در میان همه گیر چرا USS Nimitz حیاتی برای این کشور دفاع

جاش Farley Kitsap Sunمنتشر شده 5:56 PM EDT Apr 18, 2020برمرتون — چینی هواپیما حامل بادبان باریک مستقیم در اقیا

توسط ABESTANEWS در 31 فروردین 1399

برمرتون — چینی هواپیما حامل بادبان باریک مستقیم در اقیانوس آرام هشدار دهنده متحدان. ایران نیروی دریایی "آزار و اذیت" نیروی دریایی و گارد ساحلی در خلیج فارس. و یک جت جنگنده پرواز در 25 فوت نیروی دریایی نظارت هواپیما در دریای مدیترانه قرار دادن آن "خلبانان و خدمه در خطر است."

این سه حادثه در هفته گذشته کمک به تاکید پنتاگون رهبران اضطراب است که امریکا دشمنان شده اند جسارت با این بیماری همه گیر کوروناویروس و آن اصرار نیروی دریایی در حفظ و اعزام دو هواپیمای حامل کاروان های دریایی شناخته شده به عنوان اعتصاب گروه در جهان در همه زمان ها است.

به زودی برمرتون مبتنی بر USS Nimitz پاسخ خواهد داد که تماس بگیرید.

با یو اس اس تئودور روزولت در کنار گوام به دلیل COVID-19 و دیگر نیمیتز کلاس حامل گذاشته تا برای تعمیر و نگهداری وظیفه گشت زنی در اقیانوس هند و آرام به زودی خواهد آمد به برمرتون مبتنی بر خدمه و اعتصاب خود را ،

کشتی خروج قریب الوقوع از سینکلر ورودی میله 45 ساله کشتی به کانون توجه جهانی در عصر یک بیماری همه گیر.

"دشمنان ما در حال تماشای ما" سروان. حداکثر کلارک که در زمان فرماندهی کشتی در ماه اوت گفت: سروان. دیانا Wolfson فرمانده Puget صدا دریایی کشتی در اسکله پهلو مصاحبه این هفته در پایگاه نیروی دریایی, Kitsap-برمرتون.

"هنگامی که آنها را ببینید 68 در دیده بان بر استقرار آنها در حال رفتن به می دانم که کشور ما قدرت" کلارک گفت: با اشاره به نیمیتز بدنه شماره.

بیشتر: Nimitz در دریای: خدمه حامل آماده برای دیدار با عصر جدید تهدیدات

که شامل چین که خود و اولین ناو هواپیمابر لیائونینگ به تازگی ترانزیت به میاکو مستقیم بین ژاپن در جزایر Ryukyu و تایوان است. هر دو کشور مشاهده این حرکت به عنوان تحریک آمیز.

نیروی دریایی بازنشسته سروان. براد مارتین ارشد سیاست محقق در شرکت رند گفت: حضور نیمیتز اعتصاب گروه اطمینان متحدان در همان راه آن را برای دهه ها و حتی بدون چین هواپیمای حامل حمل و نقل.

"حمل و نقل می کند اما ارائه یک ایده روشن از آنچه در خطر است," او گفت:.

در ضمن تقریبا یک دوجین عروق از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی "مورد آزار و اذیت" هر دو نیروی دریایی و گارد ساحلی کشتی ها در آبهای بین المللی, U. s. 5th Fleet گفت. اضافه کردن یک جت جنگنده است که پرواز در 25 فوت یک P-8A Poseidon در چه نیروی دریایی به نام یک مانور قرار داده است که "خلبانان و خدمه در خطر است." نیز وجود دارد همیشه حاضر تهدید کره شمالی.

که در آن نیمیتز متناسب

هواپیما حامل زمانی که محاصره شده در حمله گروه از ناوشکن و رزمناو و پر از ده ها تن از هواپیماهای جنگی خود را ارائه خود را "مینیاتور نیروی هوایی" در هر نقطه در حدود 70 درصد از جمعیت تحت پوشش آب. نیمیتز خواهد پیوست و دیگر کشتی های جنگی که بسیاری از آنها مبتنی بر دریایی در ایستگاه اورت.

هیچ ملت می آید نزدیک به 11 حامل نیروی دریایی ایالات متحده. که "ارضی و استقلال است" و این یک مزیت فوق العاده ای" گفت: Barrett Tillman نویسنده کتاب "روی موج و بال: 100 سال تلاش به ناو هواپیمابر."

نیروی دریایی به نام دو اعتصاب حامل گروه های مختلف در نیمکره به ادامه گشت در تمام زمانها. که به معنی آن خواهد بود قادر به ارائه پاسخ فوری داده حامل توانایی سفر در ایران-تامین سوخت 20+ گره یک ساعت از 24 ساعت شبانه روز.

با یو اس اس دوایت آیزنهاور در خاورمیانه و یو اس اس هری ترومن در اقیانوس اطلس, نیروی دریایی است که حفظ دو جمله اعتصاب گروه در دریا. ترومن که استقرار تمدید شد, شده منتظر نیمیتز به استقرار ارتش ژنرال علامت Milley رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا هفته گذشته گفت.

حمل و اعتصاب گروه باید کامل آموزش و تمرینات خاص و به گواهی برای استقرار. این معلوم نیست چه چیزی از این وظایف اگر هر نیمیتز و حامل آن اعتصاب گروه 11 نیاز به تکمیل دارد.

فشار خواهد بود بسیار زیاد در خارج از نرمال پارامترهای عملیاتی با میلیاردها دلار در کشتی های جنگی و هواپیما و هماهنگی هزار نفر از ملوانان. در حال حاضر دو حامل روزولت و ناو شارل دوگل دچار shipwide شیوع کروناویروس. هر دو شده اند کنار.

برای روزولت آن در زمان فوق العاده ای نشت از یک حرف از آن کاپیتان سروان. برت Crozier, که در آن او اظهار داشت سادگی که "ملوانان لازم نیست برای مردن. اگر ما نمی کنند در حال حاضر ما در حال شکست به درستی مراقبت از ما اعتماد ترین دارایی ما ملوانان." این نامه به نظر می رسد پس از مدت کوتاهی در سان فرانسیسکو کرونیکل و روزولت شد و سپس از منوی view در گوام که در آن تقریبا 600 crewmembers شده اند بیمار و یک کشته توسط ویروس.

Crozier خود بیمار توسط این ویروس از کار اخراج شد.

ختم می فرستد یک پیام به دیگر فرماندهان نیروی دریایی از جمله نیمیتز که "آنها می گویند بله, حتی زمانی که آن را خطرناک برای انجام این کار گفت:" مندی Smithberger مدیر در مرکز دفاع اطلاعات در پروژه نظارت دولت.

"وجود دارد یک اثر سرما," او گفت:.

بیشتر: Nimitz در دریای: خدمه حامل آماده برای دیدار با عصر جدید تهدیدات

در نیمیتز, جفتک انداختن متوقف می شود با کلارک جانباز نیروی دریایی خلبان هلی کوپتر و Nimitz را 19 افسر فرمانده پس از کشتی جنگی وارد بازار گردید و در سال 1975. کلارک یک فیلادلفیا, مادری دوست دارد به استفاده از عبارت "بود درخشان در اصول."

این نیمیتز آمده از حوض خشک در کارخانه کشتیسازی پس از یک سال نگهداری در سال 2018 است. شده است آموزش در این زمان از یک دوره زمانی که حامل استقرار اخذ شده است دیگر. یو اس اس آبراهام لینکلن به عنوان مثال تکمیل 295 روز در دریا در طول یک around-the-world استقرار به این نتیجه رسیدند که در ماه ژانویه است.

در حال حاضر آن ملوانان شده اند قرنطینه پردازنده برای اطمینان از ویروس نیست مبادرت به دریا با خدمه. نیروی دریایی اصرار دارد COVID-19 موارد در کشتی.

و در تلاش برای خنثی کردن هر گونه پتانسیل گسترش رمان coronavirus خدمه تبدیل به تی شرت.

الیزابت Dougherty از نیمیتز عمومی امور افسر گفت: خدمه و رهبران آن به دنبال یک راه حل که مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری پدید آمده با دستورالعمل جدید که به تازگی به نام برای پارچه پوشش صورت "اجتماعی که در آن فاصله نمی توان اجتناب کرد از جمله در یک کشتی محیط زیست" Dougherty گفت.

"نیمیتز رهبری در زمان اقدام فوری استفاده از منابع در دست" او اضافه شده است. استاندارد-موضوع قهوه ای یونیفرم تی شرت مطابق با دستورالعمل CDC و قادر به repurposed به عنوان یک محافظ در صورت پوشش."

کشتی ملوانان که به طور متوسط حدود 24 در سن داشته و باید روزانه پزشکی نمایش و به حداقل رساندن گروه تجمعات. کشتی تمیز کردن نیز افزایش یافته است.

رسیدن به خبرنگار جاش Farley در josh.farley@kitsapsun.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب