بهترین 9 راه برای خرید جکوزی بادی استفاده شده

ویژگی جکوزی بادی اینتکس به 4 عدد جت ماساژ پر قدرت که توانایی این را دارند تمام خستگی های روز شما را از بین بب

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

ویژگی جکوزی بادی اینتکس به 4 عدد جت ماساژ پر قدرت که توانایی این را دارند تمام خستگی های روز شما را از بین ببرند و چنان ماساژی به شما بدهد که در هیج جا تا به امروز تجربه نکرده باشید. در بسیاری از جکوزی ها، جت در کف جکوزی طراحی شده و قرار می گیرد اما در جکوزی پرتابل بادی Hiwater مدل HW0702 در دیوارههای جکوزی، تعبیه شده است. جکوزی بادی کاملا پرتابل بوده و نصب راحتی داشته و در مقایسه با جکوزی سرامیکی قیمت بسیار ارزانی دارند. جکوزی بادی اینتکس و بست وی از سری محصولات پر طرفدار و پر فروش بادی می باشند که بسیار پرکاربرد و جایگزین مناسبی برای جکوزی های بتنی و سنگی خواهند بود که از قابلیت پرتابل بودن و قابل حمل و جابجایی بسیار ساده و آسان نیز برخوردار هستند و بدون نیاز به مصالح ساختمانی و کندن زمین و تنها با استفاده از یک سطح صاف و بدون شیب می توان در مدت زمان کوتاهی با کمک پمپ باد برقی دو کاره ای که بر روی تمامی جکوزی های بادی تعبیه شده است از داشتن یک جکوزی بادی پرتابل بهره مند بود.

جکوزی بادی اینتکس بهترین گزینه به جای جکوزی سرامیکی و بتی است که از قیمت پایین تر و حجم کمتری برخوردار هستند و از نظر نصب و راه اندازی در کمترین زمان ممکن قابلیت احداث را دارند . به واسطه شلنگی که بر روی آن تعبیه شده است میتوانید به راحتی جکوزی را به یک منبع آب وصل کنید تا به طور کامل پر شود. در نتیجه برای داشتن یک محصول منحصر به فرد طراحان در این زمینه برای جکوزی بادی گرمکن دیجیتال نیز در نظر گرفته اند تا در هر زمان به سرعت بتوانند آب داخل بدنه را گرم کنند. این محصول کاربردی و خاص دارای بدنه ای بادی می باشد که ساختار سلولی نصیب آن شده است. جکوزی بادی آماده اینتکس کد 28422 از محصولات شرکت اینتکس از جنس پی وی سی مقاوم که لایه های داخلی آن دارای جهار لایه و لایه های بیرونی آن نیز دارای جهار لایه پی وی سی میباشد این جکوزی بادی مجموعا دارای هشت لایه مقاوم و بسیار ضخیم در برابر آب سرد آب گرم و همچنین نور آفتاب در هنگام استفاده در فضا های باز است. جکوزی بادی محیطی برای استفاده از آب گرم می باشد به طوری که می توان آرامش لازم را به بدن رساند و از آن نهایت استفاده را کرد.

در این صورت بدن انسان آمادگی کامل برای پاکسازی را دارد، زیرا آب به بدن چربی­های آلوده روی پوست نفوذ می­کند و این چربی­ها به سادگی آماده حذف از بدن هستند. یکی از مهمترین ویژگیهای این سبک جکوزیها وزن سبک آنها است که به همین واسطه افراد میتوانند به راحتی این محصول را با خود حمل کرده و در مکان مورد نظر آن را راهاندازی کنند. جکوزی بادی 6 ضلعی اینتکس یکی از متفاوت ترین جکوزی های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس با طراحی بدنه جدید بوده که برای استفاده خانواده های کم جمعیت در منزل و فضای باز ویلا و یا باغ ها طراحی و تولید شده است. اما کسانی که دارای حمام بزرگ می باشند می توانند جکوزی بادی را در آن نصب کنند و از آن استفاده کنند. این جکوزی پیش ساخته بادی بدون نیاز به اتصال به سیستم لوله کشی وفاضلاب قابل استفاده است چون دارای پمپ تصفیه آب . بدنه بادی در داخل خود ساختاری سلولی دارد که می تواند با باد شدن بدنه ای محکم و استوار بوده باشد و در برابر برخورد و ضربه و در برابر استفاده از این محصول مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.

بسیاری از افراد در جوامع مختلف برای رفع خستگی روزانه و ماساژ دادن تمامی قسمت های بدن و یا آب درمانی افراد بیمار و مسن و کودکان نیاز به یک جکوزی بادی در ابعاد های مناسب دارند که در فضا های کوچک آپارتمانی قابلیت نصب را داشته باشد . قیمت جکوزی بادی در برابر انواع جکوزی های پیش ساخته بتنری و سرامیکی بسیار ارزات تر و مقرون به صرفه تر است اما برای خرید جکوزی بادی پیش ساخته نیز باید بدانید که قیمت آن به یک سری عوامل مختلف وابسته است که از جمله این موارد میتوان به نوع جکوزی، اسکیمر و لوازم تمیز کننده، روکش و زیرانداز، پمپ تصفیه آب و در آخر به ابعاد جکوزی بادی و ظرفیت آن اشاره کرد. پس از مطالعه این مقاله و آگاهی از نکات و انواع جکوزی­ها، می­توانید محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید و تا لذت یک آب تنی و ماساژ آرامش بخش را تجربه کنید. Th᠎is  da ta has be᠎en generated with GSA᠎ Con tent Gene rato​r DEMO .

آخرین مطالب