قیمت دستگاه های بازی هی دی چقدر است؟ + جم هی دی چیست؟

عناوین به سبک شبیه سازی از زمان قدیم تا به حال نزد بسیاری از گیمر ها از محبوبیت فراوانی برخوردار بوده است. هما

توسط ABESTANEWS در 19 تیر 1400

عناوین به سبک شبیه سازی از زمان قدیم تا به حال نزد بسیاری از گیمر ها از محبوبیت فراوانی برخوردار بوده است. همان طور که در جریان هستید، این سبک خود از چند نوع مختلف تشکیل شده است که شبیه سازی کشاورزی را باید یکی از بهترین ها در این زمینه به حساب آورد. اگر بخواهیم لیستی از بهترین بازی های شبیه سازی کشاورزی را معرفی کنیم، قطعا هی دی یکی از برترین هایش خواهد بود. در این بازی که ساخت آن به عهده شرکت سوپرسل بوده است، شما باید کنترل یک مزرعه را به دست گرفته و آن را رفته رفته رونق دهید. کار های مختلفی می توان روی این مزرعه پیاده کرد و ساعت ها از این بازی سرگرم کننده لذت برد. پس توصیه می کنیم که شما هم این اثر فوق العاده را از دست ندهید.

در بازی هی دی آیتم ها و دستگاه های گوناگونی وجود دارد که برای در اختیار داشتن آن ها باید سکه یا جواهراتی به نام جم را در اختیار داشته باشید. هر یک از این ابزار، قیمت های گوناگونی دارند و نمی توان همه را با تعرفه ثابتی در اختیار داشت. حال در این پست سعی داریم تا برخی از قیمت های ابزار های مهم این بازی را برایتان معرفی کنیم.

تبر یکی از پر کاربرد ترین وسایل در بازی هی دی به شمار می رود که تنها با ده سکه می توانید آن را داشته باشید. به وسیله دینامیت هم می توانید برخی از نقاط مزرعه و بخش های دیگر را منفجر کرده و کارتان را زود تر پیش ببرید. این دینامیت ها تنها به هفت سکه برای خرید نیاز خواهند داشت. از سوی دیگر، به منظور داشتن اره، بیل و بسته تی ان تی باید به ترتیب مبالغ 15، 30 و 20 سکه را بدهید. تعرفه این وسایل چندان زیاد نیست، اما ابزار بسیار گران قیمتی هم هستند که شما را برای خریدشان به دردسر خواهند انداخت.

لطفاً بخوانید: قیمت وسایل بازی هی دی در سال ۲۰۲۰ + معرفی جم هی دی و روش خرید وسایل

 

تخته چوب ها، تبر های بزرگ تر، چکش های غول پیکر، نقشه، ظرف رنگ، آجر و دریل دستی گوشه ای از این ابزار هستند. علاوه بر این ها، دستگاه های بزرگ تری هم در بازی هی دی موجود هستند که از آن ها باید به تراکتور های مختلف اشاره داشت. مثلا هر یک از این تراکتور ها، سرعت و مزایای خاص خودشان را دارند و به همین جهت، تعرفه های مختلفی هم برایشان در نظر گرفته شده است.

جم هی دی چیست و چه کاربردی دارد؟

 

گاهی اوقات پیش می آید که برای خرید دستگاه ها سکه کافی ندارید و باید از جم ها استفاده کنید. جم یکی از ارز های بازی هی دی به حساب می آید که مزایایی را هم در دسترس شما قرار می دهد. به عنوان مثال، به وسیله جم ها می توانید مقادیر زیادی از سکه را دریافت کرده و سپس از آن سکه ها بهره ببرید. همچنین می توانید مستقیما از جم ها برای داشتن برخی از آیتم ها و دستگاه ها استفاده کنید. پس قدرت جم در هی دی را دست کم نگیرید و از همان ابتدا به دنبال جمع آوری آن ها باشید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن