مبانی اتوماسیون فرآیندهای کسب و کار

[ad_1] اتوماسیون کسب و کار همیشه مربوط به فرآیندهای تجاری نیست. اتوماسی

توسط ABESTANEWS در 25 آذر 1400
[ad_1]
اتوماسیون فرآیندهای کسب و کار 1

اتوماسیون کسب و کار همیشه مربوط به فرآیندهای تجاری نیست. اتوماسیون کسب و کار نیز وجود دارد. برای جلوگیری از سردرگمی، باید از تفاوت بین کلمات اتوماسیون فرآیندهای تجاری و اتوماسیون آگاه باشیم. اتوماسیون و اتوماسیون فرآیند کسب و کار از نظر تئوری می تواند یک چیز باشد. در دنیای تجارت، همه چیز را می توان به مراحل و فرآیندهای فرعی تقسیم کرد و سپس توضیح داد. با این حال، در واقعیت، بسیاری از جنبه‌های زندگی اجتماعی در تجارت وجود دارد که خودکار نیستند. این فعالیت ها شامل فرهنگ شرکت، استخدام، مدیریت منابع انسانی و مدیریت کلی شرکت است. کارکنان در این زمینه ها هم به عنوان منبع و هم به عنوان فردی مشارکت می کنند. بنابراین، فرآیندهای کسب و کار که به سختی می توان آنها را به فرآیندهای جداگانه تقسیم کرد، اما می توان آنها را خودکار کرد، در حوزه اتوماسیون تجاری قرار می گیرند که مفهومی گسترده تر از اتوماسیون فرآیندهای تجاری است.

سیستم های اتوماسیون کسب و کار شامل کلیه فعالیت هایی است که برخی از کارهای دستی را به کارهای خودکار و مکانیکی تبدیل می کند و آن را در مهندسی و فناوری اطلاعات ادغام می کند. تکنیک های زیادی وجود دارد که می توان از آنها برای خودکارسازی فرآیندهای تجاری استفاده کرد. اینها شامل رباتیک، تجهیزات تولید، و کانال های ارتباطی و توسعه نرم افزارهای شرکتی. وقتی صحبت از اتوماسیون فرآیندهای کسب و کار می شود، معمولاً به مجموعه محدودتری از فناوری ها پایبند هستیم. آنها در این نشریه مورد بحث قرار خواهند گرفت.

بسیاری از رهبران کسب و کار تلاش های قابل توجهی برای توسعه فرآیندها برای دستیابی به اهداف خاص و افزایش اثربخشی همکاری بین کارکنان انجام می دهند. آنها از اهمیت ایجاد یک سیستم ارتباطی شفاف و اطمینان از کارایی بین بخش ها یا گروه ها در مقیاس بزرگتر آگاه هستند. پیگیری یک روش عالی برای تعامل ریشه در نیاز به مقابله با مشکلات اساسی است که به دلیل اختلاف نظر بین بخش ها و بخش های شرکت ایجاد می شود. انجام کار مورد نیاز مستقل از سایر بخش‌های شرکت می‌تواند بیش از آنکه فایده داشته باشد ضرر داشته باشد، زیرا در این مورد کارکنان به جای هدف کلی کل فرآیند بر روی موضوعات خاص متمرکز هستند.

اتوماسیون فرآیند کسب و کار چیست؟

اصطلاح «فرایند کسب و کار» روشی است که به وسیله آن یک شرکت فعالیت های به هم پیوسته کارکنان خود را برای دستیابی به یک هدف سازماندهی و ساختار می دهد. اتوماسیون فرآیندهای کسب و کار مدیریت کار واگذاری مسئولیت برای اجرای فرآیندها و دستیابی به هدف است. برخی از کارمندان فرآیند کسب و کار را گامی به سوی موفقیت می دانند. برای تیم های کوچکتر و بزرگتر، رویه تجاری به عنوان تعیین وظایفی است که هر یک از اعضای تیم برای انجام یک کار گروهی مشترک باید انجام دهد.

ما می‌توانیم نمونه‌های زیادی از فرآیندهای کسب‌وکار خودکار را ارائه کنیم، از پختن یک غذا بر اساس یک دستور العمل ثابت شروع می‌شود، تا فرآیند پیچیده واگذاری یک شرکت از شرکت دیگر. کسب و کارهایی که از اتوماسیون فرآیندهای کسب و کار در صنایعی مانند بازاریابی، فروش، منابع انسانی و بسیاری موارد دیگر استفاده می کنند، نتایج مثبت استفاده از این رویکرد در مدیریت را ناشی از سطح عالی سازماندهی کار و تمرکز و انضباط کارکنان در انجام وظایف خود می دانند. .

برخی از مولفه های کلیدی برای موفقیت یک فرآیند تجاری بسیار مهم هستند. مهمتر از همه، هر مرحله از فرآیند به مواد و داده ها نیاز دارد. سپس به یک الگوریتم نیاز دارید - فرآیندی که نرم افزار یا افراد (در مورد اتوماسیون فرآیندهای تجاری) می توانند آن را دنبال کنند. در نهایت، شما باید در مورد نتیجه مورد نظر تصمیم بگیرید که با استفاده از تلاش، زمان و داده ها به دست می آید. اینها عناصر اصلی برای خودکارسازی فرآیندهای تجاری هستند. باید از اهمیت آنها آگاه باشید و برای حل و تعریف آنها وقت بگذارید. تنها با ایجاد چارچوب مناسب می توانید بهترین نتیجه را تضمین کنید.

اتوماسیون فرآیندهای کسب و کار مزایای بسیاری دارد. اتوماسیون

ایده اصلی پشت استفاده از ابزارهای دیجیتال، مدیریت موثر کل هدف کسب و کار، اطلاعات در مورد مشتریان و خدمات/کالاها و اتوماسیون فرآیندهای خاص است که بدون نیاز به دخالت انسان قابل انجام است. هدف از اتوماسیون فرآیندهای کسب و کار جایگزینی کارگران تکراری با ماشین های روباتیک نیست. اتوماسیون فرآیندهای کسب و کار به کارکنان این امکان را می دهد که از وظایف معمول و مکانیکی رها شوند و بتوانند بر روی وظایف جدید و کارهای تحقیقاتی یا هر کار دیگری که نیاز به استفاده از تخصص و تجربه کارکنان دارد تمرکز کنند.

خودکارسازی فرآیندهای کسب‌وکار می‌تواند به گروه‌هایی از افراد کمک کند تا تلاش‌ها را بهتر هماهنگ کنند تا بی‌سازمانی از فرآیند حذف شود. علاوه بر این، استفاده از اتوماسیون در فرآیندهای تجاری می تواند دقت نتایج را بهبود بخشد. به همین دلیل است که کارآفرینان، مدیران بخش ها، شرکت های کوچک و بزرگ و همچنین سایر تجار از سیستم اتوماسیون فرآیند کسب و کار برای بهبود عملکرد خود استفاده می کنند.

هر شرکتی می خواهد قدرت رقابتی خود را تضمین کند و به افزایش مزایای هر یک ادامه دهد. هر کسب و کاری در بازار فعلی رقابت می کند. استراتژی مدیریت عملکرد می تواند برای پیروزی در نبرد ضروری باشد. اتوماسیون فرآیندهای کسب و کار اغلب تعیین می کند که آیا یک شرکت موفق می شود یا شکست می خورد و کدام کسب و کار قابل دوام است.

همانطور که در بالا ذکر شد، سیستم‌های مدیریت فرآیند کسب‌وکار برای افرادی طراحی شده‌اند که می‌خواهند نقش خود را در کسب‌وکار به بهترین نحو ممکن ایفا کنند و از سهم آنها در دستیابی به اهداف محلی و اصلی کسب‌وکار قدردانی کنند. این سیستم تجسم فرآیندهای تعیین هدف و همچنین هماهنگی بین فعالیت های کاری را فراهم می کند و اتوماسیون فرآیندهای تجاری به طور قابل توجهی کار دستی، تکراری و یکنواخت را به حداقل می رساند.

به همین دلیل است که استفاده از فناوری‌ها برای خودکارسازی فرآیندهای تجاری و مزایایی که برای شرکت‌ها فراهم می‌کنند، یکی از عناصر کلیدی موفقیت کسب‌وکار در دنیای امروز است. کسب‌وکارهایی که بر سبک‌های مدیریت کسب‌وکار سنتی متکی هستند، لزوماً اشتباه نیستند، اما شیوه‌های تجاری سنتی اغلب در درک محیط تجاری پیچیده‌ای که شرکت‌ها را احاطه کرده است، بی‌اثر هستند. تضاد بین مرزهای فناوری انتخاب شده و الزامات تجاری جدید در مورد نیاز به انطباق با محیط کسب و کار در حال تحول وجود دارد. اگر می‌خواهید موفق شوید، این معضل را با تغییر شیوه اداره کسب‌وکار و جایگزینی فناوری مورد استفاده در مواقع لزوم در نظر بگیرید. معرفی سیستم اتوماسیون فرآیند گام خوبی برای رشد و موفقیت در این عصر دیجیتال است.

اتوماسیون فرآیندهای کسب و کار

برای خودکارسازی فرآیندهای تجاری که استفاده می کنید چه کاری می توانید انجام دهید؟

وقتی نوبت به خودکارسازی فرآیندهای تجاری می‌رسد، شرکت‌ها اغلب با مشکلاتی مواجه می‌شوند که این فرآیند را مختل می‌کند یا تأثیر مفید آن را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.

اینها رایج ترین هستند.

مشکل - چگونه از آن جلوگیری کنیم:

  • این سیستم فقط برای قالب ها قابل اجرا است - سعی نکنید همه چیز را در یک مدل خاص قرار دهید، این امکان را به صاحب فرآیند ارائه دهید تا خودتان آن را شروع کنید.
  • مزایای اتوماسیون ممکن است فوراً آشکار نشود. با اجرای فرآیندهایی که برای کسب و کار ضروری هستند شروع کنید.
  • استفاده از رابط سیستم دشوار است. طراح رابط می تواند اقدامات کاربران را نظارت کند تا بیایند و پیشنهادات خود را ارائه دهند.
  • کارکنان در برابر تغییر مقاومت می کنند و سعی می کنند از این روند اجتناب کنند. آنها را درگیر کنید، آنها را متقاعد کنید و بازخورد دریافت کنید

ایجاد/راه‌اندازی یک سیستم اتوماسیون کسب‌وکار از طریق فرآیند ایجاد نرم‌افزار فناوری اطلاعات و سپس ارائه آن به همان شکلی که هست، اشتباه است. همکاری نزدیک با تحلیل‌گران کسب‌وکار در طول فرآیند و راهنمایی آن‌ها بسیار مهم است. در ایجاد سیستم


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن