پابجی موبایل Season 12 Royale Pass: قیمت با ارز یوسی پابجی، جوایز، پوسته‌ها، تاریخ انتشار، قیمت در هند، لوازم آرایشی و هر چیزی که باید بدانید

پدیده موبایل پابجی موبایل به سرعت در حال نزدیک شدن به فصل دیدنی بعدی خود است. فصل 12 قرار است در 9 مارس پخش ش

توسط ABESTANEWS در 29 آبان 1400

پدیده موبایل پابجی موبایل به سرعت در حال نزدیک شدن به فصل دیدنی بعدی خود است.

فصل 12 قرار است در 9 مارس پخش شود، که به معنای دو پاس جدید رویال و انبوهی از جوایز است. در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید.

شما می توانید برای حالت جدید Extreme Cold Mode و به روز رسانی 0.17.0 که قبلا منتشر شده است آماده شوید.

قیمت رویال پاس

طبق معمول، Elite Royale Pass 600یوسی هزینه دارد که برای شما 9.99 دلار هزینه خواهد داشت.

الیت رویال پس 1800 یوسی پابجی قیمت دارد که 29.99 دلار قیمت دارد.

پابجی موبایل به‌روزرسانی جدیدی دریافت کرد که شامل ویژگی‌هایی مانند Death Replay، Brothers In Arms System، Universal Marks، Teammate Volume Control و حالت هاردکور بود. این ویژگی ها بخشی از نسخه 0.17.0 بود. امروز، یعنی 9 مارس، Tencent فصل 12 رویال پاس را عرضه کرد. این بازی ویدیویی همچنین تم جدیدی با عنوان «2Gether We Play» دریافت کرده است که دومین سالگرد عرضه بازی را جشن می گیرد.

Season 12 Royale Pass نسخه پابجی از یک پاس نبرد و دروازه ای برای بازیکنان برای کسب جوایز از طریق بازی است. امتیاز پاس رویال را می توان در طول فصل 12 به دست آورد و همچنین دارای قفل های زیادی برای کاربران است. انتظار می‌رود که Tencent در هفته‌های آینده جوایز مختلفی را دریافت کند.

علاوه بر این، پابجی موبایل چند ویژگی دیگر را تحت همین نسخه به‌روزرسانی در تاریخ 12 مارس ساعت 7:30 صبح IST ارائه خواهد کرد.

انتظار می‌رود به‌روزرسانی 12 مارس حالت جشن سالگرد جدیدی را به همراه داشته باشد. همچنین شامل یک حالت پارک تفریحی برای کلاسیک Erangel و دیگری به نام حالت قطبی می شود. حالت جدید با دوربین پهپاد نیز عرضه خواهد شد. جدای از این حالت دیگری به نام حالت رتبه بندی آرنا وجود دارد که جوایز رایگان ارائه می دهد.

بنابراین، پاس رویال چیست؟

رویال پاس به روشی مشابه بتل گذر عمل می کند.

شما رویال پاس را می‌خرید، که سپس به شما امکان می‌دهد در ردیف‌ها رتبه‌بندی کنید و در طول مسیر پاداش‌ها را باز کنید. هر چه کار بیشتری انجام دهید، پاداش های بهتری به دست می آید.

رویال پاس میزبان بسیاری از آیتم های جدید خواهد بود، در اینجا برخی از موارد تایید شده آورده شده است:

هیجانات تازه

جوایز مختلف و آرایش‌های مختلف

پوسته های سلاح جدید

چترهای شگفت انگیز

سخت رانندگی کنید: وسایل نقلیه جدید باید روی نقشه بیایند

یک نشانگر نقشه تاکتیکی جدید اضافه خواهد شد تا به تیم ها اجازه دهد اشیاء را روی نقشه برچسب گذاری کنند. این شامل وسایل نقلیه، سلاح ها و جعبه ها می شود.

حالت زمستانی جدیدی نیز وجود خواهد داشت!

 

این نه تنها سرزمین عجایب زمستانی جدیدی را اضافه می کند، بلکه یک حالت بازی جدید نیز اضافه می کند!

بیشتر بخوانید: بهترین راه برای دریافت مواد بیشتر در بازی پابجی از طریق یوسی چیست؟

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن