از نظر موقعیت قرار گیری، آیا پروژه رومنس در موقعیت خوبی قرار دارد؟

پروژه رومنس از نظر موقعیت قرارگیری در یکی از بهترین مناطق از لحاظ آب و هوایی واقع شده است. این پروژه یکی از بز

توسط ABESTANEWS در 31 مرداد 1400

پروژه رومنس از نظر موقعیت قرارگیری در یکی از بهترین مناطق از لحاظ آب و هوایی واقع شده است. این پروژه یکی از بزرگترین و لاکچری‌ترین پروژه‌های مسکونی در سطح کشور به شمار می‌رود و کارشناسان آینده فوق‌العاده درخشانی را برای آن متصور هستند.

مکانی که برای احداث پروژه رومنس در نظر گرفته شده با کارشناسی های فراوان و با در نظر گرفتن میزان ترافیک محیط انتخاب شده و آرامش و آسایش افرادی که قرار است در این واحد‌ّها روزهای خود را سپری کنند مد‌نظر واقع شده است.

از نظر میزان آلودگی هوا، پروژه رومنس در منطقه‌ای به دور از هرگونه آلودگی محیطی واقع شده که همین امر به حفظ سلامت و آرامش روحی افراد کمک شایانی می‌کند. برج‌های رومنس فاصله کمی با مراکز تجاری و مکان‌های زیبا داشته و ساکنان این برج‌ها با صرف کمترین زمان به بهترین مراکز تجاری و خدماتی دسترسی خواهند داشت.

مناظر طبیعی اطراف پروژه رومنس نمای فوق العاده جذابی را به نمایش گذاشته و زیبایی موقعیت قرار گیری برج‌ها را دو‌چندان ساخته است. آب و هوای سالم به دور از آلودگی، نوید بخش زندگی راحت برای ساکنین این واحد‌ها است. دسترسی به اتوبان تهران کرج و اتوبان های همت و حکیم، موجب سهولت در رفت و آمد ساکنان این واحد ها به مناطق مختلف می‌شود.

پروژه رومنس متشکل از زمینی با مساحت 3600 متر و واحد‌های با اندازه کاملا مناسب برای خانواده‌ ایرانی در نظر گرفته شده‌ است. این واحد‌ها با نقشه‌ بسیار زیبا و با در نظر گرفتن فرهنگ کشور عزیزمان ایران طراحی شده‌اند. ساکنان این واحد‌ها زندگی فوق العاده ایده‌آل با در اختیار داشتن برترین امکانات رفاهی را تجربه خواهند کرد.

قرار گیری پروژه رومنس در نزدیکی مراکز تفریحی و تجاری

از جمله مراکزی که فاصله کمی با پروژه رومنس دارند می‌توان به باغ ملی، شهربازی و مراکز تفریحی مخصوص کودکان اشاره کرد. این پروژه در یکی از بهترین مناطق تهران‌ در حال احداث است. از ویژگی های برتر پروژه رومنس که در دیگر پروژه‌های مشابه کمتر مشاهده می‌شود اختصاص فضای آزاد برای انجام انواع فعالیت‌های مختلف ورزشی است.

انجام فعالیت‌های ورزشی در این فضای زیبا و مجلل حس شادابی و جوانی را به فرد منتقل کرده و سبب می‌شود تا افراد سلامت روحی و جسمی خود را حفظ کنند. پیست دوچرخه سواری در پروژه رومنس به منظور افزایش سطح کیفیت سلامت ساکنان این واحدها اختصاص یافته است. همچنین پارکینگ های اختصاصی برای میهمانان نیز در نظر گرفته شده است. همه این امکانات سبب شده تا پروژه رومنس به عنوان بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاری در بازار ملک شناخته شود.

 

منبع: دلایل محبوبیت پروژه رومنس در منطقه 22 تهران چیست؟

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن