Belfair مرد نیروی دریایی دامپزشک و هسته ای مهندس تسلیم به کروناویروس

جاش Farley Kitsap Sunمنتشر شده 4:17 PM EDT مارس 15 سال 2020BELFAIR — بستری در گیگ هاربر بیمارستان و وضعیت او و

توسط ABESTANEWS در 27 اردیبهشت 1399

BELFAIR — بستری در گیگ هاربر بیمارستان و وضعیت او وخیم تر شدن جو فولر Grable جونیور بود فکر یک کیک هویج.

هرگز به ذهن او در حال حرکت بود به ويژه آنچه پزشکان را در پیدا کردن به COVID-19. خود تولد نزدیک شد و گفت: دو پسر خود را به مطمئن شوید که کیک او دستور مورد علاقه او بود برگرفته از Belfair Safeway نانوایی سرد با یک آیه از ضرب المثل ها.

لحظه ای کپسوله چه خانواده اش می گوید بود Grable را بی وقفه در مغز همراه با فنا قلب برای خانواده اش است.

"او تا به حال یک ذهن که به طور مداوم در حال حرکت" پسر سام Grable گفت. "او درد و رنج بود اما ذهن او هنوز هم تمرکز خود را در, عروس و تندرستی و شادی."

79-سال-یک نیروی دریایی کهنه و دیرین مهندس هسته ای در Puget صدا Naval Shipyard, درگذشت مارس 25 و فرض است برای اولین بار Mason County قربانی COVID-19. او 79. (رسما شهرستان مقامات بهداشت نمی تواند در شناسایی قربانیان به دلیل قوانین حفظ حریم خصوصی.)

جایی بین سیلوردل و Belfair او ندانسته گرفتار این رمان coronavirus. همسرش لیزا ان شکسته بود او ران در اواخر ماه مارس بود و دوره نقاهت در سیلوردل مرکز کمک زندگی می کنند, جایی که او صرف ساعت های بسیاری نشسته در خارج از پنجره او را به حفظ شرکت خود خانواده اش گفت. تنها پس از سقوط در حمام, او به بیمارستان برود.

هر چند او تا به حال هیچ متوسط و نه سرفه او خواب بود برخی از 12 ساعت یک شب بود و خود را از دست داده اشتها. پزشکان برای بررسی این ویروس به عنوان یک چاره اندیشی موقت است.

به عنوان وضعیت خود را کاهش پسرش جو پرواز از سن آنتونیو و ملبس به PPE به بالین او. از طریق خود گوشی Grable را فرزندان و نوه و نوه بزرگ می تواند ارز خداحافظی. و در آستانه مرگ او به نقل از شکسپیر است. "شیرین شاهزادگان," او گفت: فرزندان خود را قرائت "هملت."

بیشتر: دوستان, خانواده, سوگواری, 'عوض کردن جو,' Kitsap اولین coronavirus قربانی

'پدر بود که عجیب و غریب مخلوط'

Grable جونیور پنجم در یک خط در حال حاضر هفت که همان اول به دنیا آمد اسم عضو یک افتخار خانواده نظامی. پدر او یک B-17 بمب افکن در جنگ جهانی دوم یکی از پسران خود را افزایش برای تبدیل شدن به یک "پر پرنده" سرهنگ نیروی هوایی.

متولد در تمپا, فلوریدا, روز چهارم جولای, او می خواست به یک هوانورد اما بینایی او به اندازه کافی خوب نیست. او فارغ التحصیل از آکادمی نیروی دریایی شد و یک افسر در سال 1964 قبل از رفتن به موسسه تکنولوژی ماساچوست برای مدرک کارشناسی ارشد در معماری دریایی. او این نژاد نادر است که می تواند رسیدگی فکری بیزانس که فرآیندهای طراحی شده نیروی دریایی هسته ای-صفحه زیردریایی, پیوستن به زیراب زور به عنوان یک ملوان و غواص.

شخصا مصاحبه با هایمن G. Rickover "پدر هسته ای نیروی دریایی" Grable به یاد می آورد از روی علاقه دریاسالار شک و تردید را از خود میل شدید برای علوم انسانی به عنوان او می خواهم گرفته شده تاریخ کلاس. چرا او صرف زمان بیشتری را در دوره های مهندسی Rickover پرسید.

پسران خود را گفت که پدر خود را: یک مهندس هسته ای که عاشق دکلمه شعر تحسین هنر و خانواده را به هر شکل ممکن موزه در طول سفر خود را برنامه. و او به نقل از شکسپیر است.

"پدر این بود که عجیب و غریب مخلوط" پسرش جو گفت.

در کالج در یک سفر با یک برادری برادر در Corry, پنسیلوانیا, آنها کشف یک دختر در کنار جاده در شهر کوچک. نام او را ان.

"او به یک زن لبخند و آن را فقط slayed او گفت:" پسر سام Grable.

آنها ازدواج کرده بودند برای 55 سال. متاسفانه آنها نمی توانند با هم در زمان عبور خود را. Grable جونیور گفت: فرزندان خود را به رله به او "چقدر دوست دارم این لبخند" در بستر مرگ بود.

'گرفتن آن را حق'

او کاکل نیروی دریایی ورود به سن اتمی خدمت به عنوان افسر ارتباطات روی دیزلی جنگ جهانی دوم دوران USS Atule قبل از تبدیل شدن به یک مهندسی افسر وظیفه در پورتسموث نیروی دریایی کشتی سازی در نیوهمشایر خود را مسئول تعمیرات اساسی اولیه هسته ای زیردریایی مانند ستاره قطبی-در اختیار داشتن USS سام هوستون و مشخصا کوچک USS Tullibee.

او و ان تصمیم به ترک لباس خود را پشت سر گذاشت. بنابراین در سال 1970 Grable hitched قایق بادبانی خود را به خانواده Volkswagon اتوبوس و سوار در سراسر کشور خود را برای همیشه به خانه در ساحل جنوبی هود کانال: او بازسازی خانه, اضافه کردن اتاق و اتوبوس و موتور به نگه داشتن ماشین خانواده در حال اجرا است. این زن و شوهر در زمان خود دو پسر, پیاده, پیاده روی و قایقرانی در سراسر شمال غرب و فراتر از آن.

یک مرد از ایمان Grable شد یک عضو از شمال ماسون مقدس کلیسا و رهبر برمرتون را به مطالعه کتاب مقدس کمک هزینه تحصیلی بین المللی برای بیش از 40 سال است. O بعد از شام خانواده را جمع آوری در اطراف یک سالن چوب اجاق گاز; ان را کویر و Grable جونیور خواهد تلاوت کتاب مقدس گذشت, رهبری, دعا و نماز و خواندن یک داستان شاید J. R. R. Tolken را ارباب حلقه ها سری یا چیزی by C. S. Lewis.

در حالی که در کشتی سازی او ادامه داد: به اکسل در سخت گیر می شه بیشتر از تکالیف از جمله وظیفه برش موشکی لوله از جایگزینهای مطابق با نمک II کاهش سلاح پیمان با اتحاد جماهیر شوروی. او و تیم خود را موظف به کمک به حفظ هسته ای-مجهز به ژنراتور بخار که شده نیروی دریایی در سراسر جهان است.

"به اعتقاد او در گرفتن آن را حق" گفت: Wesley ولف پس از 25 سال boilermaker استخدام برای کار Grable. "او یک مرد خدایی بود که کشید و من را به کلیسا. او اصولی. شمارش هر پنی. به اعتقاد او در زنجیره ای از فرمان اما نه پسر باشگاه."

"به عنوان طولانی به عنوان شما همیشه حقیقت را بگویید من خود را در پشت" ولف به یاد می آورد Grable جونیور گفتن او را.

Grable جونیور ممکن است بازنشسته در سال 2003 اما او پایین نمی کند. زن و شوهر بلافاصله در زمان خاموش برای سوئیس برای کوله پشتی; تماس از عشق متقابل آنها از تاریخ هنر در زمان آنها را به فلورانس برخی از هفت بار در کمتر از دو دهه.

او نوشته به قلم طولانی نیست قبل از مرگ او را در خواندن زن و شوهر, سنگ قبر: "به لطف خدا دو گوسفند از گله های مشابه."

Grable جونیور جان سالم به در با همسر, ان; پسر جو و کارن; پسر سام و همسر جنیفر; خواهر Emalou لیندا و مارگارت; هفت نوه: جو الیزابت, لورا, کاترین, Abigail سام و کوین; و دو نوه بزرگ اما و ادوارد

Grable جونیور بود دفن در Tahoma ملی گورستان در اوایل این ماه. کامل جشن زندگی خواهد بود برنامه ریزی شده توسط خانواده اش هنگامی که COVID-19 محدودیت برداشته می شوند. کمک های مالی می توان به samaritan's Purse در https://www.samaritanspurse.org.

جاش Farley نظامی خبرنگار در Kitsap Sun. شما می توانید او را در رسیدن به 360-792-9227 یا josh.farley@kitsapsun.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن