قیمت داکت اسپلیت آکس

  قیمت داکت اسپلیت آکس شرکت آکس پس از 32 سال همت و کوشش حساس بکارگیری تعد

توسط ABESTANEWS در 12 اسفند 1400

 

قیمت داکت اسپلیت آکس

شرکت آکس پس از 32 سال همت و کوشش حساس بکارگیری تعداد 30000 نفر کارمندان ،دارای 8 خط ایجاد و فضای مونتاژ 19000 متر مربعی سوله مجهز به تجهیزات پیشرفته ی 26 کشور جهان از پاراگراف HIDIKI ژاپن، خط رنگرزی تمام کامپیوتری WAGNER آلمان و اتومبیل برش چندکاره ی AMADA ژاپن ، به ارائه محصولاتی مانند پکیج تهویه مطبوع ، محصولات الکترونیکی، اثاثیه خانگی، مخابراتی و ارائه محصولات دیگری پرداخته است

یکی از تولیدات این شرکت در بخش تهویه مطبوع داکت اسپلیت AUX می باشد که در انواع و گنجایش های 9000 تا 48000 BTU/hr و با مشخصات فنی گوناگون ساخت و عرضه می شودخرید و فروش آنلاین و لیست قیمت داکت اسپلیت آکس AUXاهمیت بهترین قیمت و کیفیت بوسیله شرکت تاسیسات نماینده فروش داکت اسپلیت AUX آکس در تهران و شهرستان داکت اسپليت کانالي سقفي آکس بسيار اندک صدا و جزو يکي از بهترين برندهاي موجود در بازار است.

داکت اسپليت آکس را بیشتر بشناسید

داکت اسپليت آکس در نوع کانالی در ظرفیت های 18000،24000،30000،36000،48000 و 60000 از کمپرسورهای اینورتر تولید شرکت های هیتاچی و میتسوبیشی ژاپن بهره می برند.داکت اسپلیت کانالی اینورتر آکس قلیل مصرف بوده و هزینه های ماهیانه مصرف برق را به ترازو قابل توجهی کاهش می دهد.

داکت اسپلیت کانالی آکس اهمیت طراحی مضاعف ظریف می باشد که سبب ساز صرفه جویی در فضای کارگزاشتن می شود. داکت اسپلیت کانالی سقفی AUX مجهز به روزنه مکش هوای نو میباشد که هوایی مطبوع و دلپذیر را به ارمغان می آورد. داکت اسپلیت اینورتر کانالی آکس به رخ سفارشی با پمپ درین آب تقطیر شده تا ارتفاع 1200 میلیمتر از سینی درین است. داکت اسپلیت قلیل مصرف آکس حساس فشار استاتیکی 5 الی 80Pa میباشد.

در داکت اسپلیت کانالی آکس AUX روزنه مکش هوا بصورت استاندارد از پشت و بصورت انتخابی از تحت دستگاه می باشدقیمت داکت اسپلیت آکس متناسب اساسی ظرفیت طراحی شده و مدل عرضه شده از تفاوت هایی برخوردار می باشد. به طور کلی، طراحی و تولید داکت اسپلیت آکس در نمونه های ناچیز مصرف یا اینورتر، معمولی و تروپیکال رخ می گیرد. داکت اسپلیت آکس نوع ساده و از سری S در ظرفیت های متنوعی مانند 60000، 48000، 36000، 24000، 18000 و 12000 BTU/h موجود می باشد

 قیمت داکت اسپلیت آکس

همچنین نوع تروپیکال این متاع متناسب با بخش ها حاره ای و برخوردار از آب و هوای مرطوب و گرم به تراز ایجاد می رسد. در ادامه لیستی از قیمت داکت اسپلیت آکس از نوع ساده و برای گنجایش های گرمایشی و سرمایشی 18000 الی 60000 BTU/h ارائه می گرددواجب به ذکر است که قابلیت متغیر بودن قیمت داکت اسپلیت آکس زیر اثر گذاری نرخ ارز وجود دارد.

در مقوله مزیت و قیمت داکت اسپلیت آکس بایستی خاطر نشان نمود که این فرآورده چه نوع گرمایشی و چه نمونه سرمایشی، به وسیله مصرف الکتریسیته آغاز به کار نموده و در صورتی که از کویل آبگرم در قسمت یونیت داخلی تحت سقفی برخوردار باشد، قابلیت و امکان اتصال به آبی که به وسیله پکیج یا موتورخانه گرم می شود هم وجود دارد. از دیگر مزیت های حائز حساس داکت اسپلیت آکس می توان به امکان در اختیار گرفتن دمای هوای خروجی به صورت اتوماتیک و به وسیله مصرف کننده و ارتفاع ناچیز یونیت داخلی تحت سقفی، اشاره کردقابلیت وارد ساختن هوای نو موجود در اتمسفر و پخش آن در محفظه با استفاده از شبکه به یونیت داخلی، از دیگر مزیت ها و قیمت داکت اسپلیت آکس محسوب می شود.

به منظور خدمت و پاکسازی دستگاه، از جهات بالا، زیر و کنار قابلیت و امکان دسترسی به ملزومات داخلی یونیت پایین سقفی قابلیت و امکان پذیر می باشدبه جهت تعویض و کارگزاشتن فیلتر هوای دستگاه با پر‌نور

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن