خداحافظی علاقه به فرد وسواس

برای بزرگنمایی کلیک کنید عجیب و غریب وسواس نهایی نمای حسن نیت ارائه میدهد جاش قهوه ای زمانی که من شر

توسط ABESTANEWS در 24 اردیبهشت 1399
برای بزرگنمایی کلیک کنید Odd Obsession's final storefront - COURTESY JOSH BROWN
  • عجیب و غریب وسواس نهایی نمای
  • حسن نیت ارائه میدهد جاش قهوه ای

زمانی که من شروع به کار داوطلبانه در فرد وسواس خود به عنوان یک زن 23 ساله در اوایل سال 2006 این فروشگاه که در آن اول محل سکونت: Halsted خیابان, نشستن به صورت چسبیده در یک زیرزمین نمای روبروی kiss و Steppenwolf تئاتر. من کشف فروشگاه حادثه قبل از رفتن به یک بازی یک شب و پس از آن من شروع به متوقف کردن در مورد یک بار در هفته. من نمی تواند مقاومت در برابر فریب از فیلم که تا آن زمان من فقط می خواهم از خواب تماشای ویدئو: آثار ژان-لوک گدار هرگز منتشر در منطقه 1 دی وی دی ویژگی های کمتر شناخته شده مدیران ژاپنی, موج جدید سخت به پیدا کردن فرقه کلاسیک مانند استفانی Rothman را از مخمل خون آشام (1971) و جان بیروم را درج (1975) و تجربی فیلم توسط امثال اندی وارهول, پت اونیل و غارت Tregenza. و پس از آن وجود دارد و تمام فیلم های من تا به حال حتی شنیده ام; من می خواستم به صرف ساعت در فروشگاه فقط کاربران درحال بازدید از این مجموعه است.

به عنوان یک مشتری به طور منظم من به دانستن فروشگاه بنیانگذار برایان Chankin. (او تقریبا همیشه وجود دارد در آن روز به عنوان Halsted محل دو برابر به عنوان خانه خود را.) ما در بر داشت ما تا به حال سلیقه مشابه است. هیچ کدام از ما نسبت به جذب جریان اصلی سینما هر چند ما هر دو دوست lowbrow به عنوان به خوبی به عنوان روشن فکر, فیلم, و ما به خصوص کشیده شده به فیلم که ذوب شده است. برایان به حال نام این فروشگاه پس از یک حواس پرت پهن کمدی در مورد اطفاء شهوت با نگاه ساخته شده توسط مشهور ژاپنی مولف کن ایچیکاوا در سال 1959; او همچنین دوست ارقام مانند Ken Russell, Brian De Palma و آندره Żuławski مدیران که محو تمایز بین احترام و بی احترامی به هنر. من دوست داشتم مبادله توصیه های فیلم با برایان که بود و هنوز هم درجه یک معروف به داماد. در واقع بسیاری از مورد علاقه من, خاطرات عجیب و غریب وسواس—که هفته گذشته اعلام کرد آن را تعطیل پس از 16 سال—شامل صحبت کردن با برایان و چند غریبه ها به طور معمول در مورد فیلم و همیشه با شور و شوق.

من تحسین برایان تعهد و جاه طلبی حق دور. اینجا کسی نیست که بسیار مسن تر از من که کنجکاوی در مورد سینما راند او را به متراکم کردن هزاران نفر از videocassettes و دی وی دی و سپس به باز کردن یک فروشگاه اجاره که در آن او می تواند به اشتراک گذاری این مجموعه با دیگران است. (بعدها برایان را مشابه autodidactic غیرت به عنوان یک رگی DJ و فروش غنا پوستر فیلم.) اشتها خود را برای فیلم شد عفونی. در عرض چند ماه از افتتاح این فروشگاه در سال 2004 برایان در حال جذب مشتریان که مثل من دوست داشتم که خیلی از آنها فقط شروع به قفسه بندی موارد دی وی دی و زنگ مشتریان. پایدار از داوطلبان تشکیل شده است که در فرد وسواس به اشتراک گذاشته شده در ماموریت خود را برای گسترش عشق از فیلم; در ازای چند ساعت از آسان روحانی کار ما رو برای به اشتراک گذاشتن سلیقه ما با مشتریان و از آنها یاد بگیرند و هر یک از دیگر. ما نیز نهفته فروشگاه توسعه راه های دیگر مانند معرفی عناوین برای اضافه کردن به مجموعه و یا نامگذاری یک بخش در اجاره منطقه است.

یکی از خاص داوطلب گسترش کنجکاوی من در مورد تاریخ سینما به مناطق من هرگز فکر نمی کردم من می خواهم. من با جو روبین در زمان من شروع به کار داوطلبانه. جو هنوز در دوران نوجوانی خود, اما او در حال حاضر می خواهم به خود جلب توجه ملی برای دانش خود را از استثمار و سخت هسته ای فیلم از اواخر 60s از طریق اواسط 80s. او ابزاری در ساختمان فروشگاه مجموعه با ورودی خود را عجیب و غریب وسواس کشت گنجینه ای از نادر drive-in ترسناک, فیلم, بزهکار نوجوان, درام بلند پروازانه سخت-ویژگی های اصلی و گاه به گاه فیلم که موفق به ترکیب چند تا از این ژانرهای هوی. جو قدردانی از این همه با جدیت من قبلا این سایت متعلق به هنر سینما به تنهایی تاثیر و نفوذ او می تواند احساس در فرد وسواس طرح. آیا وجود هر گونه تصویری دیگر فروشگاه ها که خود را سازماندهی فیلم توسط مدیر? جو به من آموخت که به رسمیت شناختن عکاسی خلاق از مردم در حال کار با حداقل معتبر, مواد, مردم, مانند چاک وینسنت و دوریس Wishman. جو در حال حاضر اجرا می شود DVD label سرکه سندرم که بازیابی و rereleases, قدیمی, بهره برداری کرایه; این بیت مانند هر کس می تواند نمونه های عجیب و غریب وسواس به بهره برداری بخش در حال حاضر.

برای بزرگنمایی کلیک کنید A mural of Precious, the Odd Obsession store cat - COURTESY JOSH BROWN
  • یک نقاشی دیواری از ارزش های عجیب و غریب وسواس فروشگاه گربه
  • حسن نیت ارائه میدهد جاش قهوه ای

من و سایر دوستان از طریق این فروشگاه اعم از مشتریان و یا همکار داوطلب. لیست خواهد بود بیش از حد طولانی در حال حاضر به طور کامل در اینجا, اما شایسته ذکر ویژه است Darnell Witt که آغاز شده رایگان cine club در انبار خود را نشان کمیاب, فیلم, بسیاری از اجاره از عجیب و غریب وسواس در زمان من شروع به کار داوطلبانه در فروشگاه. در سال 2007 چند نفر که با حضور در این نمایش آغاز شده وب سایت Cine-File.info (در حال حاضر CineFile.info که در آن من برای اولین بار شروع به نوشتن در مورد فیلم و جایی که من همچنان به کمک امروز. بسیاری از نوشتن است که به نظر می رسد در این سایت در روز های اولیه آن احساس می کند مانند آن را از مکالمات که اتفاق افتاده در فروشگاه; حتی اگر برایان هرگز کمک من احساس می کنم مثل او تحت تاثیر سایت سیاست از انتشار بررسی منفی. نگرش و پرورش توسط فرد وسواس بود فراگیر—André Bazin این نکته "همه فیلم ها برابر خلق شده اند" می تواند در خدمت به عنوان فروشگاه شعار.

به جای کلمات حلق آویز در ورودی در Halsted محل بودند "این است که یک انجمن فروشگاه است." عجیب و غریب وسواس جذب cinephiles اما آن را جذب مقدار زیادی از weirdos به عنوان به خوبی. در یکی از اولین روز پشت پیشخوان یک مرد میانسال در رفت و پرسید که آیا او می تواند پیدا کردن "any porn, اما, مانند, با فرانکشتاین." پس از برایان پاسخ داد که او می تواند (این فیلم وابسته به عشق شهوانی Rites of Frankensteinبه کارگردانی جس فرانکو در سال 1972) مشتری به دنبال درخواست وجود دارد که آیا "any porn, اما, مانند, با خون آشام ها و همه آنها نیست. (خوش شانس مشتری نیز در سمت چپ آن روز با Vampyros Lesbosبه کارگردانی جس فرانکو در سال 1971.) شما هرگز نمی دانستند که می آیند به فرد وسواس بود که یک جایزه اضافه شده از داوطلب وجود دارد.

برایان نقل مکان عجیب و غریب وسواس به Bucktown در اواخر دهه 2000 برای اولین بار به یک نقطه بعدی به صدا و اشوب کردن Skateshop, سپس به کمی کوچکتر نمای چند درب شمالی و در خیابان میلواکی. مشتریان کمتر از کار افتاده اما فروشگاه باقی مانده رنگارنگ است. در سال 1822 N. میلواکی مکان تا به حال بالا سقف و برایان آویزان هنر و پوستر فیلم در سراسر فراوان فضای دیوار. یکی از برایان گربه گرانبها شروع به زندگی می کنند در فروشگاه; او curmudgeonly نگرش رسالت خود را به مشتریان حتی اگر او hissed در نوزادان و گاهی اوقات shat در راهرو. در برخی از نقطه چرخ و فیلم سازان از همه چیز وحشتناک است! شروع به استفاده از جلوی فروشگاه به عنوان یک فضای کاری در حالی که گاراژ بزرگ-تقدیر-فضای ذخیره سازی در پشت استفاده کردم به عنوان مجموعه ای از حداقل چند کار فیلم کوتاه یکی از آنها که یک موزیک ویدئو برای گروه. زمانی که برایان شروع به فروش دست-نقاشی پوستر فیلم از غنا او همیشه می خواهم نمایش برخی از اطراف اجاره.

من متوقف شود داوطلب به طور منظم چند سال قبل از عجیب و غریب وسواس نقل مکان کرد و به آن سوم و نهایی محل. داوطلبان دیگر آمد و رفت و دیگر دوستی شکل گرفته است. من در ادامه به توقف در اغلب پس از من شروع به نوشتن برای خواننده تمام وقت; همیشه وجود دارد برخی از فیلم من نیاز به سازمان دیده بان برای تحقیقات است که من می توانم پیدا کردن هر نقطه دیگری است. من هم نگه داشته تا عادت زمانی که من وارد مدرسه گراد و سپس من در زمان کار به عنوان یک معلم آموزش و پرورش ویژه; توسط آن نقطه عجیب و غریب وسواس بود به سادگی یک مرکز در مسیر شخصی از شهرستان یک محل که در آن من می توانم گرفتن با یک دوست و یا پیدا کردن چیزی جالب به تماشای بعد از یک هفته طولانی در محل کار. من غمگین هستم که من نمی خواهد به بازدید از آن دوباره پس از ما زمان دوره قرنطینه به پایان می رسد. دیگر مردم تشریح آنچه ما از دست دادن زمانی که ما از دست دادن تصویری فروشگاه—یعنی لذت بردن از مرور فیزیکی مجموعه و ارتباط بین فردی است که می آید با مبادله فیلم توصیه—بنابراین من لازم نیست به انجام این کار دوباره. اما چیزی که مشخص به نظر می رسد به ترک شیکاگو با بسته شدن فرد وسواس, فیلم, خاص, همه چیز خوار زیبایی پرستی است که به ارمغان می آورد مردم با هم. v



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن