هر آنچه که باید درباره خرید ویباکس در فورتنایت بدانید!

اگر جزء آن دسته از کسانی هستید که به دنیای بازی علاقه مندید، حتما تاکنون نام بازی فورتنایت را شنیده اید و یا ب

توسط ABESTANEWS در 24 خرداد 1400

اگر جزء آن دسته از کسانی هستید که به دنیای بازی علاقه مندید، حتما تاکنون نام بازی فورتنایت را شنیده اید و یا با آن بازی کرده اید. فورتنایت، پابجی، کالاف دیوتی و ... از بازی های محبوب و هیجان انگیز در میان گیمرهای حرفه ای است. حال ممکن است این سوال پیش بیاید که در این بازی، ویباکس چیست و چه کارایی دارد؟

ویباکس در واقع همان سکه های درون برنامه ای است که شما به وسیله خرج کردن آن به مهمات و وسایلی که برای جنگیدن احتیاج دارید، دسترسی پیدا می کنید. برای این منظور تعدادی از فروشگاه های درون برنامه ای راه اندازی شده اند که گیمر می تواند با پرداخت هزینه به تعداد مشخصی ویباکس دسترسی پیدا کند.

اگر با ما همراه باشید می توانید در ادامه این بخش به بهترین روش های پولی و رایگان در خرید ویباکس فورتنایت دسترسی داشته باشید.

اهمیت خرید ویباکس در فورتنایت

گاهی گیمر می خواهد برای قدرت بیشتر خود در برابر با سایر گیمر ها یک نوع لباس و یا تجهیزات نظامی در بازی خریداری کند اما مقدار سکه های او برای خرید وسیله مورد نظر کافی نیست؛ اگر تا حالا با بازی های آنلاین سر و کار داشته اید، احتمالا به این مورد برخورد کرده اید. در صورت پیش آمدن چنین اتفاقی می توانید به سرعت از طریق یکی از سایت ها و یا فروشگاه های معتبر اینترنتی نسبت به پرداخت هزینه به منظور دریافت ویباکس اقدام کنید.

شروع مرحله بتل پس، لباس های نظامی، اموت، سلاح های پیشرفته و ... همگی از مواردی هستند که برای خرید آن ها باید در اکانت خود دارای ویباکس یا همان سکه های درون برنامه ای باشید.

موارد مورد نیاز برای خرید ویباکس

اگر اطلاعات کافی درباره بازی فورتنایت دارید، حتما آگاه هستید که به دلیل تحریم کشور ایران امکان خرید ویباکس برای گیمر های ایرانی به صورت مستقیم وجود ندارد. حال راه حل این مشکل چیست؟

گیمر برای خرید ویباکس باید به سایت هایی متصل شود که امکان اتصال آن ها به فروشگاه اصلی فورتنایت وجود دارد. این سایت ها با دریافت هزینه ای به جای گیمر ویباکس ها را خریداری می کنند و آن را بر روی اکانت او شارژ می کنند. لازمه انجام این مراحل، اکانت بازیکن به همراه پسورد او است که گیمر باید در هنگام ثبت نام برای خرید ویباکس، آن را در سایت مربوطه وارد کند.

نکات لازم در هنگام خرید ویباکس

·       یکی از مزایای بازی فورتنایت این است که قابلیت خرید ویباکس بر روی تمامی پلتفرم ها اجرا شده است.

·       هنگامی که گیمر در فروشگاه خرید ویباکس، درخواست خود را ثبت می کند برای او پیامکی مبنی بر ثبت سفارش ارسال می شود؛ توجه داشته باشید تا زمانی که این پیامک برای شما ارسال نشده، وارد اکانت بازی خود نشوید.

·       معمولا در فروشگاه های خرید ویباکس، لیستی از بسته های آماده ویباکس برای کاربر نشان داده می شود. اگر تعداد این ویباکس ها برای شما کافی نبود می توانید از خدمات آن استفاده کنید.

·       همواره توجه داشته باشید که کد تایید دو مرحله ای برای اکانت شما غیر فعال باشد.

·       به منظور حفظ امنیت اکانت خود، پس از هر بار خرید ویباکس و شارژ شدن آن بر روی حساب، رمز اکانت بازی فورتنایت خود را عوض کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن