فروش اقساطی پژو پارس LX (TU5)

در ادامه به چند مورد از کمبودها و معایب پژو پارس تی یو فایو اشاره لینک کردهایم. این اختلاف قیمت، دلایل متعددی

توسط مدیر سایت در 6 اردیبهشت 1402

در ادامه به چند مورد از کمبودها و معایب پژو پارس تی یو فایو اشاره لینک کردهایم. این اختلاف قیمت، دلایل متعددی دارد که در ادامه آن را بررسی میکنیم. پژو پارس خودرویی بسیار قدیمی است که طراحی آن به حدود بیش از ۲۲ سال وب سایت شخصی پیش برمیگردد. اگر بخواهیم ادعا کنیم که پارس تیوفایو، حاکم بلا منازع سدانهای شهری است که به سبب برخورداری از فضای داخلی کافی، انتخاب نخست بسیاری از خانوادههاست، سخنی به گزافه نگفتهایم. تعمیر کردن انجین tu5 در خودرو 206 کمی با سختی و دردسر همراه است، چرا که دارای حجم ۱.۶ لیتری در کنار فضای محدود درون محفظه موتور 206 می باشد. از دیگر معایب این موتور می توان به حرارت بالای موتور اشاره کرد ، موتور این خودرو حتی در مقایسه با دیگر موتور گروه PSA موجود در کشور، بالاتر است که البته با سیستم کاری در نظر گرفتهشده و طراحیشده برای آن سازگار است؛ اما این گرمای بالا باعث میشود تا نسبت به کیفیت روغن کمی حساس باشد. چه نظر ما را درباره عاقلانه بودن خرید قسطی این خودرو بخواهید و چه با کارشناسان مالی مشورت کنید و یا با متخصصان بازار خودرو به گپ و گفت بنشینید، همه متفق القول هستند که در اقتصاد نابسامان کشور ما، دست روی دست گذاشتن برای خرید خودرو آن هم به شیوه اقساطی عاقلانه نیست.

این خودرو از لحاظ فنی نیز با خودرو های پارس معمولی متفاوت است و از موتور قدرتمندتری برخوردار است. امروزه از یک خودرو خانوادگی معمولی انتظار میرود که تجهیزاتی مثل کروز کنترل، نمایشگر مالتی مدیا، نویگیشن و سیستم کنترل پایداری را در فهرست آپشنهای خود جا داده باشد. شرکت در طرح فروش اقساطی پژو پارس tu5 ایران خودرو 1401 یکی از معقولترین انتخابها برای خرید خودرو در سال جاری است، زیرا چه با هدف کار کردن با خودرو خود در تاکسیهای اینترنتی یا آژانسهای تلفنی باشد یا رفت و آمد به محل تحصیل و کار، با توجه به استهلاک پایین و مصرف سوخت منطقی، یک گزینه عالی است. اما جای نگرانی نیست، شما تنها با یک تماس میتوانید قیمت پژو پارس tu5 مدل ۱۴۰۱ را از کارشناسان سایا خودرو استعلام کنید. این مجموعه بهترین شرایط را پیش روی شما قرار خواهد داد و همچنین خودروی شما را نیز در مدت یک ساعت به شما تحویل خواهد داد. هر چقدر خودرویی که روی آن دست گذاشتهاید محبوبتر باشد، بازار دست دوم داغتری دارد. با توجه به مزایای موتور تیوفایو (tu5) که در پاراگراف قبل ذکر کرده ایم این موتور دارای معایبی می باشد که می توان به مشکلات روغنریزی از درب قالپاق روغن و شلنگهای بخار روغن اشاره کرد که باعث نشتی روی کویل و شمعهای موتور میشود.

این خودرو با وجود محبوبیت و قرار داشتن در فهرست بهترین ماشین ایرانی خالی از ایراد هم نیست. سوختن کویل ایگنیشن باعث عملکرد ضعیف موتور تیو فایو می شود ، می توانیم این مورد را یکی از مهمترین معایب استفاده از موتور تی یو فایو بدانیم که هنگامی که دور موتور به چهار هزار دور در دقیقه میرسد، این موتور به صورت کامل از کار می افتد که همین عامل باعث می شود تا مشکلات بسیار زیادی برای مصرف کنندگان این موضوع به وجود بیاید. به نحوی که برخی کاربران از حضور در کابین این خودرو چندان رضایت نخواهند داشت و نسبت به خودروهای اقتصادی چینی، کابین پژو پارس تی یو فایو خیلی دلپذیر و خوشایند احساس نخواهد شد. پژو پارس تی یو فایو همچون دیگر خودروهای پرفروش تولید داخل، از لحاظ ایمنی در وضعیت مناسبی قرار ندارد. اگر شما هم یکی از هزاران متقاضی خرید اقساطی پژو پارس TU5 هستید، خوب است بدانید که این محصول همچنان در صدر لیست تقاضای محصولات ایران خودرو برای خرید قرار دارد. به ویژه گشتاور بالاتر این موتور باعث میشد تا شتاب اولیه پژو پارس نسبتا دلچسب باشد و مورد قبول کاربران این خودرو قرار بگیرد.

این مسئله باعث میشود تا بسیاری از مشتریان بعد از تجربه سواری با این خودرو، در مورد شتاب نامناسب آن اظهار ناامیدی کند و از چابکی و کشش این خودرو رضایت نداشته باشند. پژو پارس ابتدا با موتور ۱۸۰۰ سی سی روانه بازار شد که هماهنگی مناسبی با گیربکس ۵ سرعته خود داشت و شتاب و کشش معقولی را ارائه میداد. اگرچه بالاترین سطح اختلاف قیمت کارخانه با بازار آزاد، متعلق به قیمت پارس TU5 است، اما همچنان علاقمندان به این شیر بااصالت فرانسوی الاصل، هم بخت خود را از طریق ثبت نام در طرحهای کمپانی برای خرید این محصول میآزمایند و هم به دنبال استعلام قیمت پژو پارس tu5 صفر و کارکرده در بازار آزاد هستند. در نهایت، طبق مفروضات اقتصادی، وقتی تقاضا برای یک محصول یا خدمات بالا برود، عرضه نیز بیشتر میشود. اما چنانچه شما قصد شرکت در طرحهای فروش اقساطی پژو پارس TU5 تحویل فوری را دارید، لازم است تا اطلاعات به روز و دقیقی از قیمت این محصول داشته باشید. اما اگر تمایل به خرید این خودرو دارید ولی بودجه کافی را در اختیار ندارید میتوانید با بهره مندی از خدمات فروش اقساطی خودرو در سایا خودرو این خودرو را در تعداد اقساط مشخص و ماهیانه خریداری نمایید.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد این لینک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن