خانه های هوشمند در ایران چگونه کار می کنند؟ طراحی سایت ارزان طراحی سایت

در خانه‌های هوشمند می‌توان به‌جای قفل‌های معمولی از سوییچ کارتی یا این که اثر انگشت استعمال کرد تا بدین ترتیب

توسط ABESTANEWS در 28 آبان 1401
در خانه‌های هوشمند می‌توان به‌جای قفل‌های معمولی از سوییچ کارتی یا این که اثر انگشت استعمال کرد تا بدین ترتیب ورود سارقان به خانه دشوارتر شود. علاوه بر این، یک سیستم اتوماسیون مرکزی تمام سیستم‌های روشنایی، گرمایشی، تهویه، سرگرمی و امنیتی را در دست گرفتن می کند و در عین درحال حاضر به‌عنوان سیستم ارتباط داخلی یا همان اینترکام مورد به کارگیری قرار می‌گیرد. کاهش کسی را این روزها می اقتدار پیدا کرد که در آیتم خانه هوشمند و تجهیزات هوشمند سازی ساختمان تا به حال خبری نخوانده باشد یا در آیتم آن چیزی به گوشش نخورده باشد . گزینه‌ی دیگری که می‌توان به جای لامپ‌های هوشمند به جهت هوشمندسازی سیستم روشنايی به کار گرفت، به کارگیری از کلیدهای روشنایی هوشمند است. اساسی به کار گیری از اين کليدها امکاناتی مثل تغيير شدت روشنایی و تهیه طیف نور و رنگ تابش لامپ هوشمند از دست می‌روند، البته در عوض، هزینه‌ی خریداری تعداد زيادی لامپ هوشمند از دوش‌تان برداشته می‌شود.
  • آلتیوم دیزاینر یک عدد از بهترین قابل انعطاف افزار های طراحی مدارات چاپی بردهای الکترونیک هوشمند می باشد.
  • از طرفی هم، کل افراد یک خانه می توانند کلید مورد حیث را چه اساسی اپلیکیشن و چه بدون آن در اختیار گرفتن کنند.
  • آیا شما جز آن دسته از اشخاصی می باشید که طرفدار به کارگیری از نور طبیعی در خانه هستند؟ می بایست بگوییم که دکمه پرده برقی هوشمند تماماً مناسب شماست.
  • نمای هوشمند این برج ها دارای توحه به وضعیت اقلیمی ناحیه طراحی شده تا میزان دریافت انرژی از نمای آن ها در دست گرفتن شود.
  • هوشمند سازی سیستم روشنایی منزل دارای به کارگیری از تجهیزاتی از قبیل انواع کلیدهای لمسی، ماژول های دیمر، ماژول RGB و غیره انجام می شود.
حسگرهای تندستی مراقب سلامت ما هستند و حقیقت مجازی و افزوده، دنیای تخیلات را به زندگی واقعی ما پیوند داده‌اند. خرید تجهیزات هوشمندسازی، روشنایی و … .به طور کلی، شما می‌توانید با داشتن یک سیستم روشنایی هوشمند در هر زمان از روز و در هر چه جایی که هستید، اهمیت موبایل هوشمندتان سیستم روشنایی منزل تان را تهیه کنید. خیال کنید چراغ‌های آشپزخانه‌تان طوری تهیه شده باشد که هنگامی که از سرکار به منزل می‌رسید روشنایی آشپزخانه در همان سطحی باشد که شما می‌خواهید. اتوماسیون خانگی همچنین به مصرف کنندگان یاری می نماید تا عملکرد را بهبود بخشند.

چرا و چگونه، منزل های هوشمند آتی رامی سازند؟

در ادامه از همین نوشته سژین حساس بعضا تجهیزات برای تدریس هوشمند سازی ساختمان آشنا خواهید شد. از هوشمند سازی روشنایی ، آبیاری ، سیستمهای امنیتی ، گرمایش و سرمایش و هر آنچه نیاز به در دست گرفتن دقیق خیس و اما بیرون از محل دارد. رشته ای ها معمولاً یک سیستم خانه هوشمند را بر پایه یک پلت فرم قابل انعطاف افزاری و تجهیزاتی از یک تولید کننده می سازند که محصولات آن در بازار شناخته شده میباشد و نظرات مثبتی هم دارد. دسته‌بندی نشده این سیستم بر بر روی یک تلفن همراه یا این که سایر دستگاه های نتورک نصب شده است و عضو می تواند به جهت اعمال تغییرات مختص جدول هنگامی ایجاد کند. کلیه ی همین تنظیمات از منش به دور از روش گوشی گوشی می تواند پیاده سازی شوند. به طور کلی در خانه هوشمند همگی وسایل هوشمند موجود در آن از شیوه internet یا این که تلفن و پیامک مهم یکدیگر در ارتباط و زیر در اختیار گرفتن ساکنین خانه هستند. همه تجهیزات برقی شما می توانند به پنل اصلی متصل شوند و به راحتی از روش بدور در اختیار گرفتن شوند. هر چه میزان تعداد و تنوعتجهیزات کارگزاشتن شده در ساختمان بخش اعظم باشد، هزینه های دریافتی بابت بها هوشمند سازیساختمان نیز بخش اعظم می شود. هرچه ساختمان مورد نظراز نطر سیم کشی الکتریسیته هوشمند مهیا تر باشد طبعا بها هوشمند سازی ساختمان ها کمترخواهد شد.

لامپ های هوشمند

سایر محصولات نظیر چراغ‌ها و وسایل ارتباطی مرتبط می‌توانند اساسی خاموش‌شدن به زمان عدم استعمال از انرژی کمتری به کارگیری کنند. اهمیت هوشمندسازی منزل خود منزلی ایمن‌تر خواهید داشت، می‌توانید عمده در مصرف انرژی صرفه‌ جویی نمایید و یا این که صرفاً مکانی سرگرم‌ کننده‌تر برای زندگی داشته باشید. همچنین نمونه‌هایی از محصولاتی را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌تواند شما را در هوشمندسازی خانه خود کمک کند. همه این مورد ها (لوازم هوشمند سازی ساختمان) به تعیین افراد به جهت منزل نصب و راه‌اندازی خواهد شد؛ در ادامه این نوشته برایتان از مزایای تبدیل منزل خود به خانه هوشمند گفته می شود. دوربین ها تنها یکی از جنبه های امنیت خانه هنگام تولید خانه هوشمند هستند.

تفاوت منزل هوشمند و سامانه مدیر ساختمان چیست؟

به عنوان نمونه ممکن هست دوران بیدار شدن قهوه‌جوش را پر‌نور کنید، پرده‌ها را باز کنید، چراغ‌ها را واضح کرده و سیستم دزدگیر را غیرفعال کنید. برند Control4، برند شناخته شده هوشمند سازی است که می تواند اصلی دقت به نیاز انسان مدرن تجربه جدیدی از آسایش و راحتی را برایش فراهم سازد. تقریبا همگی ما به نوعی از هوشمند سازی در خانه هوشمند کار های روزمره به کار گیری می نماییم درهای اتوماتیک پارکینگ ها، ساعت های زنگ دار، تایمر اجاق گاز، ریموت کنترل ها و … . البته هنگامی کلام از منزل هوشمند می نماییم منظورمان چیزی اکثر از این هاست. این لامپ ها به جهت هر موقعیتی میزان نور و طیف رنگی متفاوتی را ارائه میدهد و مقدار نور به شکل اتومات در شب و روز گوناگون میشود.

پروتکل ها و استانداردهای ارتباطات در BMS و اتوماسیون ساختمان کدامند؟

اگر وسایل متعددی به روتر و شبکه وای فای خانگی شما وصل باشند، سرعت اتصال اینترنت شما سایر وسایل شما نظیر لپ تاپ و تبلت را کلیدی کندی مواجه خواهند کرد. تراز سوم نوبت به گزینش و خرید دستگاه‌های سیستم صوتی هوشمند IoT یا این که internet شی ءها است. سفارش ما این هست که همین تجهیزات را از برندهای دارای خریداری نمایید که ضمن اطمینان از میزان مرغوب بودن برند سازنده، از میزان مرغوب بودن ساخت محصولات هم مطمئن خواهید شد.

کلیدهای لمسی هوشمند

به جز راحتی، بازدهی انرژی خوب تر و امنیت فراتر نیز ویژگی‌های اهمیت هستند. درصورتیکه سیستم گرمایشی منزل هوشمند از شیوه وای فای اهمیت پنجره در ارتباط باشد، می‌تواند گشوده بودن آن را تشخیص بدهد و جايگاه گرمایش را متناسب اساسی آن کم کند یا خاموش شود. همین رخداد چنانچه سنسورها تشخیص بدهند کسی در منزل وجود ندارد نیز می‌تواند شکل دهد. به عنوان مثال وقتی لوازم خانگی، چراغ یا ترموستات هوشمند دارید، دوران و طریق پر‌نور شدن و کارایی آن‌ها را اهمیت همین سیستم در دست گرفتن می‌کنید. بنابراین، در اختیار گرفتن بیشتری بر مصرف انرژی خود دارید و به احتمال زیاد، عادات مصرف انرژی خود را تغییر خواهید داد. اهمیت ترموستات‌های هوشمند، می‌توانید فارغ از دقت به نزدیکی به خانه، دمای منزل خویش را در هر هنگامی زمان‌بندی، محاسبه و از راه دور کنترل کنید. از روش در دست گرفتن اتومات معتدل، می‌توانید تنظیمات دمایی از پیش تنظیم‌شده را قبل یا هنگام ورود به آپارتمان خود فعال کنید. به‌عنوان‌مثال، وقتی که درب آپارتمان باز می‌شود، کولر یا بخاری شما می‌تواند به طور مداد پر‌نور شود.

طراحی استخر،سونا،جکوزی در شیراز

قفل‌های هوشمند همینطور می‌توانند زمان نزدیکی ساکنین را تشخیص دهند و درها را به جهت آنها گشوده کنند. اما بایستی توجه داشت که این قابلیت برای هوشمند سازی بیسیم ممکن و کاملا سوای دردسر است. دارای سلام / جهت دریافت نمایندگی کمپانی منزل هوشمند پلان، می توانید درخواست خود را از نحوه برگه درخواست نمایندگی ارسال کنید. حیاتی به نقل از وب سایت خبری درود / منزل هوشمند Control4، یک برند آمریکایی هست و دفتر کار آن در ایالت یوتا مستقر است. مثل قفل در، آیفون تصویری هوشمند هم یک عدد از اجزای کلیدی امنیتی منزل هوشمند محسوب میشود. علاوه بر بخش هایی که در بالا ذکر شد، گلخانه، سیستم آبیاری، پارکینگ، استخر و سونا، سقف تراس ها و … نیز می توانند هوشمندسازی شوند.

چگونه ساختمان خویش را هوشمند کنیم؟

سیستم های روشنایی هوشمند مثل Hue from Philips Lighting Holding B.V علاوه بر این‌که می توانند از راه و روش دور و به رخ سفارشی در دست گرفتن شوند، می توانند زمان حضور سرنشینان در اتاق را تشخیص دهند و نور را در شکل لزوم تنظیم کنند. لامپ های هوشمند همینطور می توانند خویش را بر اساس در دسترس بودن نور روز تهیه کنند. در صورتی که می خواهید منزل خود را هوشمند کنید، خرید کردن پریزهای هوشمند باید در بالای لیست اولویت شما باشد. اهمیت دوشاخه های هوشمند، می توانید اسباب خانگی خویش را مدیریت و در دست گرفتن کنید، در روزگار و تلاش خود صرفه جویی کنید و میزان مرغوب بودن زندگی خویش را بهبود بخشید. بنابراین، اکنون می توانید در آیتم آن فکر کنید، چه چیزی در همین مورد مختص است. نکته ویژه در پریز هوشمند این است که می توانیم آن را از منش دور در دست گرفتن کنیم.

یک منزل هوشمند در سال ۲۰۲۲ چطور خواهد بود؟

با پیشرفت تکنولوژی چراغ های تایمردار مرحله بالاتر از هوشمند سازی را ارائه کردند. تراز بالاتر از آن به کارگیری از سنسورهای حرکتی به مراد تشخیص انسان و تولید روشنایی در همان محدوده می باشد. سیستم اعلان حریق به صورت مداد تأثیری بر کارایی سیستم تهویه ندارد و …. در یک ساختمان هوشمند، گروه ای از سنسورها وجود دارد که اطلاعات مختلفی نظیر میزان روشنایی ناشی از نور روز، دمای اتاق، حضور اشخاص در اتاق، آتش سوزی، وقوع سرقت و … را می توانند دریافت کنند. مثلاً هنگامی کسی در اتاق نباشد، چراغ‌ها می‌توانند به‌طور خودکار خاموش شوند و ترموستات را می‌توان طوری تهیه و تنظیم کرد تا دمای داخل در ارتفاع روز کمتر یابد و درست قبل از رسیدن ساکنان خانه،‌ دوباره به درجه‌ی مناسب برگردد. تمام این کارهای خودکار، همراه‌با دستگاه‌های مدرن و کم‌مصرف، در مصرف برق، آب و گاز صرفه‌جویی می‌کنند.
آخرین مطالب