حدود 100 زندانیان آزاد شده از Escambia County زندان پس از تسریع جلسات

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 6:15 PM EDT May 15, 2020دادستان بررسی هزاران انتظار موارد قانون

توسط ABESTANEWS در 28 فروردین 1399

دادستان بررسی هزاران انتظار موارد قانونی برای غیر خشونت آمیز مجرم در هفته های اخیر به تعیین که زندانیان مستقر در Escambia County زندان منتشر می تواند بدون ارائه یک تهدید آشکار به جامعه است.

برای کاهش Escambia County را زندانی جمعیت در میان COVID-19 بحران و کاهش دادگاه پرونده حقوقی رسیدگی به ستون در سیستم قضایی را در نزدیکی خاموش شدن دادستانی به تسریع موارد حدود 100 زندانی.

به تسریع روند اجازه مجرم به نظر می رسد قبل از قضات اعتراف به اتهام دریافت قرضه داده شود مشروط و در نتیجه خود را از شهرستان قفل.

"در Escambia County, من معتقدم که ما قادر به انتشار حدود 100 مورد 1,459 زندانیان گفت:" دولت وکیل لایحه Eddins. "آنچه ما تسریع آزادی مردم بودند که در زندان در تلاش برای کاهش جمعیت زندان بدون تاثیر امنیت عمومی جامعه است."

Releasees دریافت نمی کنند کاهش می یابد جملات به دلیل تصادف از COVID-19 بحران به هیچ یک از زندانیان مواجه اتهامات جنایی ضمانت حکم حبس گفت: معاون دادستان گرگ Marcille.

"آنها آزاد شده اند به هر حال" Marcille توضیح داد. "آنچه ما انجام شد و سرعت بخشیدن به روند."

ماه گذشته وزارت فلوریدا اصلاحات شروع به محدود کردن زندانها' مصرف از زندانیان از سیستم های شهرستان. این به معنای در نیمه دوم ماه مارس زندانیان مستقر در زندان شهرستان که به طور معمول منتقل شده اند از کسانی که در زندان و به دولت penitentiaries تا به حال به ماندن قرار داده است.

محدودیت شد نورد در مارس و Escambia County زندان زندانیان در حال حاضر می توان به زندانها.

با اینحال هنوز هم وجود دارد محدودیت در تعداد کسانی که در نقل و انتقالات است که می تواند اتفاق می افتد در یک بار چنین محدودیتی وجود نداشت قبل از شیوع کروناویروس با توجه به Escambia County Jail Escambia County مدیر از اصلاحات غنی پاول.

"در حالی که ما می خواستیم به همکاری و انجام همکاری با هسته سیستم را به تلاش برای متوقف کردن آنچه ما انجام شد و بررسی فایل های ما در همان زمان ما محافظت از ایمنی جامعه" Eddins گفت. "ما بسیار مراقب باشید به انجام این کار است."

دادستان بررسی بین 1000 و 2000 در حال بررسی موارد قانونی برای تعیین آنهایی که به تسریع.

"این smorgasbord از موارد" Eddins گفت. "اما به طور کلی آنهایی که ما قادر به تسریع بودند آنهایی که مربوط به سطح پایین و بزه و جرایم و موارد برای افرادی است که آیا یک جرم و جنایت خشونت آمیز و یا یک رکورد بد."

اتهامات خود بودند یا سطح پایین جنایات (سوم-درجه جنایات) یا جنحه و شامل جرائم مانند سرقت و یا در اختیار داشتن مواد مخدر.

موارد برای زندانیان به اتهام فروش و یا قاچاق مواد مخدر در نظر گرفته نمی شد برای سفر با توجه به Marcille.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب