مبلغ پیش خرید و فروش واحد های پروژه میلان چقدر است؟

منطقه 22 تهران دارای برج های بسیار زیادی می باشد و همچنین هنوز برج های بسیار زیادی نیز در حال ساخت می باشد که

توسط ABESTANEWS در 11 تیر 1400

منطقه 22 تهران دارای برج های بسیار زیادی می باشد و همچنین هنوز برج های بسیار زیادی نیز در حال ساخت می باشد که از مهم ترین این برج ها می توان به برج میلان اشاره کرد که امروزه بسیار گسترش پیدا کرده و در ادامه به توضیحات بیشتری در خصوص شرایط پیش خرید و فروش واحد های این برج  اشاره می کنیم.

منطقه 22 تهران را می توانیم یکی از بهترین و ناب ترین منطقه های تهران بدانیم که یکی از ایده آل ترین مناطق برای سرمایه گذاری در تهران می باشد، به همین دلیل است که امروزه شاهد ساخت و ساز ها و همچنین پیش خرید کردن های بسیار زیادی در این منطقه هستیم.

توضیحات بیشتر در مورد پیش خرید کردن واحد های برج  میلان در شهرک چیتگر منطقه 22

 

پیش خرید برج میلان که دارای 28 طبقه می باشد که این طبقات هر کدام دارای واحد های مختلفی بر اساس متراژ هایشان می باشند و همچنین هر طبقه امکانات جداگانه و بسیار ویژه ای نیز دارد.

برج میلان را نیز می توانیم از محبوب ترین برج های این منطقه بدانیم، برجی که آماده سرمایه گذاری و خرید می باشد و چشم بسیاری از سرمایه داران را به خودش دوخته است.

شرایط پیش فروش برج میلان به این صورت است که تمامی واحدهای برج مرجان به صورت واریزی و امتیاز خرید و فروش می شود و تمامی واحدها دارای دفترچه مالکیت می باشند. دفترچه مالکیت واحدها در دفتر تعاونی مسکن نزاجا به صورت قطعی قابل نقل و انتقال بوده و اعضا می توانند امتیاز واحدهای خود را به فروش برسانند.

 

بخوانید: کارشناسی تخصصی و بررسی برج میلان و واحد هایش + سایر مشخصات دیگر

 

همچنین پروژه میلان نیز دارای یک وام بدون بهره به مبلغ 25% هزینه ها با بازپرداخت 3 ساله شروع اقساط از بعد تحویل کلید واحد نیز می باشد که شرایط خوبی برای پیش خرید به وجود آورده است.

با شرایط بسیار خوبی که برج میلان برای پیش خرید قرار داده است، امکان خرید یک واحد مسکونی در این برج برای بسیاری از افراد بالاست و همین امر باعث افزایش تقاضا برای پیوستن به صف پیش خرید این برج شده است.

 

شما عزیزان نیز اگر شرایط و هزینه این کار را دارید درنگ نکنید و همین امروز برای پیش خرید کردن یک واحد مسکونی در برج میلان اقدام کنید، چراکه هر چقدر که الان برای خرید این واحد ها هزینه کنید، در ادامه به سود و بهره بسیار زیادی نیز دست پیدا می کنید.

آخرین مطالب