یک روز در زندگی یک پرستار ICU

برای بزرگنمایی کلیک کنید Unsplash / Kevin Kobsic 6:30 AM من نشستن در ماشین من در پارکینگ و روان خودم ت

توسط ABESTANEWS در 15 خرداد 1399
برای بزرگنمایی کلیک کنید UNSPLASH / KEVIN KOBSIC
  • Unsplash / Kevin Kobsic

6:30 AM

من نشستن در ماشین من در پارکینگ و روان خودم تا قبل از تغییر است. عدم اطمینان و هرج و مرج از ساعت آینده, واقعیت چه اتفاقی می افتد—12 ساعت احساس می کنم مثل این 20 روز.

من یک پرستار در بخش مراقبت ويژه از متوسط جامعه بیمارستان یک ساعت در شمال شیکاگو است. برای دو ماه واحد ما تاخت و تاز شده است توسط COVID-19. که زمانی که من ساخته شده روده غم انگیز تصمیم به قرنطینه خودم در یک هتل دور از من, شوهر و پدر و ارسال پسر من برای زندگی با پدرش تنها چند روز قبل از تولد او. من در میانهی شب برگزار شد من بچه ها را بوسید شوهر من یا خواب در رختخواب من از مارس 30, از آنجایی که ما تا به حال ما مثبت بیمار است.

وجود ندارد زامبی های در حال اجرا در اطراف و یا انبوهی از جسد در خیابان, بنابراین من درک می کنم که چرا آن را سخت به درک فقط چگونه بد این ویروس است. اجازه دهید من شما را از طریق یک روز در زندگی یک پرستار مشغول به کار خط مقدم در واحد مراقبت های ویژه.

7 هستم

من حرارت گرفته شده به عنوان به زودی به عنوان من در راه رفتن به بیمارستان و سپس به واحد. آلارم حلقه شبانه پرستاران قرار دادن تا شیفت و چهارم قطب ایستاده در خارج از بسته درب های شیشه ای, بنابراین ما می تواند دستکاری داروها با کمتر قرار گرفتن در معرض.

ما جمع آوری برای ما صبح huddle. پزشکی فولاد پرستاران ایستاده ما فقط به عنوان ترس به عنوان ما هستند. فراموش نکنید که اطلاعات ما گفت: شما دیروز. مراقب باشید امن هوشمند خواهد بود. به یاد داشته باشید هیچ اضطراری وجود دارد در یک بیماری همه گیر. ما پراکنده است.

هر تخت یک COVID بیمار و بیشتر در یک واحد دوم که ما گرفته ایم ، برخی از آنها قدیمی, جوان و قبلا سالم است. برخی از بیماران در 30s خود را و 50s باید لوله تنفس در ریه های خود را. با وجود آنچه که شما ممکن است شنیده ام این ویروس می داند هیچ مرزهای. بیماران در آمد با آنفولانزا مانند علائم آزمایش مثبت برای COVID-19, جبران شدند و پس از آن انتوبه. وجود دارد هیچ درمان واقعی. ما سعی دارو به متین آنها; دارو برای فلج کردن آنها را و اجازه دهید ونتیلاتور انجام کار; دارو برای نازک خون خود را. این فقط یک ویروس است که حملات ریه ها—آن حمله, خون, قلب, سیستم عصبی و کلیه ها. آنها رنج می برند و بدون خانواده خود را.

من ثبت نام کردن من N95 ماسک برای بعد و محل آن را در یک کاغذ قهوه ای کیسه ای است که برای نگه داشتن آن امن است. من جمع آوری داروها برای من دو نفر از بیماران و قرار دادن بر روی تجهیزات حفاظتی: لباس شب, دستکش, ماسک, hairnet چهره سپر. من یک نفس عمیق بکشید و وارد اولین اتاق بیمار.

7:30 AM

بیمار 1 یک زن 47 ساله که در آورده بود تقریبا دو هفته پیش برای آنفولانزا مانند علائم. او آزمایش مثبت است. دو روز بعد او را انتوبه و منتقل شد به بخش مراقبت های ويژه. او علائم حیاتی پایدار هستند در حال حاضر. من گوش دادن به قلب و ریه ها و معده به نوبه خود او را پشت او به طوری که او دریافت نمی کند یک زخم فشاری و بررسی لوله. او بیدار ؟ او منسجم به اندازه کافی برای شنیدن و درک من ؟

شما می توانید فشار دست من ؟ من صبر با من دست به آرامی در حال استراحت در او. او شروع به از خواب بیدار بیقرار سرفه و باز کردن چشم او. او تنفس را افزایش می دهد و فشار خون بالا می رود. من توضیح دهد که او در بیمارستان است و انجمن کمک به نفس خود را. من سکته موهای خود را به عنوان او همچنان به سرفه و مبارزه با لوله. من از پرستار عبور برای افزایش آرامبخشی از IVs همه در خارج و اجازه دهید او استراحت دوباره.

تنفس سخت تر و سخت تر و سخت تر در ماسک. عرق می چکد من برگشت. من شده است در این اتاق برای بیش از 45 دقیقه. من را تنها من و دستکش و باز کردن درب های شیشه ای استفاده از ضد عفونی کننده دست در خارج و جمع آوری داروهای من را کنار بگذارند برای بیمار بعدی. من قرار دادن در دستکش و رفتن به اتاق.

8:30 AM

بیمار 2 52 ساله نر با هیچ توجهی تاریخچه پزشکی. او به بیمارستان, یک هفته پیش بود که انتوبه روز. او آغاز شده بود در Plaquenil و آزیترومایسین. خود را اشباع اکسیژن انداختن است. من مکش پایین لوله تراشه—لوله است که می رود پایین گلو او و به ریه ها. هیچ چیز می آید. او یک تنظیمات در حال حاضر در حداکثر پشتیبانی می کند. من گوش دادن به ریه های خود. آنها صدا مانند یک ماشین لباسشویی بنجل و مرطوب است. پزشک می آید و ترک درب باز فقط به اندازه کافی شنیده می شود. او تصمیم می گیرد ما نیاز به معرض ابتلا به این بیمار است که دستی به نوبه خود بیمار از پشت خود را بر روی طرف مقابل خود. من مطمئن شوید که او را تسکین یافته به اندازه کافی است که او راحت خواهد بود تخمگذار در معده خود را تا 16 ساعت است. در آن طول می کشد ما پنج نفر به تلنگر او را در شکم خود.

من نمی توانم ترک در حال حاضر. او را بیش از حد مهم است. ورود من به کامپیوتر که در اتاق خود و کار بر روی نمودار. خود را اشباع نشده هنوز هم بهبود یافته و در حال حاضر فشار خون و ضربان قلب در حال سقوط است. آن بوده است حدود یک ساعت پس از او بدبختانه. یک نفس عمیق بکشیدمن خودم نشوید.

هیچ چیز تغییر کرده است بعد از 30 دقیقه دیگر. فشار خون و ضربان قلب به طور پیوسته در حال کاهش. پزشک تصمیم می گیرد به بیمار 2 ساعت دیگر قبل از ما تلنگر او را بر روی پشت خود را دوباره. او به من اجازه می دانم که اگر این بیمار کدهای ما نمی تواند انجام CPR—آن را بیش از حد خطرناک برای کارکنان. دکتر شما تماس برای به روز رسانی بیمار 2 ،

من احساس می کنم راحت به ترک پس از بیش از دو ساعت در اتاق. من را حذف کنم عبا, دریافت ضد عفونی کننده دست از خارج از اتاق و قرار دادن در دستکش. من حذف بقیه PPE و با دقت جای من N95 بازگشت به کیف قهوه ای. من پاک کردن صورت من سپر قرار داده و آن را در کیسه ای کنار N95.

من چک کنید از طریق درب شیشه ای از بیمار 1 اتاق. علائم حیاتی او را در حال ثابت است. او آرام به نظر می رسد. من دریافت یک نوشیدنی از آب و جمع آوری کردم.

11 AM

من در اواخر واحد دور, جایی که ما در به روز رسانی وضعیت با پزشکان و پرستار مسئول. من را به دکتر به سرعت در هر دو بيمار.

بیمار 1: انتظار برای او را از خواب بیدار; داروهای خوراکی شده اند شروع به کاهش استفاده از IV دارو.

بیمار 2: در حال حاضر در حداکثر پشتیبانی می کند. وجود دارد خیلی بیشتر از ما می تواند ارائه دهد اما او زمان. قصد ترک او را مستعد برای 16 ساعت; ما خود را تایید کرد کد وضعیت در گفتگو با خانواده: هیچ CPR.

11:15 AM

من وارد بيمار 1 اتاق دوباره. او سرفه. من ساکشن کردن لوله. خلط ضخیم می آید. این زمان زمانی که من بپرسید من کمی فشار. من نیاز به شما برای استراحت و اجازه دهید ونتیلاتور انجام آن کارمن به او بگویید. شما در حال انجام خوب است. من در اینجا با شما.

او آرام وقتی که من شنیدن beeping از بیمار 2 درب بعدی. من را حذف کنم و با عجله به اتاق خود. من برای کمک تماس بگیرید. ما باید به نوبه خود او را به عقب بر روی خود را پشت. بیمار 2 قصد ندارم به آن را به پایان شیفت من. خوب تعداد سه. هر کس آماده است ؟ یک دو سه برو! خود را اشباع در حال سقوط همراه با ضربان قلب خود را. دکتر در بالین او حاضر است. به سبد خرید تصادف است خارج از اتاق است. یک پرستار دست من داروها دکتر سفارشات از طریق درب. این کمک می کند تا برای یک دقیقه. من جای دست من در او. او توسعه آمبولی ریوی? وجود دارد بیش از حد مایع در اطراف ریه ها ؟ چه چیز دیگری می تواند ما را به او بدهید که به او کمک خواهد کرد در حال حاضر ؟

آن خیلی دیر است. ما گوش دادن به قلب زنگ. هیچ چیز. او رفته است. رفته بیش از حد به زودی.

11:45 AM

در خارج از اتاق من یک نفس عمیق بکشید و پیدا کردن شماره برای بیمار 2 ، من مراقبت از شوهر خود در ICU. من متاسفم به شما بگویم اما شوهر شما فقط به تصویب رسید. ما تلاش کرده اند ما سخت ترین اما متاسفانه این ویروس است که فقط بیش از حد قوی است. گریه در طرف دیگر از گوشی. او تنها نبود در آخرین لحظات. من برگزار شد دست خود را. او در درد. او رفت و مسالمت آمیز است. من خیلی متاسفم برای از دست دادن خود را.

من از پزشکی قانونی و گزارش یک مرگ. من از پرستار دیگر برای کمک به آماده سازی بدن برای سردخانه یا یخچال semitruck است که برگزاری تعداد بیشتری از اجساد ما. ما حذف تمام تهاجمی خطوط تمیز و رول او به بدن کیسه. ما جمع آوری وسایل خود تماس گرفته و برای حمل و نقل خود را به بدن واحد.

12 PM

من باید 15 دقیقه برای خوردن ناهار. یکی دیگر از بخشنده کمک مالی از یک رستوران محلی. من نمی توانم صبر کنید تا زمانی که به بدنسازی باز می شود به بالا. من چیزهای چهره من و بازگشت به کار. گوشی من حلقه. این بیمار 1 است. من به او اجازه دهید می دانم که او در حال استراحت به راحتی و ما ادامه خواهد داد به شیر مادر گرفتن او ونتیلاتور در امیدوار است که تنفس از لوله بیرون می آیند به زودی. آن را در حال حاضر شده است در هفته است. من می توانم شنیدن ترس را در صدای او. او به من می گوید "لطفا اجازه دهید او را می دانم که من او را خیلی دوست دارم. او نمی تواند مرا نشده است."

1:30 PM

من راه رفتن را به ER برای به دست آوردن کسی را بیمار 2 اتاق قدیمی. این ممکن است تنها زمان به راه رفتن به آرامی به امروز.

بیمار 3 59 سال و در آمد امروز صبح با تنگی نفس. ما گمان COVID; او شده است بیمار به مدت دو روز هر چند او نیست مواجه می شوند هر کسی مثبت است. زمانی که او وارد ER خود را اشباع اکسیژن کم بود در هوای اتاق و او نمی تواند صحبت در جملات کامل. ما انتوبه او را از حق دور.

ما رها کردن همه غیر ضروری را نظارت و او را به طبقه بالا. دکتر پرسید: متخصص بیهوشی به جای یک خط مرکزی و شریانی خط. من به تماس برای رضایت قبل از هر گونه تهاجمی خط روش. من را حذف کنم PPE به ترک اتاق. من سرقت یکی دیگر از جرعه از آب در راه برای گرفتن یک فرم رضایت نامه. بیمار 3 را پاسخ تلفن. من می توانم شنیدن وحشت در صدای او است. خط مرکزی بزرگ IV که می رود از طریق یک ورید بزرگ معمولا در گردن او اما ممکن است به کشاله ران خود را. ما همچنین می خواهم به جای IV در عروق.

3:30 PM

من گوش دادن به بیمار 3 قلب و ریه ها و معده است. شما در ICU. شما می توانید فشار دست من ؟ او سرفه و پنجه نرم در رختخواب و سعی در گرفتن برای لوله. من کمی فشار. من به او توضیح دهید چه اتفاقی می افتد که من به صحبت کرد و این که او در فکر او و من او را بیشتر دارو به متین او را. آن را دوباره آغاز می شود.

5:45 PM

تغییر بعدی خواهد بود به زودی. من برای نشستن فقط یک دقیقه. این اولین بار است که من تا به حال یک دقیقه فکر می کنم در تمام طول روز, و من نیاز به یک میان وعده. وجود دارد برخی از میله گرانولی را کنار بگذارید. چه می توانم انجام داده اند متفاوت است ؟ وجود دارد چیزی است که من نادیده گرفته با بیمار 2?

7:30 PM

در نهایت. من احساس می کنم مانند امداد که روز به پایان رسیده است. من دندانه دار کردن مغز من را به مطمئن شوید که هیچ چیز وجود دارد من از دست رفته. هیچ چیز از چپ به کار است اما ساعت از. من به ماشین من و اجازه دهید یک آه بزرگ. هوای تازه را احساس می کند خیلی خوب است.

من به اتاق هتل, حموم, و تماس با خانواده من. سلام دلبرها! روز خود را چگونه بود?

من پایان مکالمه و آماده شدن برای خواب. من چند دقیقه به خودم. احساسی هستم سر برد. من فکر می کنم در مورد کسانی که رفتن به خیابان به مبارزه برای "آزادی" به بازگشایی و کسب و کار و در اعتراض به حق کوتاه کردن مو یا راست برای رفتن به یک بار من می خواهم به کسانی که مردم را به درک کنند که این مورد بیش از حق خود را به روز به روز زندگی. این حق هر کس است به سلامت و ایمنی است. من و بقیه برای فردا. v



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن