ادای احترام به بزرگ فلوید در (فانتزی) فرفره پوستر این هفته

برای بزرگنمایی کلیک کنید هفته گذشته من از قلم یک قسط از این ستون به نشستن با دیگران و روند به سوگواری و جش

توسط ABESTANEWS در 21 خرداد 1399
برای بزرگنمایی کلیک کنید big_floyd_tesh_silver.jpg

هفته گذشته من از قلم یک قسط از این ستون به نشستن با دیگران و روند به سوگواری و جشن زندگی جورج فلوید Trayvon Martin, Tamir برنج مایکل براون و اریک گارنر Philando کاستیا, Breonna تیلور ساندرا مطلوب و صدها نفر دیگر زخمی و یا کشته در حوادث مربوط به مأموران اجرای قانون. من نگران اجتماعی فاصله در حالی که حمایت از تظاهر کنندگان و راهپیمایان. من به گوش بسیاری از موسیقی است.

گاهی اوقات درگیر بودن در ایجاد هنر و یا تصاویر به نظر می رسد که حداقل مفید چیزی که من در مواجهه با enormities از دولت است. اما من می خواستم به ادعای این ستون چیزی قدرتمند این هفته است. من می خواستم برای ایجاد یک اتصال. به شما بخواهید به فکر می کنم در مورد یک مرد که موسیقی ساخته شده در اوایل بزرگسالی در هوستون که ضبط شده با دوستان خود و تبدیل به یک عضو از یک "کلیک کنید." که به زندگی یک زندگی پر از هیپ-هاپ و خانواده و خدمت به دیگران است. که زندگی می کردند.

این هفته من رسیده به محلی هنرمند و طراح Teshika نقره ای (که همچنین کمک به خواننده کتاب رنگ آمیزی) برای کمک به من را یک ادای احترام به یک کنسرت که باید بوده است. جورج فلوید بود به نام "بزرگ فلوید" توسط برخی از دوستان خود و شروع در اواسط 90s از او ای که تحت نام با هوستون DJ پیچ و نفوذ پیچ بالا کلیک کنید. من می خواستم برای کمیسیون کنسرت پوستر برای خیالی نشان می دهد با فلوید headlining در تاریخی جدید شاهوار تئاتر مورد علاقه من در شیکاگو سمت جنوب.

من از نقره را در این کنسرت پوستر اتفاق می افتد اما من سمت چپ جزئیات است. من هم از او خواست برای کمک به انتخاب کردن برخی از سازمان های غیر انتفاعی به برجسته. او را انتخاب تاریخ, فانتزی, کنسرت, و به من گفت: "من تصور که جورج تا به حال جان سالم به در برد و او جان سالم به در برد خود رپ حرفه ای تا به حال تجدید حیات و او پیر رپ خدمه با هم دوباره. در سال آینده در سال 2021 آنها خواهد تور و در نهایت در شیکاگو در یکشنبه, ژانویه 18: MLK روز است."

با تشکر از شما Teshika برای این کار و برای کمک به من ادای احترام به بزرگ فلوید. خوانندگان علاقه مند در کمک به آقای فلوید است و مستغلات و کمک به ایجاد یک زندگی بهتر برای خود و بقیه خانواده اش را می دهد به GoFundMe توسط خواهر خود را.


هنرمند: Teshika نقره ای
فانتزی GIG: بزرگ فلوید, DJ پیچ و پیچ بالا کلیک کنید در شاهوار تئاتر در دوشنبه 18 ژانویه 2021
اطلاعات هنرمند: astratesh.com
NPO بدانید: نقره ای انتخاب دو سازمان های محلی به برجسته: شیکاگو آزادی که پشتیبانی از جوانان فعالیت و liberatory آموزش و پرورش و شیکاگو شکنجه دادگستری مرکز یک سازمان و مرکز جامعه اختصاص داده شده به مقابله با این صدمات از خشونت پلیس و نژادپرستی نهادینه شده.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن