موهای زائد هیرسوتیسم یا پرمویی در زنان: علت، رفع و درمان دکتر دهقان منشادی

اپيلاسيون آن‌گاه از مدتها به صنعت اسباب آرايشي و بهداشتي معرفي شد و هنوز محبوبيت خویش را در بين قشر مختلف مردم

توسط ABESTANEWS در 21 شهریور 1401
اپيلاسيون آن‌گاه از مدتها به صنعت اسباب آرايشي و بهداشتي معرفي شد و هنوز محبوبيت خویش را در بين قشر مختلف مردمان داراست اما ليزر موهاي زايد، انقلابي را بمنظور از بين بردن موي زائد بپا كرده است. تحریک و تخریب فولیکول مو از مشخصات متمایزکننده لیزر الیژن پرو هست که بر مبنا نهایی استانداردهای ایمنی تهیه انرژی طراحی شده است. برای لیزر ناحیه هایی همچون بیکینی و ذیل بغل می توانید به جهت کاهش درد از پمادهای حاوی لیدوکائین به کارگیری کنید. همین بیماری علاوه بر هیرسوتیسم یا این که پرمویی، موجب بی‌نظمی‌ یا نبود سیکل قاعدگی ویا ناباروری می‌شود. آکنه، اضافه‌ی وزن و افزایش خطر ابتلا به دیابت هم در فی مابین زنان در گیر به PCOS شایع می‌باشد.
  • پس‌ازاین مدت آن را کلیدی آب ولرم بشویید و اهمیت یک حوله قابل انعطاف و تمیز خشک‌کنید.
  • به مدت ۱۰ روز از تماس مستقیم کلیدی آفتاب بپرهیزید و هر ۴ساعت کرم ضد آفتاب به کار گیری کنید.
  • از آنجا که احتمال سوختگی و ایجاد جای زخم روی پوست نیز وجود دارد، خوبتر میباشد لیزر درمانی را اهمیت حضور دکتر معالج کارشناس لیزر انجام دهید.
  • یکی دیگر از گزینه‌های دارودرمانی، مصرف داروهایی می باشد که جلوی عملکرد هورمون‌های مردانه در بدن را می‌گیرند (آنتی آندروژن).
  • لیزر موهای زائد تن به جهت رفع سیاهی تحت بغل نیز مفید است.
  • 2 – دستگاه اورجینال و آیتم تأیید کمپانی نمایندگی یا این که کمپانی حیاتی باشد.
  • برخی از سیستم‌ها پرسرعت و مؤثر میباشند البته تنها برای پوست واضح قابل استفاده است، دیگر سیستم‌ها می‌تواند برای پوست‌های تیره به کار گیری شود.
این دستگاه بخاطر طول موج بلند به جهت تیپ های پوستی تیره حتی ۵ هم مضاعف اثرگذار می باشد. بعداز مبحث لیزرها به دستگاه های لامپی میرسیم که در این دستگاه ها اساسی طول موج ۶۰-۱۲۰۰ نانومتر می باشند و نور آنها توسط لامپ زنون تولید لینک می شود. در ادامه با گونه های دستگاه ها و ارتفاع موج های آنان اکثر آشنا می شویم. از سال ۱۹۹۶ از تکنولوژی های نوری به ویژه لیزر به جهت حذف ریلکس و سرعت بالا موهای زائد به کارگیری شد و سیر دگرگون سازی و ترقی به طور گسترده آغاز گشت.

کلینیک زیبایی آپام

در همین روش، جریان الکتریکی از فولیکول مو عبور داده می شود. در دفعه بعدی که موها رویش می کنند می توانید متوجه شوید که موها نازک تر و ناچیز رنگ تر شده اند. در همین افراد، اثرات همین نحوه در طول 3 تا 8 جلسه نمایان شده و ادامه دار است.

الکترولیز مو

فول بادی آقایان کامل فصل بهار ۱۴۰۰ تا پاییز ۱۴۰۰ مبلغ ۹۵۰/۰۰۰ تومان هست. در هرجایی از تن بدون هیچ نوع درد و ناراحتی قابل انجام است. به لیزرهای خانگی و آرایشگاهی دارای شهرت میباشند اما دستگاه‌های IPL لیزر نیستند.

کلینیک نورا

در دفعات اول برای لیزر شکل با است که فرد هر ماه مراجعه نماید و به جهت تن پنج هفته زمان لطف هست ولی سه جلسه نخستین بدون شک می بایست پشت سر هم باشد و مسافت نداشته باشد، زیرا فولیکول مو می تواند فرصت رشد پیدا کند. اما تعداد موها به حد اولیه نخواهدرسید و همین کار به برهان پیشگیری از رشد دوباره موها است. حتی برخلاف تبلیغات، لیزر abcmag کاملا بی عارضه نیست، بدین ترتیب اشخاص به جهت از در میان بردن موهای زائد با لیزر می بایست قطعا به فرد متخصص مراجعه نمایند و قبل از انجام، آزمایش های هورمونی رخ گیرد. عوارض جانبی لیزر موهای زائد ناخواسته می باشد و نظیر کم‌کاری یا بیش از حد رنگدانه‌ها یا این که در موارد شدید، سوزش پوست تماس برای تنظیم در لیزرهای انتخاب یا این که تنظیمات.

اقدامات آنگاه از درمان

4 تا 6 هفته قبل از شروع جلسات لیزر درمانی ، استعمال از روش از روش های اصلاح که در آن مو از ریشه کنده می شود را قطع کنید و به جهت اصلاح صرفا از ژیلت استعمال نمایید. هنوز هیچ تحقیقی بی خطر یا این که خطرناک بودن مواد دکلره را ثابت نکرده پس خوبتر است تا پس از وضع حمل از این شیوه به کار گیری نکنید. بر شالوده همین ضابطه کروموفورهای تن بر شالوده رنگ خویش محدوده خاصی از طول موج های نور را جذب می نمایند که به آن تیتر جذب انتخابی نور به وسیله بافت دیتا می شود. کروموفورهای اصلی باطن پوست شامل (ملانین آب) کلاژن و هموگلبین می باشد. ملانین نورهای محدوده ماوراء بنفش و طیف مرئی را جذب می کند. همین لیزرها طول موج ۸۰۰ الی ۸۱۰ نانومتر را اهمیت قدرت بالا به صورت long pulse و super long pulse ساطع می کند.

کرم ضد آفتاب

از شنا نمودن در استخرهای حاوی کلر در 48 ساعت اول آن گاه از درمان پرهیز کنید. یک جریان الکتریکی حیاتی استفاده از یک سوزن خیلی ظریف یا میله فلزی به باطن فولیکول هر مو و با هدف تخریب ریشه مو اعمال می‌شود. معمولاً رفع موهای زائد انجام همین ترفند بر روی موها باریک زیاد دشوارتر خواهد بود. می‌توانید از آن به جهت نقاط اساسی و خیلی فردی استفاده کنید مانند اطراف نوک پستان‌ها. خیلی خیلی خوب در این منطقه و روی شکم و سینه پاسخ می‌دهد. به‌جای برداشتن مو اساسی تیغ، موچین‌ به جهت کندن یا این که کشیدن مو از ریشه طراحی شده‌ است. رفع موهای زائد اساسی موچین غالبا ماندگاری ۳ تا ۸ هفته‌ای دارد. یکی از دیگر از روش‌های آسان برطرف کردن موهای زائد به کارگیری از کرم‌های موبر است. همین کرم‌ها دستگاه تیتانیوم لیزر چطور است مهم تضعیف پروتئینی به نام کراتین در موهای شما، باعث ریزش آن ها می‌شوند. نتیجه برطرف کردن موهای زائد حیاتی به کار گیری از کرم‌های موبر تا دو هفته مفید است. کل دوره‌ی درمانی حدود ۹ ماه ارتفاع می‌کشد و به طور معمول ۷۵ تا ۹۰ درصد موها حذف می‌شوند.

ماندگاری و خطرات لیزر چیست؟

در واقعیت استفاده از وکس یک روش زیاد مفید در از در بین بردن موهای زائد بدن‌تان محسوب می گردد که به راحتی در منزل هم قابل انجام است. دقت داشته باشید وکس نمودن کمی دردناک می باشد و به کار گیری مداوم آن سفارش نمی‌شود. یک روز قبل از رفتن به جلسه لیزر باید موهای ناحیه‌ای را که قرار هست لیزر شود را تصحیح کنید. لیزرها به بهترین نحو روی موهای تازه تصحیح شده فعالیت میکنند چون فولیکول‌ها اشعه لیزر را بهتر جذب می‌کنند. به طور خاص یک دسته آن اساسی اسم آمپولوریتین میباشد که شما دو بار در روز به مدت یک ماه استعمال می کنید. بر مغایر سایر گزینه های برطرف کردن مو ، الکترولیز یک شیوه حل همیشگی میباشد که توسط منشاء غذایی و داروی معتبر Trusted Source تایید شده است. کلیدی این درحال حاضر ، برای بهترین سرانجام ، به قرارهای پیگیری گوناگون احتیاج دارید.

در بعضا موارد، لیزر مو زائد می‌تواند منجر به رویش عمده مو شود:

در این جا شما را حیاتی یکسری روش معمولی و چند راهکار طبیعی برای حذف موی تحت بغل آشنا می کنیم که کار شما را به مراتب راحت‌تر خواهد کرد. لیزرها از سال ۱۹۹۵ به جهت از در میان بردن و لیزر موهای زائد تن به کار گیری شده‌اند. متأسفانه هیچ لیزر واحد یا این که سیستم نوری که بهتر از انواع دیگر باشد، وجود ندارد. بعضا از سیستم‌ها سرعت بالا و مؤثر میباشند اما فقط برای پوست پر‌نور قابل استفاده است، دیگر سیستم‌ها می‌تواند برای پوست‌های تیره استفاده شود. امروزه کرم‌های مخصوصی به جهت برطرف کردن موهای زائد حوزه‌ تناسلی وجود دارد که استعمال از آن‌ها فراوان مفید و سوای درد‌سر است. پرتو‌ های اعمال شده بر روی چانه، به وسیله رنگدانه مو به نام ملانین جذب می‌ شود. برخی بیماران ناراحتی یا این که سوزشی را حین لیزردرمانی حساس می‌کنند، به این استدلال بخش اعظمی از متخصصین کرم بی‌حس کننده را قبل از معالجه روی موضع می‌زنند. اما ممکن میباشد بعضا به کرم بی‌حس کننده حساسیت داشته باشند یا پوستشان در اثر استفاده کرم مبتلا سوزش یا این که تحریک شود.

بهترین راهنمای مصرف دارو در بارداری که حتمی می باشد بخوانید! (معرفی داروهای مناسب)

برای تهیه و تنظیم این ماسک یک قاشق غذاخوری جوش شیرین را حیاتی یک قاشق غذاخوری پودر زردچوبه ترکیب و به آن یه خرده آب بیشتر کنید. پس از گذاشتن خمیر بر روی قسمت مورد نظر، به‌آرامی ماساژ بدهید و بگذارید 15 تا 20 دقیقه بماند و در نهایت اهمیت آب ولرم بشویید و خشک کنید. به جهت درست‌کردن همین ماسک، یک قاشق غذاخوری شکر، لیمو و عسل را اهمیت نیز ادغام کنید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا به خمیر موم‌مانندی تبدیل شود. در رخ نیاز، به مخلوط بالا مقداری آب بیشتر کنید و روی قسمت کوچکی از بدن خود بمالید. حیطه گزینه حیث را اصلی یک نوار اپیلاسیون بپوشانید و در جهت مخالف پرورش موهایتان بکشید. برخلاف اکثری از ادعاهای بازاریابی، هیچ درمانی حتی لیزر مو کندلا الکس به جهت رفع مو نمی تواند به طور همیشگی و تا نقطه نهایی قدمت موهای زائد را از میان ببرد. اهمیت همین وجود نحوه های مختلفی برای خلاص شدن از شر موها در مدت دوران های مختلف (هفته ها، ماه ها یا مدت های طولانی تر) وجود دارد. موهای زائد به جهت بعضا اشخاص می تواند دوچندان آزار دهنده باشد، البته به جهت از بین بردن موهای زائد یک خط مش حل آسان وجود دارد. با اینکه همگی بانوان در بدن خود تولید آندروژن ها را دارند؛ ولی سطح بالای این هورمون می تواند سبب ساز به هیرسوتیسم شود. بعضی مواقع ممکن است پس از درمان حذف مو بوسیله لیزر، عارضه ها جانبی مانند خارش پوست، صورتی و قرمز رنگ و تورم شدن اطراف منطقه معالجه یا التهاب فولیکول به وجود بیاید. طبق معمول درصورتیکه موها سیاه و تیره باشند و رنگ پوست روشن بیشترین سرانجام در دوران کوتاه بدست می‌آید.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن