چگونه می توان پوست صورت را حساس به مواد شیمیایی دانست؟

یکی از شایع ترین مشکلات آلرژی پوستی است. فروشگاه اینترنتی آرایشی لیست لوازم آرایشی و بهداشتی برای مغازه بعضی

توسط ABESTANEWS در 21 مرداد 1399
یکی از شایع ترین مشکلات آلرژی پوستی است. فروشگاه اینترنتی آرایشی

لیست لوازم آرایشی و بهداشتی برای مغازه

بعضی اوقات به خانمهایی که حساسیت بالایی دارند توصیه می شود قبل از استفاده از مواد آرایشی آن را امتحان کنند. در این روش بخشی از مواد آرایشی را روی بازوی آنها امتحان کنید و به دلیل اینکه پوست بازو به اندازه پوست صورت حساس و نازک است و از نظر بافت مشابه هستند ، اگر در طی 48 تا 72 ساعت واکنش نشان دهند ، آن را تغییر می دهد. روشن خواهد بود که پوست صورت آنها تماس با مواد آرایشی ممکن است باعث التهاب و واکنش پوست شود. به دلیل تماس با مواد آرایشی و استفاده بیش از حد ، کدام قسمت از صورت بیشتر آسیب دیده است؟ چشم یکی از حساس ترین قسمت های صورت است ، بنابراین قبل از انتخاب باید به نوشته های مربوط به لوازم آرایشی توجه کنید. بیشتر خانم های دارای پوست روغنی ، اگر از مواد آرایشی استفاده کنند که روغن زیادی دارد ، زیرا پوست روغنی مستعد جوش ها است ، آکنه و جوش ها را تشدید می کند.

لیست لوازم ارایشی ضروری

استفاده بیش از حد از مواد آرایشی غدد چربی پوست را بسته و باعث ایجاد جوش ، واکنش پوستی و آلرژی می شود. با گذشت زمان ، لکه های تیره روی پوست گونه ها ظاهر می شود. همچنین ، تورم پلک ها ، پاره شدن و سوزش پلک ها. . کدام رنگ پوست در رنگ آمیزی یا تعیین انواع پوست حساس تر است؟ انواع پوست به شش گروه تقسیم می شوند ، اما به طور کلی ، سه گروه از پوست بیشتر مستعد آسیب هستند. پوست سبک در نور مستقیم خورشید مستعد ابتلا به برآمدگی است و به احتمال زیاد یک پوست یا واکنش التهابی نشان می دهد. اگر رنگ آمیزی شده توسط مواد آرایشی در قسمت هایی از پوستشان ایجاد شود ، تاریک هستند و بعداً به درمان پاسخ می دهند.

اطلاعات در مورد لوازم آرایشی

بهترین روش برای از بین بردن آرایش از صورت شما چیست؟ استفاده از محلول های آرایش باید متناسب با نوع پوست صورت خریداری شود. بهتر است از لوسیون پاک کننده ، صابون مخصوص یا ژل شستشو برای پوست های خشک استفاده کنید. همچنین محلول های شستشو و تونیک یا گلیسیرین یا صابون های کرم برای پوست مضر تر هستند. آنها بهترین گزینه برای از بین بردن آرایش هستند.

مارک لوازم آرایشی

برخی از خانمها برای تمیز کردن آرایش صورت از دستمال یا سواب پنبه ای استفاده می کنند که به دلیل اصطکاک بین پوست صورت و پنبه یا دستمال در طولانی مدت ضخیم و چروک می شود. پیری زودرس رخ نخواهد داد. زنان همچنین می توانند به جای کرم پودر از کرم های ضد آفتاب رنگی استفاده کنند.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن