دریاسالار کرک طول می کشد فرمان نیمیتز اعتصاب گروه به عنوان ناوگان تمرین برای استقرار

جاش Farley Kitsap Sunمنتشر شده 4:23 PM EDT مارس 18 سال 2020یک رهبر جدید شنود گذاشته شده است به راهنمای برمرتون

توسط ABESTANEWS در 30 اردیبهشت 1399

یک رهبر جدید شنود گذاشته شده است به راهنمای برمرتون مستقر در ناو هواپیمابر USS Nimitz و ناوگان از کشتی است که آن را احاطه کرده آنها به عنوان تمرین برای استقرار در اقیانوس آرام نیروی دریایی یکشنبه اعلام کرد.

عقب Adm. James A. کرک یک هرشی پنسیلوانیا بومی ساخته شده است که عناوین چند سال پیش به عنوان اولین کاپیتان نسل بعدی یو اس اس Zumwalt ناوشکن در حال حاضر فرمانده از آنچه به نام اعتصاب حامل گروه 11. این نیمیتز که در سمت چپ برمرتون در اواخر مارس به عنوان سرمایه خود را کشتی.

کرک را تسکین می دهد عقب Adm. ایوت داود است که مسئول حمله گروه برای سال گذشته است. داود سن آنتونیو بومی که در خدمت هر دو به خلیج فارس و عراق, جنگ را به فرماندهی جنوبی ایالات متحده به خدمت خود را به عنوان رئیس ستاد.

"خدمت با ملوانان از اعتصاب حامل گروه 11 شده است یکی از بزرگترین تجربه زندگی من" داود گفت: در انتشار اخبار. "همانطور که من سفر کرده اند هر فرمان من را دیده اند ملوانان اختصاص داده شده برای به انجام رساندن ماموریت ما با تعالی."

داود فرمان حمله گروه زیر نیمیتز را تعمیرات اساسی در حوض خشک در سال 2018 و از طریق آن مراحل مختلف مقدماتی کشتی جنگی برای استقرار. آن است که در حال حاضر در حال نهایی آن تمرین در اقیانوس آرام یک ورزش شناخته شده به عنوان ترکیبی واحد آموزش ورزش یا COMPTUEX.

بیشتر: به عنوان نیمیتز آماده به ترک هزاران نفر از برمرتون ملوانان تست شده برای COVID-19

"...امروز من ترک این شاخص از نیمیتز اعتصاب حامل گروه در حالی که در دریا است که به سادگی باور نکردنی است برای تماشای آشکار شدن" داود گفت. "این افتخار بزرگی برای خدمت, و من می دانم که این ملوانان قادر خواهد بود برای به انجام رساندن هر ماموریت که آنها دریافت می کنند."

کرک قبلا معاون فرمانده و رئیس ستاد مشترک برای جنگ های مرکز در استاوانگر, نروژ. (او را به نام کاپیتان کشتی فضایی شرکت از ستاره بازحمت حرکت کردن حق رای دادن, با توجه به رسانه های دیگر گزارش شده است.)

"این یک افتخار است به دنبال عقب Adm. داود' قدم به قدم و این یک امتیاز است برای بازگشت به ناوگان و خدمت در کنار ملوانان از اعتصاب حامل گروه 11," Kirk گفت: در انتشار اخبار. "آنها چشمگیر تیم حرفه ای. من حساب خودم را خوش شانس برای پیوستن به این تیم است."

بیشتر: Nimitz در دریای: برای کشتی یک جا به داخل و خارج از Puget صدا

این نیمیتز اعتصاب گروه متشکل از ناو یو اس اس Sampson و USS رالف جانسون ناوشکن مستقر در اورت و آنچه شناخته شده به عنوان ویرانگر اسکادران 9 و همچنین سایر ناوشکن ها و مربیان مستقر در سان دیگو و پرل هاربر. این همچنین شامل آنچه به نام Carrier Air Wing 17 که اسکادران و پرسنل مستقر در Whidbey Island و در کالیفرنیا است.

خبرنگار جاش Farley پوشش نظامی برای Kitsap Sun. او را در رسیدن به josh.farley@kitsapsun.com یا (360) 792-9227.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب