زنبورداران' صندوق پر با گزارش های غلط از غول های آسیایی هورنت رؤیت

جسی Darland Kitsap Sunمنتشر شده 4:50 PM EDT آوریل 8 سال 2020زیادی هورنت از آسیا تلقی "قتل هورنت" توسط رسانه ها

توسط ABESTANEWS در 20 اردیبهشت 1399

زیادی هورنت از آسیا تلقی "قتل هورنت" توسط رسانه ها دارای زنبورداران در شهرستان Kitsap و دولت نگران است — و با در نظر گرفتن مقدار زیادی از سوالات از احساس خطر ،

اما با حداقل رؤیت آنها در حال گرفتن بیش از حد نگران.

فقط دو مرده غول های آسیایی اورلئانز خال خال شد در بلین واشنگتن در ماه دسامبر و یک کلنی برداشته شد در جزیره ونکوور بریتیش کلمبیا در پاییز گذشته.

هر چند آن را برای تلفن های موبایل ترسناک زنبور بسیار کمتر احتمال دارد به کشتن انسان از آن است که زنبور عسل.

"این فقط طول می کشد چند غول های آسیایی اورلئانز را به تمام زنبور عسل کندو در چند ساعت" گفت: Karla Salp امور عمومی متخصص برای دولت واشنگتن و وزارت کشاورزی.

عمومی نباید بیش از حد نگران هورنت گفت: Jeff سالن, عضو, غرب صدا زنبورداران انجمن. او می گوید که شما بیشتر احتمال دارد به حمله یک خرس است که قطعا در ایالت واشنگتن از یک حشره با چند رؤیت است.

"من می خواهم به تاکید است اگر شما را ترک آنها را به تنهایی آنها در حال رفتن به شما را ترک به تنهایی" Salp گفت. "آنها نمی رویم و حمله به مردم بدون هیچ دلیل به طور کلی."

اگر کسی قدم در یک لانه و گزش آنها باید به دنبال توجه فوری پزشکی.

مهاجم غول های آسیایی هورنت بزرگترین در کلمه در 2 اینچ طولانی دو بار به عنوان طولانی به عنوان هر گونه های بومی در دولت است. آن نیش می تواند کشنده به انسان, اما آن را تنها تا زمانی که آشفته یا لانه خود را آشفته است. این لانه های زیرزمینی و رشد در گرم آب و هوای جنگلی مثل شمال غربی اقیانوس آرام.

در حالی که او فکر می کند که اعتیاد به مواد مخدره است مبالغه هال می گوید: این مهم است برای آگاهی از اورلئانز چرا که اگر جامعه رشد می کند, آن می تواند ویرانگر به زنبور عسل جمعیت در دولت است.

دام راه اندازی شده است در این باشگاه محل در سیلوردل و سالن قرار داده شده چندین نفر دیگر در اطراف شهرستان Kitsap.

آسیایی, غول پیکر اورلئانز خال در آمریکا: در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن در مورد 'قتل Hornets'

تله نیز تعیین شده توسط دولت واشنگتن و وزارت جهاد کشاورزی در ارتباط با کوه بیکر کانون پرورش دهندهء زنبور عسل. نیز وجود دارد یک داوطلب به دام انداختن برنامه برای کسانی که می خواهند برای کمک به تعیین که در آن اورلئانز هستند. امید است برای پیگیری یک کارگر هورنت و استفاده از آن برای پیدا کردن کلنی.

دولت واشنگتن و وزارت کشاورزی و حتی غرب صدا زنبورداران شده اند هولناک با ایمیل, تماس, و پیام های رسانه های اجتماعی با نگرانی ها در مورد زنبور و صدها اگر نه هزاران گزارش نادرست است. این WSDA صندوق ایمیل است که اشباع از مردم بزرگ ارسال فایل های عکس و تلفن پیام گیر صوتی کامل می شود سریع.

"این یک شمشیر دو لبه" هال گفت. "بسیاری از مردم به دنبال آن بلکه bumblebees و غیر هورنت همه چیز در حال گرفتن گزارش شده است."

تصاویر از رنگ زرد کت bumblebees در مورد کاغذ زنبور و زنبور عسل در حال جاری شدن سیل نخوانده اما نه بیشتر تایید غول اورلئانز یافت شده اند. سالن فکر می کند این امر می تواند خوب برای تبدیل شدن به آشنا با بومی زنبورهای اورلئانز و زنبور عسل در کشور به روشن کردن بار درخواست برای شناسایی.

در حال حاضر ابتلا به هر گونه پتانسیل آسیایی, غول پیکر هورنت دشوار خواهد بود. تنها ملکه در حال حاضر, اما در ماه ژوئن یا ژوئیه ممکن است آن را آسان تر برای گرفتن کارگر اورلئانز سالن گفت. در آن زمان این مهم خواهد بود به تله و نظارت برای دریافت جلوتر از این مشکل قبل از زنبور می میرند.

تله پر از sap به معنای گرفتن ملکه. اما در حال حاضر در Kitsap County, زنبورداران فقط به دنبال شواهدی وجود دارد که زنبور ممکن است در اینجا. تا کنون هیچ چیز وجود دارد. زنبورداران به احتمال زیاد خواهد بود که برای اولین بار به آنها را پیدا کنید هال گفت.

"اگر شما با خیال راحت می توانید یک عکس را و یا اگر شما در سراسر یک مرده نمونه شما باید آن را جمع آوری نگه داشتن دستان خود را دور از آن استینگر قرار دادن آن در فریزر گرفتن یک عکس و ارسال آن را به ما" Salp گفت.

او گفت: آنها نمی توانند تایید هر رؤیت بدون عکس.

"آنها بسیار خطرناک است هنگامی که آنها را به قتل عام حالت" هال گفت. "آنها را پیدا کندو و آنها را در واقع علامت آن را با یک فرمون و دوباره در جرم و نابود کندو."

اورلئانز حمله زنبور ترک خود را بی سر اجساد در خارج از کندو.

زنبور می آید از شرق آسیا و ممکن است بر روی یک ظرف حمل و نقل و یا برخی دیگر از کشتی. آنها 1.5 تا 2 اینچ طولانی با نارنجی یا زرد با چشم های برجسته و سیاه و سفید و زرد راه راه شکم. خود را بزرگ کلنی های تو در تو در زمین است.

هنوز زنبورداران هستند بیشتر نگران کت زرد — که حمله کهیر — و کنه — که بیماری را به کندوها و جمعیت زنبور عسل — از غول های آسیایی اورلئانز.

سالن شده پرورش زنبور عسل حدود سه سال است. او صاحب قاب کامل زنبورستان است. او را تشویق می کند تا دیگران را به نگاه به پرورش زنبور عسل و برای آمدن به کلاس که غرب صدا زنبورداران انجمن میزبان.

در این زمان از سال است ازدحام فصل و سالن را تشویق می کند کسانی که دیدن ازدحام با او تماس باشگاه و یا نزدیکترین پرورش دهندهء زنبور عسل است که می آیند و جمع آوری حشرات.

"این شگفت انگیز چشم شما ببینید 20-30,000 زنبور عسل بر روی یک درخت و ما آنها را در یک جعبه و آنها را به خانه," او گفت:. "ما فقط آنها را دوست دارم."

اطلاعات: در اینجا چیزی است که خطرناک اشکالات شایع تر از "قتل Hornets'



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن