10 نکته طلایی در مورد انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

10 نکته طلایی در مورد انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت قبل از اینکه شرکت طراحی سایت را انتخاب کنید باید اطلاع

توسط ABESTANEWS در 22 شهریور 1399
10 نکته طلایی در مورد انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت قبل از اینکه شرکت طراحی سایت را انتخاب کنید باید اطلاع داشته باشید که معیارهای انتخاب یک شرکت فعال در زمینه طراحی سایت، چه مواردی هستند و براساس این موارد با شرکت مدنظر قرارداد ببندید؛ در غیر این صورت نه تنها کسب و کار خود را در معرض خطر و اشتباه قرار می­دهید، بلکه اطلاع نداشتن از این موارد باعث از دست رفتن سرمایه و وقت زیادی خواهد شد. این 10 معیار شما را در انتخاب شرکت طراحی سایت مناسب کمک خواهند کرد: [caption id="attachment_7409" align="aligncenter" width="1024"] شرکت طراحی سایت را هوشمندانه انتخاب کنید[/caption]

1-    بودجه بندی کنید

قبل از اینکه به دنبال شرکتی مناسب برای طراحی سایت بگردید، ابتدا باید سقف بودجه خود را مشخص کنید تا ببینید که آیا براساس هزینه‌های مشخص شده توسط شرکت­‌ها، امکان پرداخت آنها را دارید یا خیر؟ مشخصا هر فردی تمایل دارد تا با پرداخت هزینه کمتر همان خدمات را دریافت کند، اما وقتی سقف بودجه خود را اعلام می‌کنید عددی بین 75 تا 90% کل بودجه باشد تا در صورت گرفتن پیشنهادات بتوانید در مورد آنها هم فکر کنید و قرارداد برد – برد باشد.

2-    قیمت خدمات را داشته باشید

پس از اینکه بودجه خود را مشخص کردید، حتما زمانی هم به گرفتن قیمت خدمات از شرکت‌های مختلف اختصاص دهید مخصوصا شرکت‌هایی که خدمات پکیجی یا غیر پکیجی مثل شرکت رایان ارائه می‌کنند. البته بسیاری از شرکت‌ها نیز قیمتی درج نکر‌ده‌اند و باید تماس بگیرید. از برخی جنبه‌ها نیز شرکت‌هایی که قیمت خدمات خود را اعلام می‌کنند بیشتر به شفافیت کاری و ارائه خدمات برحسب بودجه شما پایبند هستند.

3-    هزینه های جانبی را بررسی کنید

آخرین نکته طلایی در حیطه مالی برای انتخاب شرکت طراحی سایت، اطلاع پیدا کردن در مورد هزینه‌های جانبی است. در صورتی که از شرکت مدنظر خود چنین اطلاعاتی نگیرید شاید در آینده بیشتر از حد توان خود مجبور به صرف هزینه شوید. مثلا بپرسید اگر هر ماه بیشتر روی وب سایت کار کنید، هزینه بیشتری دریافت می‌کنید؟ بابت چک کردن در خارج از برنامه تعیین شده باید هزینه جداگانه پرداخت کرد؟ و از این قبیل سؤالات باعث می‌شود برآورد دقیقی از هزینه‌ها داشته باشید، مخصوصا که قیمت مصوب هم وجود ندارد. [caption id="attachment_7410" align="aligncenter" width="1170"] هزینه های جانبی و کلی را از شرکت طراحی سایت جویا شوید[/caption]

4-    مشتریان قبلی را چک کنید

شرکت طراحی سایتی که انتخاب می‌کنید، قطعا سابقه کار و نمونه کار از مشتریان خود دارد؛ لذا چنانچه در وب سایت آنها بخش نمونه کار وجود ندارد از آنها بخواهید چند تا از شرکت‌ها و فروشگاه‌ها را که برای آنها طراحی سایت انجام داده‌اند، معرفی کنند، سپس با این افراد تماس گرفته و از تجربه کار با این شرکت سؤال کنید، در صورتی که با قطعیت تأیید کردند مطمئن شوید که شرکت خوبی را انتخاب کرده‌اید، در غیر این صورت از انتخاب خود منصرف شوید.

5-    نرخ حفظ مشتری

همیشه رضایت مشتریان دلیل قطعی بر مناسب بودن شرکت طراحی سایت نیست؛ به عنوان مثال شاید شرکت مدنظر بعد از اتمام کار ترجیح داده تا با شرکت بهتری کار کند و در عین حال از شرکت قبلی نیز ناراضی نبوده، اما نرخ حفظ مشتری نشان می‌دهد که چه میزان مشتریان از عملکرد این شرکت رضایت داشته و تا چه میزان این رضایت بالا بوده که حاضر به عوض کردن شرکت طرف قرارداد نشده اند. این نرخ برای اکثر شرکت‌ها حدود 60% است ولی بالای 70% مخصوصا 90% فوق العاده است. [caption id="attachment_7408" align="aligncenter" width="1200"] نمونه کارهای قبلی شرکت طراحی سایت را بررسی کنید[/caption]

6-    اطلاع داشته باشید که چه کسی مسئول عملکرد سایت شماست

برخی افراد تصور می‌کنند که کل شرکت طرف قرارداد، مسئول موفقیت یا شکست پروژه طراحی سایت و رنکینگ گرفتن آن است؛ در صورتی که با چنین طرز تفکری وقتی سایت شما به مشکل برخورد کند یا نتیجه نهایی مورد رضایت خود را نگیرید، فرد خاصی پاسخگوی شما نخواهد بود و سردرگم می‌شوید. لذا از ابتدا از شرکت بخواهید یک نفر را همراه با شماره تماس معرفی کند تا از این به بعد هر مشکلی پیش آمد، بدانید با چه کسی باید تماس بگیرید و مسئول کیست.

7-    اطلاعات دقیق در مورد تیم پشتیبانی بگیرید

حتی مشخص شدن یک نفر مسئول برای پیگیری سؤالات و مشکلات شما کافی نیست، چرا که به هر دلیلی ممکن است این فرد در دسترس نباشد و شما باید بدانید که در این مواقع باید با چه کسی تماس بگیرید؟ چه ساعتی و چه روزهایی باید تماس گرفته شود؟ در این صورت می توانید مطمئن باشید که شرکت طراحی سایت خود را در هر شرایطی مستلزم ارائه خدمات می‌داند.

8-    چه کسی مسئول آپدیت کردن وب سایت است

برخی اوقات، شرکت‌های طراحی سایت ابزارهایی در اختیار شما قرار می‌دهند تا مستقیما تغییرات مدنظر خود را ایجاد کنید و یک سیستم CMS هم در اختیارتان قرار می‌دهند؛ با این حال اگر مایل هستید که خودتان این تغییرات را اعمال کنید، حتما بخواهید که این آپشن باز باشد، در غیر این صورت اگر فرصت ندارید یا به هر دلیل دیگری مایل نیستید با این جنبه از سایت خود را درگیر کنید در قرارداد کاری این حالت را ذکر کنید.

9-    تغییر هاست وب سایت

در برخی مواقع شاید شرکت مورد نظر شما با سرویس هاستینگ موجود همکاری نکند و آن را متوقف کند، لذا در این مواقع حتما در جریان باشید؛ چرا که باید نام کاربری و رمزعبور جدید را در اختیار داشته باشید و اینکه شرکت مدنظر هر کاری را انجام ندهد و حتما تحت نظارت و تأیید شما باشد.

10-  قراردادی با زمانبندی مشخص انجام دهید

به عنوان مثال در قرارداد ابتدا مشخص کنید در صورتی که سرعت پیشرفت کار مناسب باشد و در طی زمان مشخص پروژه تمام شود، قرارداد بسته خواهد شد و در این صورت می‌توانید بفهمید که شرکت متعهد و خوبی را انتخاب کرده‌اید یا خیر؟ ضمنا مطمئن خواهید بود که در زمان گفته شده حتما طراحی سایت به اتمام رسیده و نگران تأخیر آن نخواهید بود. پس تمامی موارد مدنظر خود را کاملا شفاف و با ذکر جدول زمانبندی مشخص کنید. شرکت طراحی سایت رایان شرکت طراحی سایت رایان مفتخر است که توانسته در طی سال‌ها فعالیت در عرصه طراحی سایت و خدمات جانبی آن، رضایت حداکثری مشتریان را کسب کرده و با ارائه خدماتی 24 ساعته و قیمت‌های بسیار مقرون به صرفه و رقابتی، نرخ حفظ بالایی را به خود اختصاص دهد. شما عزیزان می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اطلاعات کامل نمونه کارها و قیمت خدمات مختلف طراحی سایت، با مشاورین شرکت رایان با شماره تلفن‌های 44289422 – 44289462 و  09127112346 تماس حاصل کنید و یا اینکه به نشانی اینترنتی https://rayanitco.com/about-us/  مراجعه نمایید.   [caption id="attachment_7407" align="aligncenter" width="939"] شرکت طراحی سایت رایان، بهترین شرکت طراحی سایت ایران با خدماتی گسترده و تعرفه­ های رقابتی[/caption]
آخرین مطالب