یک بالش زیر سر خود را': مشترک خانه با هدف به زنان بی خانمان ثبات

آستن Macalus Kitsap Sunمنتشر شده 10:39 AM EDT Jun 27, 2020جدید به اشتراک گذاشته شده در خانه محلی تاسیس غیر انت

توسط ABESTANEWS در 7 تیر 1399

جدید به اشتراک گذاشته شده در خانه محلی تاسیس غیر انتفاعی عقاب بال مراقبت هماهنگ با همکاری Kitsap County و مداخله در بحران و کارشناسان به ارائه دسترسی بیشتر مسکن برای زنان بی خانمان.

در سیلوردل خانه که باز ماه گذشته آثار یک کاهش آسیب مدل با هدف خدمت به زنانی که بی خانمان هستند و هنوز هم ممکن است استفاده از مواد مخدر و الکل —ارائه پایین مانع دسترسی به گروه های که می تواند اجرا شود به مسائل مربوط به مسکن موقت.

مشترک صفحه اصلی برنامه های صورت گرفته در شهرستان Kitsap به عنوان یک راه موثر برای خانه افرادی که بی خانمان هستند. اما در حالی که تعداد انگشت شماری اجازه می دهد به صورت قانونی مواد مخدر و الکل استفاده از بسیاری از برنامه های مسکن در شهرستان Kitsap نیاز ساکنان به هوشیار.

میشل Fleetwood که شرکت تاسیس Eagles Wings گفت: برنامه مسکن جدید است که به منظور ارائه یک فردی راه برای مردم برای به دست آوردن ثبات که او می گوید شروع می شود با یک "بالش زیر سر خود را."

"کاهش آسیب قطعه مهم به جامعه ما تغییر و (ما) می خواهید به بخشی از آن," او گفت:.

عقاب بال در حال حاضر فراهم می کند انتقالی مسکن به بیش از 60 نفر در سراسر نه به اشتراک گذاشته شده در خانه, Kitsap County است. تلاش های خود را همراه با Kitsap خانه از محبت دائم فراهم مشترک مسکن شده اند و بسیار مهم برای حرکت مردم را از خیابان ها و یا خارج از پناهگاه.

غیر انتفاعی قرارداد با Kitsap County که صاحب سیلوردل اموال به کار مشترک خانه برای یک سال ارائه فضا برای حدود ده نفر.

جدید به اشتراک گذاشته شده در خانه ساکنان مجاز به مصرف قانونی مواد مانند الکل یا ماری جوانا در خارج از محل. این برنامه نیز با همکاری Kitsap, اتصال چند رشته مداخله در بحران برنامه ای است که به نظر می رسد برای کمک به شدت آسیب پذیر و افرادی که بیش از با استفاده از خدمات اورژانس.

این اجازه می دهد تا ثبات اجتماعی کارگران و سلامت عمومی پرستاران به همکاری نزدیک تر با مشتریان حتی اگر آنها مناسب نیست پارامترهای دیگر برنامه های مسکن.

"قادر بودن به زندگی در جایی که در آن مردم می توانند انجام قانونی کارها و هنوز هم پیروی از قوانین که چیزی که مورد نیاز" گفت: Kelsey daisy mason, Kitsap, اتصال هماهنگ کننده برنامه.

که پایین سد در سطح بسیار مورد نیاز در طول Kitsap گفت: لیزا Kurek که تاسیس عقاب بال در کنار فلیتوود در سال 2017. "ما در حال تلاش برای پر کردن حفره های ما می بینیم در جامعه ما," او گفت:. "ما می خواهم نمی دهد تا کسی فقط به دلیل آنها یک زمان سخت پیدا کردن آنچه در مسیر خود است."

کیم Rivera, 54, شده است در, عقاب بال مسکن برای دو سال. او قبلا در-و-از درمان برای اعتیاد به هروئین بود و معمولا تضعیف بازگشت به عادت و در نهایت به بی خانمانی.

در حال حاضر به عنوان یکی از دستیاران در خانه جدید ریورا است که به دنبال پس از زنان دیگر به آنها دست آوردن مجدد ثبات است. و داشتن یک مکان به مکان زندگی می کنند, او گفت:, "فقط بسیار ساده تر از به طور مداوم تعقیب و تعقیب و تعقیب و تعقیب (مواد مخدر)."

"این بهتر," او گفت:.

Tracie سالن 48 نقل مکان کرد به اشتراک گذاشته شده در خانه. او تا به حال شده است برای بی خانمان 33 سال سوء استفاده از مت اول و سپس الکل در طول آن زمان — دوره که در سالن به نام "یک زندگی کابوس است."

در حالی که مواد مخدر و مصرف الکل ممکن است باعث شود برخی از افراد به سقوط به بی خانمانی, طرفداران و کارشناسان می گویند بسیاری از افرادی که به صورت مزمن unsheltered شروع به سوء استفاده از مواد مخدر و نوشیدن برای مقابله با تروما و استرس های زندگی در خیابان.

هال گفت که او و دیگر ساکنان در به اشتراک گذاشته شده در خانه را آغاز کرده اند برای تبدیل شدن به مانند خانواده و به دنبال یکی دیگر.

"این بهترین مکان برای رسیدن به, و برای هر یک از دیگر و بدون قید و شرط عشق یکی دیگر مهم نیست که چه" او گفت:. "این است که محل."

آستن Macalus است Kitsap Sun خدمات اجتماعی خبرنگار — پوشش مراقبت های بهداشتی بی خانمانی و چگونه برنامه های در حال خدمت به کسانی که نیاز دارند. او را می توان در رسید austen.macalus@kitsapsun.com یا 360-536-6423.

این پوشش ممکن است تنها با حمایت از خوانندگان ما. ثبت نام برای یک اشتراک دیجیتال.

آخرین مطالب