اگر می‌خواهید برنده شوید، اکنون فلسفه قایق بادی خود را تغییر دهید!

مجدد به سمت راهرو برگردید و از کلید کلبه شکارچی برای باز کردن در با نقاشی قرمز رنگ سمت راست استفاده کنید. سپس

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

مجدد به سمت راهرو برگردید و از کلید کلبه شکارچی برای باز کردن در با نقاشی قرمز رنگ سمت راست استفاده کنید. سپس میتوانید از کلید نشان برای ادامه کار استفاده کنید. قایق های بادی دارای 2 الی 5 سوپاپ باد می باشند که اغلب آنها شماره بندی شده است، لذا بهتر است حتما طبق شماره بندی ها و به ترتیب بدنه آن باد کنید برای این کار از پمپ باد دستی داخل بسته بندی ها و یا هر پمپ بادی که در اختیار دارید استفاده کنید همه دریچه ها را باد کنید تا بدنه آن کامل پر شود و برای خالی کردن هوای داخل آن باید سوپاپ های باد را باز کنید تا هوا از داخل قایق خارج شود البته بعضی از پمپ ها باد قایق را نیز خالی می کنند و آن را وکیوم می کند. این گروه از قایق های بادی دارای امکان اتصال موتور بوده اند که می توان بر روی بدنه قرار گیرد و سرعت محصول را بیش تر سازد.

هر دو نوع قایق مارینر کفی با تخته های فایبر گلاس دارد که موجب مستحکم تر شدن کف قایق در هنگام استفاده می گردد. بهتر است به جنس بدنه قایق هم توجه داشته باشید، نباید خیلی نازک باشد، و از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده باشد، حتما توجه داشته باشید که جنس آن قابلیت ترمیم در مقابل سوراخ شدن احتمالی را داشته باشد در واقع نباید یکبار مصرف باشد. این محصولات از بدنه ای پی وی سی با الیاف شمعی تشکیل شده اند که غیر قابل نفوذ بوده است و می تواند در مدت زمان طولانی در برابر ورود و نفوذ آب غیر قابل نفوذ باشد. فروشگاه سعید اینتکس وارد کننده محصولات بادی برندهای اینتکس ، بست وی و اینتایم و مرکز فروش محصولات بادی و تفریحی اصل از جمله استخر بادی، قایق بادی، استخر پیش ساخته، حلقه شنا بادی، تخت بادی، تشک بادی، تشک بادی روی آب، مبل بادی، چادر بازی کودک، جکوزی بادی، پمپ باد اینتکس و پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته با بیش از 18 سال سابقه در ایران می باشد. مسیر پیش رو را ادامه دهید تا به خانه ای برسید و وارد درب ورودی خانه شوید. دشمنان از طریق پنجرهها وارد میشوند که میتوانید با استفاده از قفسهها و تختههای چوبی، مسیر آنها را مسدود کنید. This c ontent h​as ​be​en g en er​ated with G SA  Con᠎tent G enerat᠎or DE​MO.

البته چنانچه بدنه مبل سوراخ و یا پاره شد میتوانید به سادگی با چسب های قطره ای اینتکس و وصله مخصوص پنچرگیری قسمت آسیب دیده را ترمیم کنید . جنس بدنه این قایق ها از پی وی سی سه لایه بوده و کف آن ها باد شونده است؛ برای ایمنی بیشتر قایق هنگام پنچری، سه جای باد مجزا از یکدیگر دارد. همیشه قایق را به مدت طولانی در مقابل نور مستقیم خورشید قرار ندهید، زیرا باعث پوسیده شدن آن می شود، تا حد امکان آن را در سایه قرار دهید. سپس نشان کلیسا را در دروازه قرار دهید تا قفل در باز شود. پس از کات سین، به بیرون از خانه باز گردید و مسیر را به سمت ساختمان دیگری ادامه دهید. همیشه محصولاتی را خریداری کنید که دارای ضمانت نامه هستند، هیچ گاه یک شرکت تا از کیفیت کالای خود مطمئن نباشد آن را ضمانت نمی کند زیرا هزینه های زیادی برای آن شرکت به همراه دارد، پس داشتن ضمانت می تواند نشان دهنده کیفیت محصول باشد. جنس بدنه این قایق ها از پی وی سی سه لایه است که با تار و پود نخ ابریشم مصنوعی ترکیب شده و قابلیت استفاده در آب های شور را هم دارد.

 This h as be en generat ed with GSA Con​te nt  G enerat​or Dem​ov ersion.

این قایق به شکل ظاهری موشکی نوک تیز بوده و دارای ظرفیت های سه تا شش نفره با تحمل وزن 400 تا حدود 800 کیلوگرم است. هنگام استفاده در دریا به تعداد 1 نفر کمتر از تعداد نفرات مجاز قایق بادی استفاده کنید. از قایقهای آتش میتوان برای پشتیبانی آتش نشانان مستقر در ساحل استفاده کرد بخصوص هنگامی که آب در دسترس نیست، به عنوان مثال به دلیل خراب شدن خطوط انتقال آب بر اثر زلزله، همانطور که در زمینلرزه ۱۹۸۹ لوما پریتا سانفرانسیسکو اتفاق افتاد. هر چهار مورد غیر از سیهاوک یک قابلیت نصب موتور برقی را دارند، در مدل سیهاوک ۳ و ۴ میتوان از موتور قایق بادی ۲ اسب پارسان نیز استفاده نمود، دارای دو جای قلاب ماهیگیری در هر چهار مدل، پمپ باد دستی کوچک تا مدل ۳ نفره بوده و چهار نفره آن پمپ باد دستی بزرگ دارد، پاروی پلاستیکی برای سایز های ۱ تا ۳ و پاروی آلمینیومی برای قایق بادی ۴ نفره سیهاوک، طناب دور، دسته حمل و نقل، کیف حمل لوازم ماهیگیری و یک برچسب تعمیرات هستند. همچنین هیدروکوپتر، قایق بادی سختتنه، قایق موتور پنکهای و حتی هواناو و هلیکوپتر در آتشنشانی، نجات و اورژانس پزشکی همزمان استفاده میشود. می توانند تا حد مشخصی از دریا استفاده شوند.

آخرین مطالب