نحوه نشان دادن پژو 205 تقویت شده Better Than Anybody Others

صنعت خودروسازی داخلی در چند سال گذشته با توجه به اعمال تحریم کمپانی های خودروسازی خارجی با مشکل روبه رو بوده

توسط مدیر سایت در 6 اردیبهشت 1402

صنعت خودروسازی داخلی در چند سال گذشته با توجه به اعمال تحریم کمپانی های خودروسازی خارجی با مشکل روبه رو بوده و در تولید بسیاری از محصولات تامین نشدن قطعات اصلی خودروها عاملی برای کاهش تولیدات و یا از خط خارج شدن ان محصول شده است. تجربه شتاب و فشرده شدن تو صندلی در دنده 1 تا سرعت 70 کیلومتر در ساعت حتی با وجود جلوگیری ESP از فول تراتل شدن دریچه و ادامه این شتاب G که ضربان قلب شما رو تند میکنه در دنده 2 تا سرعت 110 چاره ای جز استفاده از اصطلاح موشک روی این 206 دوست داشتنی برای شما نمیگذاره! تقریباً هرگز گیر نمی کند و حتی اگر سکته مغزی طولانی باشد ، پیوندها به خوبی کنتراست می کنند. در زیر 4.000 دور در دقیقه ، اگر با سرعت کامل شتاب بگیرید ، فقط نویز می شنوید و دنده های طولانی و بسیار طولانی قطعاً کمکی نمی کند. که در سرعت در عوض ، به طور شگفت انگیزی دقیق است ، بسیار بیشتر از آن بازوی طولانی و خمیده عجیب و غریب نشان می دهد. در فروشگاه ما آنلاین شما می توانید برای تجهیز دفتر کار خود ، فهرست گسترده ای از مدل ها تهیه کنید ، هر آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید.

همچنین این روزها پیدا کردن یک مدل تمیز از پژو 205 کار ساده ای نیست و معمولاً اکثر نمونه هایی که در ایران پیدا می کنید، بسیار کار کرده و با شرایط نامناسبی نگهداری شده اند لذا احتمالاً با رنج بسیار متفاوتی از قیمت برای این خودرو مواجه خواهید شد. برای جبران تحرک عقب ، از فرمان استفاده می شود ، که در سه ماهه اول آنقدر شل است و کار نمی کند ، که تعجب می کند آیا خراب شده است یا خیر. خورشید می درخشد ، جاده ها روشن هستند ، و من تصمیم می گیرم که با آن شروع کنم پژو 106 رالی، L 'کابین خلبان لاغر، زاویه دار است و تنها قسمت های گرد آن ابزار و فرمان است. لبه چرخ به اندازه کافی پهن و هندلینگ آن کاهش یافته است ، بنابراین هنگام پیچ خوردن می توانید به راحتی دستان خود را روی پای خود بکشید. نه تنها ما موجودی طولانی داریم، اما ما آن را به گونه ای طبقه بندی کرده ایم که بتوانید به راحتی آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید.مشتریان ما چه می گویند؟ از نظر فرم بدنه 405 بهطور رسمی فقط در 2 گونه سدان و استیشن تولید شده است؛ اما از همان 2 نمونه، گونههای متفاوتی منشعب شده است که با توجه به نوع پیشرانه و امکانات رفاهی با حروف و اسامی متفاوتی شناخته میشوند که البته در برخی بازارها نیز همانند کشورمان دارای نامهای متفاوتی هستند.

با معرفی استاندارد یورو ۳ در سال ۲۰۰۱ تولید این اینجا موتور متوقف شد. La پژو 106 رالی 205 گاتمن آنها مشترکات زیادی دارند ، با دو موتور تنفس طبیعی که دوست دارند با سرعت بالا کار کنند و دو سیستم ترمز شگفت انگیز کارآمد. این دو خواهر برای یک دهه از یکدیگر جدا شده اند ، دو نقطه عطف در خودروهای اسپرت دیفرانسیل جلو. روکش صندلی ها پارچه ای و تنظیمات آن با استفاده از اهرم های دستی صورت میگیرد و در این خودرو علاوه بر دو تکه شدن صندلیهای ردیف عقب به همراه قابلیت تاشو، پایه های ISOFIX هم برای اتصال صندلی کودک تعبیه شده است. همچنین گشتاور این خودرو در دور موتور ۴۷۵۰ دور در دقیقه، ۲۰۲ نیوتون متر است. که در موتور موتور چهار سیلندر 1.9 لیتری 16 سوپاپ به خوبی کار می کند 160 اسب بخار و 180 نیوتن متر گشتاورخوب ، 30 اسب بخار بیشتر از استاندارد 205 GTi ، به لطف واحد کنترل با صفحه نمایش متفاوت ، کولر روغن جدید ، فیلتر هوا و اگزوز اسپرت جدید. 98 اسب بخار در دور 7.500 دور در دقیقه و 100 نیوتن متر گشتاور همراه با گیربکس 5 سرعته دستی قدرتی که تقریبا شما را به لبخند وا می دارد ، اما تنها با وزن 810 کیلوگرم ، 106 سریعتر از چیزی است که تصور می کنید.

وزن سنگینتری دارد و جعبه دنده آن 4 سرعته است. باز هم ، چرخ دنده سوم به اندازه دیوار چین است ، اما قدرت بیشتر بخشنده تر است و به شما کمک می کند از گوشه ها خارج شوید. موقعیت رانندگی نسبتاً غیر طبیعی است (صندلی را فقط می توان به جلو و عقب تنظیم کرد، فرمان ثابت است) و صندلی ها خیلی جادار نیستند. Lo فرمان در مانور دشوار است ، اما در حرکت فوراً آسان می شود. از این هنوز فرمان این واقعا سخت است و شما باید در حین مانور گریه کنید ، اما مانند 106 ، به محض شروع دوچرخه راحت تر می شوید. لاستیک های 175/60 را روی رینگ های 14 اینچی نصب می کند و ABS یا فرمان برقی ندارد. خیلی سریع نیست اما به نظر می رسد هنوز خیلی سریع حرکت می کنید. جاده ها نیمه بیابانی هستند ، اما مهمتر از همه ، آنها ترکیبی کامل از پیچ های آهسته و سریع هستند. پژو 106 رالی علیرغم سنش ، سرعت خود را بسیار سخت می کند و حتی اگر چرخ جلو قفل شده در حال سیگار کشیدن باشد ، می تواند به نمایش پیوند پیچ ها برود.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد بیشتر بدانید بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 6 اردیبهشت 1402


avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 7 اردیبهشت 1402