قیمت تهیه و خرید جم براول استارز چقدر است؟

براول استارز عنوانی جذاب به صورت چند نفره است که در آن قادر هستید تا شخصیت مورد علاقه خود را برگزیده و حالت ها

توسط ABESTANEWS در 19 تیر 1400

براول استارز عنوانی جذاب به صورت چند نفره است که در آن قادر هستید تا شخصیت مورد علاقه خود را برگزیده و حالت های مختلفی را برای آغاز یک رقابت جذاب انتخاب کنید. هر یک از این شخیصت ها از ظاهر و مهارت های خاص خود بهره مند هستند و نتیجه می گیریم که انتخابشان به سلیقه شما بستگی خواهد داشت. این بازی ابتدا در سال 2018 میلادی و به دست شرکت سوپرسل عرضه شد و از همان ابتدا هم طرفداران خاص خود را داشت. با وجود این که اکنون سه سال از انتشار این بازی می گذرد، اما شمار هواداران آن روز به روز افزایش می باید. پس در صورتی که شما هم از علاقه مندان به این عناوین و یا بازی های استودیوی سوپرسل هستید، براول استارز گزینه ایده آلی برایتان خواهد بود.

جم ها یکی از ارز های بازی براول استارز به حساب می آیند. به وسیله این جم ها یا جواهرات، شما قادر هستید تا آیتم ها، لباس ها و حتی کاراکتر هایی را باز کرده و از آن ها بهره ببرید. البته جم ها استفاده های دیگری هم دارند. مثلا برخی از رویداد ها به وسیله این ارز ها باز می شوند و یا می توانید فرایند باز شدن قفل آیتم هایی را سریع تر کنید. پس در این جا به اهمیت جم ها پی بردیم.

خود بازی براول استارز بعضا جم هایی را در اختیار شما قرار می دهد، اما تعداد آن ها چندان زیاد نیست و به صرفه نمی باشد. به همین دلیل است که برخی از گیمر ها نسبت به خرید جم اقدام می کنند. خرید جم هم از برخی از وب سایت های معتبر ایرانی و خارجی انجام شدنی می باشد. فراموش نکنید که به سایت درستی بروید و از شما کلاهبرداری نشود.

قیمت جم براول استارز چقدر است؟

سوال گیمر های براول استارز از ما این بود که قیمت خرید این جم ها چه قدر است؟ در جواب باید بگوییم که نمی توان قیمت ثابتی را برای آن ها در نظر گرفت. هر سایت با توجه به نیاز و تعداد مشتریان خود، قیمت های مختلفی را برای جم هایش تعیین می کند. نخست باید به سراغ سایتی بروید که از واریز جم ها به حسابتان مطمئن باشید. اولویت دوم را روی قیمت بگذارید. بدیهی است که اگر بتوانید وب سایتی با جم های ارزان تر را پیدا کنید، در هزینه های خود نیز صرفه جویی خواهید داشت. اگر به دنبال آن هستید که بدانید  گرفتن جم رایگان در بازی براول استارز به چه صورت است؟ این مقاله را حتما مطالعه کنید.

 

اگر بخواهیم به صورت میانگین به شما قیمت دهیم، باید بگوییم که به ازای دریافت 30 عدد جم باید چیزی در حدود 50 هزار تومان بپردازید. بسته 80 تایی آن هم در حدود 125 هزار تومان می باشد. این آمار هر چه بالا تر برود، تعرفه آن نیز به صرفه تر خواهد شد و این یکی از ترفند های فروشنده ها برای جذب مشتری می باشد. یکی از گران ترین بسته ها متعلق به بسته 2000 تایی جم می باشد که برای داشتن آن باید مبلغ دو میلیون و پانصد هزار تومان را پرداخت نمایید. پس قبل از انجام هر کاری، تحقیق در مورد آن سایت را از یاد نبرید. 

آخرین مطالب