، 000 $" Feist می خندد. "خسته کننده ترین چیز این است که آنچه [دولت] به من گفتن که من یک کسب و کار است. آنچه که شما در حال گفتن من مهم نیست; آنچه من انجام است ارزشمند نیست یا من تاثیر اقتصادی مهم نیست."

عدم حمایت دولت نه تنها باعث می شود کارگران جنسی مانند Feist شخصا احساس تبعیض اما آن برجسته دیرینه حاشیه راندن کارگران جنسی در ایالات متحده آمریکا است که تنها افزایش طول بیماری همه گیر. Feist می خواهد به دیدن که کار جنسی است و نه فقط یک طرف فشار و یا چیزی "سرگرم کننده"—آن را به یک کسب و کار است که شامل ارتباطات دیجیتال و بازاریابی و مهارت های مالی, درست مثل هر حرفه ای دیگر.

اما آلامو که باعث می شود درد دنده به صورت xxx لذت و مد دهکدهای از دست داد حدود 70 درصد از درآمد خود را به عنوان حوادث و expos لغو شد. او فروش اقلام آنلاین است اما هنوز هم از دست دادن پول. او را برای اعمال هر کمک هزینه فدرال برای کمک به نگه داشتن شناور و شگفت زده شد به تازگی دریافت پول از آمریکا اداره کسب و کار کوچک اقتصادی آسیب فاجعه وام اضطراری پیشبرد هر چند او تنها 1000 $داده به عنوان مخالف به $10,000 در ابتدا وعده داده شده به کسب و کارهای کوچک—SBA به تازگی تغییر آن قوانین برنامه بعد از دیدن این تقاضای بالا از متقاضیان.

با وجود کوچک افزایش آلامو مطمئن نیست اگر او زنده خواهد ماند این بیماری همه گیر. او می گوید: این صنعت نیاز به کمک دارد. "حمایت از کسب و کار است که ممکن است به عنوان تعریف prurient چرا که ما در حال گرفتن کمک مالی," آلامو می گوید. "مردم باید برای پرداخت پورنو همیشه اما در حال حاضر بیشتر از همیشه."

کارگران جنسی می گویند که تقاضا برای خدمات خود را وجود دارد و همیشه خواهد بود. اما آنچه که می خواهم پس از همه گیر است و این که آیا کسب و کار مانند شیکاگو سیاه چال, اجاره, زنده خواهد ماند, باقی می ماند یک رمز و راز است. "من می خواهم به در خوش بینانه اما من همچنین می خواهم به واقع بینانه" چیس می گوید. "من آرزو می کنم من تنها عمل به عنوان یک کارگر جنسی است و می تواند یک کار اما من هم درست مثل هر کس دیگری: من نگران [ویروس] در مورد خانواده, سلامت من." v



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن