پابجی موبایل: فصل 11 رویال پس تمام جوایز یوسی پابجی، پوسته‌ها، لباس‌ها

ما چند مورد از فصل 11 را گزارش کرده‌ایم و امروز لیست کاملی از جوایز درون بازی و مواردی که می‌توانیم

توسط ABESTANEWS در 29 آبان 1400

ما چند مورد از فصل 11 را گزارش کرده‌ایم و امروز لیست کاملی از جوایز درون بازی و مواردی که می‌توانیم در فصل آینده انتظار داشته باشیم.

فصل 11 قرار است با عنوان "عملیات فردا" با لباس، پوست و موارد دیگر الهام گرفته از Cyberpunk باشد. یوتیوبر وفادار آقای Ghost Gaming ویدیوهای مختلفی را پست کرده است که به ما نگاهی اولیه به همه چیزهایی که می‌توانیم در طول فصل آینده به دست آوریم، داشته باشیم. برای خرید یوسی پابجی با ما همراه باشید.

پوست و لباس

طبق معمول، انواع پوسته ها، لباس ها و موارد دیگر برای شخصی سازی شخصیت شما وجود خواهد داشت. جوایز رتبه‌بندی رویال پاس شامل لباس قرمز و مشکی با ظاهری جذاب وقتی به درجه طلا رسیدید، ماسک صورت همسان وقتی به پلاتینیوم رسیدید، پوسته جدید MK14 وقتی به الماس رسیدید، پوست چتر نجات فصل 11 پس از ضربه زدن به آس و یک فصل. 11 قاب آواتار وقتی به رتبه فاتح می‌رسید. سپس جوایزی با موضوع «Pummeler» شامل پوسته‌های M416، M762، تابه، کلاه ایمنی و کوله‌پشتی وجود دارد. یک پوسته جدید زرد رنگ برای AWM و یک پوسته جدید DP28 مطابق با تم فصل جدید وجود دارد.

کارگاه خودرو دارای پوسته جدیدی برای موتور سیکلت به نام ببر خروشان خواهد بود که تا سه سطح مشابه پوسته قبلی UAZ قابل ارتقا خواهد بود. البته تنوع زیادی در لباس ها و سایر اقلام لباس وجود دارد. برخی از هیجان‌انگیزترین آن‌ها شامل لباس Royale Pass Rank 100 است که به نظر می‌رسد جذابیتی آینده‌نگر برای آن دارد، به‌خصوص ماسکی که لوگوی «V» روشن دارد. همچنین یک لباس خرس عروسکی سفید بامزه و نوازش وجود دارد که قطعا برای کسانی که دوست دارند لباس های حیوانات و موجودات را در بازی جمع آوری کنند جذاب خواهد بود. ما همچنین اولین پوسته PP19 Bizon و تعدادی پوسته کوله پشتی و کلاه ایمنی بسیار زیبا را خواهیم دید.

حالت سلطه

 

فصل جدید همچنین اضافه شدن جدیدی به EvoGrounds با حالت جدیدی به نام Domination خواهد داشت. با نقشه جدیدی به نام Town خواهد رسید. اساساً، این حالت کمی جدایی از Call of Duty است که در آن شما و تیمتان باید با ماندن در آنجا به اندازه کافی یک منطقه را تصرف کنید تا به تسلط برسید. یک نوار پیشرفت در بالا برای تأیید درصد شما وجود دارد. در مجموع سه ناحیه با علامت A، B و C وجود دارد که در طول مسابقه فعال می‌شوند. تیمی که دو منطقه را تصرف کند برنده می‌شود. همچنین در این حالت محدودیتی برای کشتن و تخم ریزی وجود ندارد. نقشه جدید جالب به نظر می‌رسد و نقاط برتری وجود دارد که به شما برتری بیشتری در بازی می‌دهد.

بیشتر بخوانید: پابجی موبایل Season 12 Royale Pass: قیمت با ارز یوسی پابجی، جوایز، پوسته‌ها، تاریخ انتشار، قیمت در هند، لوازم آرایشی و هر چیزی که باید بدانید

آخرین مطالب