چگونه یوسی پابجی رایگان بدست آوریم؟

مطمئناً شما سرگرمی هایی دارید، اما مردم تمایل دارند که در روال عادی زندگی کنند. این روال‌ها افراد را بدون

توسط ABESTANEWS در 29 آبان 1400

مطمئناً شما سرگرمی هایی دارید، اما مردم تمایل دارند که در روال عادی زندگی کنند. این روال‌ها افراد را بدون وقت سرگرمی به پایان هر روز می‌رسانند و همچنین افراد را از امتحان چیزهای جدید باز می‌دارند. بنابراین، چه کاری می‌توانید انجام دهید؟ باید برای مطالعه این اطلاعات وقت بگذارید تا بتوانید از سرگرمی های خود نهایت استفاده را ببرید.

سرگرمی جالبی که باید داشته باشید، جمع آوری رکوردهای موسیقی است. بسیاری از افرادی که دی جی هستند یا به موسیقی علاقه مند هستند، دوست دارند به فروشگاه های ضبط بروند و تمام رکوردهای مختلفی را که دارند مرور کنند. این سرگرم کننده است زیرا شما هرگز نمی دانید چه چیزی را کشف خواهید کرد. ممکن است چیزی به شدت مبهم پیدا کنید.

سرگرمی جالبی که می‌توانید با گوشی موبایل‌تان داشته باشید، بازی‌های مختلف مانند پابجی موبایل است. در این بازی مثل همیشه، تعداد زیادی اسلحه و چیزهای خوب دیگر برای باز کردن قفل با استفاده از یوسی پابجی، در راه رسیدن به رتبه 100 برای شما وجود دارد. اگر لباس‌ها باعث خوشحالی شما نشد، Season 7 Royale Pass دارای تم نظامی است - اگرچه ممکن است فکر نکنید که از آبی است. لباس فانتوم در رتبه 1 به دست آمده است. حداقل کلاه ایمنی موجود به نظر می‌رسد که ممکن است کمی از سنگریزه هایی که توسط یک جیپ با سرعت بالا زده می‌شود مقاومت کند.

سلب مسئولیت: Fanbyte متعلق به Tencent است، که Tencent Games، توسعه دهنده و ناشر پابجی موبایل را نیز اجرا می‌کند. Tencent همچنین با پوشش هزینه های بودجه فریلنسر، به بخش عمده ای از پوشش پابجی موبایلFanbyte کمک می‌کند. با این حال، کسانی که پابجی موبایل را برای این سایت پوشش می‌دهند، هیچ ارتباطی با Tencent ندارند و به آنها کنترل خلاقانه کامل داده می‌شود تا هر آنچه که می‌خواهند بنویسند.

اگر به دنبال یک سرگرمی آرامش بخش هستید، ماهیگیری کنید. فقط یک نقطه ماهیگیری و مقداری لوازم پیدا کنید. دریابید که آیا نیاز به مجوز دارید یا خیر. پس از شروع ماهیگیری، متوجه خواهید شد که شما را از روزی که خیلی شلوغ است دور می‌کند.

زمانی را صرف چت کردن با افرادی کنید که سرگرمی مشابه شما دارند. لازم نیست همه یک چیز را دوست داشته باشند. سرگرمی شما ممکن است اطرافیان شما را که از آن لذت نمی برند خسته کند. افراد دیگری را بیابید که در اجتماعات زندگی مجازی و واقعی با شما اشتراک دارند.

 

عکاسی یک سرگرمی عالی است و واقعاً دیگر هزینه زیادی ندارد. این احتمال وجود دارد که اگر قبلاً یک دوربین دیجیتال دارید، می‌توانید بلافاصله شروع به کار کنید. برخی از مهارت های عکاسی را برای گرفتن عکس های عالی یاد بگیرید.

بیشتر بخوانید: چگونه از یوسی در بازی پابجی استفاده کنیم؟

آخرین مطالب