پس از نزدیک به هفت دهه, راز عشق, راز بیشتر

این قابل توجه است که چگونه از آن آسان است برای تبدیل شدن به طور کامل سرمایه گذاری در, عشق و زندگی تری Donahue

توسط ABESTANEWS در 17 اردیبهشت 1399

این قابل توجه است که چگونه از آن آسان است برای تبدیل شدن به طور کامل سرمایه گذاری در, عشق و زندگی تری Donahue و پت Henschel.

قبل از آنها در حال معرفی به عنوان ساکنان شیکاگو ستاره ورزشکاران و پیشگامان Donahue و Henschel در حال معرفی به عنوان دو زنان با باریک خاکستری و قابل توجه چشم به عنوان خاله تری و خاله پت. واضح از شروع این مستند چقدر در عشق زن و شوهر مسن باقی مانده است اما های آن احساسات عمومی است که تنها یک امتیاز اعطا شده به آنها را چند سال به عقب در اواخر 80s و 90s در اوایل.

راز عشق را می شود نام خود را نه فقط از دوریس آهنگ روز است که نقش در این عنوان دنباله ای اما از این واقعیت است که Donahue و Heschel نگه داشته و رابطه خود را مخفی برای تقریبا تمام هفت دهه آنها با هم صرف. مدیر کریس بولان—همچنین این جفت ارز بزرگ-برادرزاده—سهام خود داستان و فرهنگی بافت های اطراف آن و در نتیجه سیم پیچ روایت است که می رود بسیار عمیق تر از دو نفر در حال سقوط در عشق است.

همانطور که انتظار می رود این مستند غواصی به تجاوز تاریخچه ساخت آن را روشن چرا پنهان کاری بود بنابراین لازم است به خصوص در 1940s زمانی که جفت ملاقات کرد. وجود دارد مصاحبه کوتاهی با فعالان و کارشناسان و مستند می تواند داشته باشد قطعا بهره مند از جمله ، افرادی مانند ایوان Zipter از دانشگاه شیکاگو پرس, فعال, حاشیه, اجلاس, و حتی خود ما خواننده ناشر تریسی Baim صحبت کرد و به ارائه متن در مورد جرم از همجنسگرایان زن و مرد که برخی از آنها احساس کهنه آن را تقریبا می دهند: "اگر شما رفت و به میله های آنها را بررسی کنید شما با یک چراغ قوه و به عنوان شما را از نوار اگر شما تا به حال پرواز-جلوی شلوار بر شما رفت در برنج واگن. شما جعل هویت یک انسان است."

اتهام queerness انجام عواقب سنگین: تعداد بی شماری از مردم دستگیر شدند از میله های زندان است. نام خود را چاپ می شوند در این مقاله تفرج آنها منجر به از دست شغل از دست داد و سرپرستی کودکان و حتی خودکشی. این هیچ جای تعجب است که Donahue و Henschel ماند دور.

آن شده اند که همه بیش از حد آسان برای آنها را به گرفتن, گرفتار, با توجه به Donahue چیزی بود که از یک شکل عمومی در جوانی هم که در آن او در ساسکاچوان و در خانه جدید خود از شیکاگو است. او آمد به میانه در سال 1946 به بازی در تمام دختران آمریکایی حرفه ای لیگ بیس بال (AAGPBL). او وجود دارد برای همان ابتدا هنگامی که فیلیپ انوری آغاز لیگ زنان که الهام گرفته از فیلم لیگ خود را. بولان اجرا می شود کلیپ از لباس پوشیدن ورزشکاران کامل انوری زمینه راکفورد هلو شیکاگو Colleens به پیوریا Redwings (Donahue تیم) ، یکی از برجسته یک گزارشگر کلیپ از دوران که در آن پررونق تماس های صوتی "'Tiby' ایسن اسلاید صفحه اصلی با یک اجرا و سادگی کبود پا. بهتر کبود از شلوار بلند هی دهید?"

بیش از بیس بال, اما, و حتی بیشتر از LGBTQ, تاریخ, راز عشق این است که در مورد رشد و هر شگفت انگیز و دلخراش چیزی که اتفاق می افتد هنگامی که ما انجام می دهیم. این فیلم اشک jerker برای هر کسی که دیده است پدر و مادر و پدربزرگ و مادر بزرگ یا دیگر عزیزان از طریق پایان عمر خود را. این همه حادثه, اما تا به طور کامل انسانی: بسته بندی یک صفحه اصلی است که در خانواده برای دهه پیدا کردن جعبه نامه ها و عکس های و خاطرات, خداحافظی, دوستان, جستجو برای مناسب eldercare مرکز مدیریت امور مالی و تدارکات و مسائل مربوط به سلامت و همه چیز را همه در یک بار. اضافه کردن به که این واقعیت است که Donahue و Henschel ساخته شده مشکل تماس به بیرون آمدن به عنوان گی به برخی از خانواده و دوستان پس از چندین دهه مخفی نگه داشتن و آن را هیچ جای تعجب است که یک راز عشق را تداعی یک گردباد از احساسات است.

به عنوان یک کل فیلم بافت با هم بالا و پایین از دوست داشتن کسی که برای یک عمر. آن را یک پیروزی در آن به ظاهر منبع بی پایان از عکس های قدیمی و صفحه اصلی ویدئو کلیپ های که ارائه درخشان پنجره به گذشته است. بولان هوشمندانه قطاری بی گناهی از عشق واقعی و سختی است که همراه با آن به خصوص مقدار نامتناسبی از بلوغ که عجیب و غریب مردم اغلب مجبور به توسعه فقط به نگه داشتن خود را امن است. این heartwrenching به دیدن دو نفر که تکیه بر تنها یکی از دیگری یاد بگیرند که برای درخواست کمک و یاد بگیرند به اعتماد. این مستند این است که در بسیاری از راه یک اکتشاف عشق و اعتماد است که آزمون زمان ایستاده درست مثل Donahue و Henschel تا راز عشق. v



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن