مهم‌ترین شیوه‌ای که برای تهیه ویباکس در بازی فورتنایت وجود دارد، چیست؟

بازی‌های ویدیویی اگرچه دنیایی مجازی و خیالی هستند اما یک وجه اشتراک با دنیای واقعی که در آن زندگی می&zwnj

توسط ABESTANEWS در 12 آبان 1400

بازی‌های ویدیویی اگرچه دنیایی مجازی و خیالی هستند اما یک وجه اشتراک با دنیای واقعی که در آن زندگی می‌کنیم دارند؛ پول.

در دنیای مجازی بازی‌ها نیز برای دریافت بسیاری از خدمات یا انجام برخی فعالیت‌ها نیاز به پرداخت پول داریم. اما دنیای مجازی پول مجازی نیز دارد و هر بازی ارز ویژه‌ای دارد که مخصوص خود آن بازی است. برای مثال یکی از مهم‌ترین و رایج‌ترین ارزها در بازی فورتنایت ویباکس است.

ویباکس فورتنایت (V-Bucks) ارز رایج در بازی فورتنایت یا قلعه‌ی پلید است. بازی فورتنایت یکی از بازی‌های مشهور و محبوب در دنیا است که توسط کمپانی اپیک گیمز در سال 2017 میلادی روانه‌ی بازار شد. فورتنایت یک بازی اکشن و جنگجویی است که کاراکترهای آن برای نجات دنیا باید تلاش کنند.

گرافیک جذاب و مراحل هیجان‌انگیز این بازی باعث شده تا طرفداران بسیاری را در سراسر جهان به خود جذب کند.

اهمیت ویباکس در بازی فورتنایت

ویباکس از جهات بسیاری در بازی فورتنایت اهمیت دارد که به‌طور خلاصه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

·         شخصی‌سازی کاراکتر با تهیه‌ی لباس و ملزومات متناسب نیاز

·         دسترسی به تجهیزات و سلاح‌های مختلف مرتبط با مراحل گوناگون بازی برای ارتقای توان مقابله با حریفان

·         ارتقای سلاح و تجهیزات کاراکتر متناسب با مراحل بالاتر و ارتقای کاراکتر به رده‌ی حرفه‌ای و پیشرفته

·         شرکت در برخی رویدادها و مسابقاتی که نیاز به پرداخت ویباکس به‌عنوان ورودی دارند و به دست آوردن امتیاز و ویباکس بیشتر در صورت برنده شدن

ویباکس در بازی فورتنایت

برای اینکه گیمرها بتوانند از تمام مراحل و امکانات موجود در فورتنایت بهره ببرند و تجربه‌ی هیجان‌انگیزتری را به دست آورند، لازم است در دنیای فورتنایت خرج کنند. گفتیم که ارز موردنظر برای استفاده در این دنیا ویباکس نام دارد.

برای به دست آوردن ویباکس راه‌های مختلفی هست. در هنگام ورود به بازی دنیای فورتنایت مقدار محدودی ویباکس در اختیار گیمر قرار می‌دهد و برای ادامه‌ی بازی گیمر از طریق شیوه‌های مختلف می‌تواند ویباکس تهیه بکند.

یکی از روش‌های راحت اما پر خرج برای تهیه‌ی ویباکس، خرید آن هست. سایت‌های معتبر گوناگونی به فروش ویباکس اقدام کرده‌اند اما گیمرهای یارانی باید در نظر داشته باشند چون خرید ویباکس به دلار است، کاربرانی که در ایران هستند به خاطر شرایط تحریم‌های ایران، دچار محدودیت‌هایی هستند و برای خرید ویباکس باید از سایت‌های تسهیلگر در این حوزه کمک بگیرند.

اما روش‌های رایگانی هم هست که از طریق انجام فعالیت‌هایی در خود بازی می‌توان ویباکس رایگان ولی به تعداد محدود دریافت کرد. برای مثال هر روزی که گیمر وارد بازی بشود، حتی بدون بازی کردن، مقداد اندکی ویباکس از طرف بازی به او داده خواهد شد. این شیوه‌ی به دست آوردن ویباکس اگرچه محدود و اندک است اما راحت‌ترین راه رایگان به دست آوردن ویباکس است.

شیوه‌ی دیگر برای دریافت ویباکس رایگان در بازی فورتنایت این است که گیمر چالش‌های فصلی موسوم به Battle pass را انجام دهد. برای انجام این چالش‌ها لازم است ابتدا مقداری ویباکس هزینه شود اما با انجام این چالش‌ها و موفقیت در آن گیمر می‌تواند مقدار چشمگیری ویباکس رایگان به دست آورد و ویباکس پرداخت شده‌اش را نیز جبران کند.

 

یکی دیگر از روش‌های به دست آوردن ویباکس رایگان انجام مأموریت save the world یا نجات دنیا است. در این مأموریت، گیمرها باید فعالیت‌های خواسته شده در مأموریت را با موفقیت به اتمام برسانند و به ازای هر موفقیت مقداری ویباکس رایگان دریافت کنند. مقدار ویباکس برای هر کار متفاوت است و ممکن است یک کار مقدار اندکی ویباکس داشته باشد و با انجام کاری دیگر مقدار قابل توجهی ویباکس دریافت شود اما در نهایت با اتمام کل مأموریت، تعداد ویباکس دریافتی بسیار قابل توجه خواهد بود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن