840 ملوانان در یو اس اس تئودور روزولت تست مثبت برای COVID-19 نیروی دریایی می گوید

اقیانوس آرام دیلی نیوز/ایالات متحده آمریکا امروز شبکهمنتشر شده 6:45 PM EDT Apr 24, 2020هاگاتنیا, گوام — در یک

توسط ABESTANEWS در 5 اردیبهشت 1399

هاگاتنیا, گوام — در یک ماه نیروی دریایی را آزمایش کرده است و همه از نزدیک به 5000 ملوانان از ویروس زده ناو یو اس اس تئودور روزولت.

آخرین به روز رسانی جمعه صبح نمایش نتایج مثبت برای coronavirus صعود به 840 روی ناو هواپیمابر. نتایج منفی به مقدار 4,098 با 100% از خدمه آزمایش با توجه به نیروی دریایی است. ده ها تن از ملوانان که در ابتدا آزمایش منفی بعد از تست مثبت است.

از کل موارد 88 ملوانان بهبود یافته اند تا از 63 گزارش روز پنج شنبه.

نیروی دریایی گزارش 4,234 ملوانان نقل مکان کرد و در ساحل به مسکن در پایگاه نیروی دریایی گوام و به هتل در Tamuning و Tumon.

از جمعه وجود داشت که چهار ملوانان دریایی ایالات متحده بیمارستان و هیچ کدام در ICU.

پس از کشتی کشیده به گوام در مارس 27, یک ملوان از خدمه هواپیمایی Ordnanceman Chief Petty Officer چارلز رابرت Thacker درگذشت پس از آزمایش مثبت برای ویروس.

قرنطینه ملوانان با تشکر از تفنگداران دریایی

ملوانان قرنطینه در هتل ها ارسال می شود با تشکر از شما پیام برای تفنگداران دریایی ارائه پشتیبانی در هتل ها. یک ویدیو نشان دادن برخی از با تشکر از شما یادداشت ها آپلود شده بود و به Facebook.

سروان. ویسنت هورتا گفت: در این ویدئو که یک شب ملوانان هماهنگ یک زمان برای نشان دادن قدردانی خود را با تشویق همه در یک بار.

"آنها بیرون آمد در بالکن و شروع به تشویق و کف زدن" هورتا گفت. "من شروع به گرفتن goosebumps و گفتم خوب این یک نوع متفاوت از استقرار.'"

تنها ملوانان که تست منفی و که بدون علامت هستند قرنطینه در گوام در هتل. ملوانان که تست مثبت باقی می ماند بر روی پایه با توجه به مشترک منطقه Marianas و رژیم صهیونیستی است. لو لئون گرررو. علاوه بر این اگر ملوانان نشان دادن علائم در حالی که در هتل آنها گرفته شده به این پایگاه گفته اند.

واقعیت را بررسی کنید: تهمت ادعای coronavirus آزمون به طور گسترده ای در دسترس است. آنها

'ما ماه شات: کارشناسان می گویند 2021 COVID-19 واکسن ممکن است غیر واقعی



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن