جاب آفر کانادا را از کجا بگیریم؟

  هر ساله افراد زیادی از سراسر جهان به کانادا که یکی از مهاجر پذیر ترین کشور های جهان است، مهاجرت می کنن

توسط ABESTANEWS در 7 شهریور 1400

 

هر ساله افراد زیادی از سراسر جهان به کانادا که یکی از مهاجر پذیر ترین کشور های جهان است، مهاجرت می کنند. مهاجرت به کانادا نیز شرایط خاص خود را دارد و یکی از شرایط گرفتن ویزای کاری و توانایی کار در کانادا، گرفتن جاب آفر کانادا می  باشد.

برای دریافت جاب آفر کانادا اینجا کلیک کنید.

با گرفتن جاب آفر می توانید هنگام گرفتن ویزا برای این کشور، از امتیاز ویژه ای نسبت به مردم عادی بر خوردار باشید. در این مقاله بررسی شده است که جاب آفر کانادا چیست و چگونه می توان آن را دریافت کرد.

فهرست مطالب:

1- جاب آفر کانادا چیست؟

2- دریافت جاب آفر کانادا چه مزیت هایی دارد؟

3- هر جاب آفری با ارزش نیست.

4- چگونه می توان جاب آفر را دریافت کرد؟

 

1- جاب آفر کانادا چیست؟

جاب آفر در لغت به معنی پیشنهاد شغلی می باشد و به این معنی است که یک فرد از یک کشور، دارای پیشنهاد شغلی است و در صورت مهاجرت به آن کشور، شغل خود را خواهد داشت و در واقع حتی قبل از مهاجرت، داشتن یک شغل خوب برایش تضمین شده است. جاب آفر کانادا نیز یک درخواست و پیشنهاد شغلی می باشد که شرکت های کانادایی به برخی از افراد ارائه می دهند و در این صورت، آن افراد با مهاجرت به کانادا، در این جایگاه شغلی مشغول به کار می شوند. در جاب آفر کانادا، شرحی از نحوه ی کار و نقش فرد در شرکت آورده می شود و در واقع او را از شغل خود مطلع می کنند و بعد از گرفتن ویزا و مهاجرت کردن به کانادا، در آن شرکت استخدام شده و مشغول به کار می شود.

 

2- دریافت جاب آفر کانادا چه مزیت هایی دارد؟

این موضوع مزایای بسیار زیادی دارد و می تواند در آینده ی افراد تاثیر بسیار خوبی بگذارد. از مزیت های دریافت جاب آفر کانادا از شرکت ها و کار فرما های کانادایی، می توان به سرعت بخشیدن به روند مهاجرت فرد اشاره کرد. سیستمی به نام اکسپرس انتری وجود دارد که در واقع ورود سریع به کانادا و مهاجرت به آن می باشد که شرایط ویژه ی خودش را دارد. کسی که جاب آفر کانادا را دارد، شانس بیش تری در سیستم اکسپرس انتری دارد و می تواند با سرعت بیش تری کار های مهاجرت خود را انجام دهد و در نهایت به کانادا مهاجرت کند. در واقع داشتن جاب آفر کانادا باعث می شود تا امتیاز فرد در این سیستم بالا تر از هم رده های خود باشد. همچنین جاب آفر کانادا می تواند باعث تسهیل در گرفتن اقامت دائم کانادا شود و فردی که جاب آفر کانادا را دارد ممکن است سریع تر از بقیه بتواند به اقامت دائم کانادا دست پیدا کند. همچنین داشتن جاب آفر کانادا باعث می شود تا فرد از نظر روانی نیز در شرایط مناسبی باشد و دیگر نگران هزینه های خود در آن کشور نباشد. زیرا کسی که جاب آفر کانادا را دارد، از همان لحظه ی ورود به کانادا، شغل خودش را دارد و حتی در مواقعی به خاطر این شغل، جای خواب و مسکنی نیز برای شدر نظر گرفته شده است و از این بابت و از بابت تامین هزینه ی خود، نگرانی نخواهد داشت و با خیالی آسوده تر مهاجرت خواهد کرد.

 

3- هر جاب آفری با ارزش نیست.

با این که داشتن  و دریافت جاب آفر می تواند کمک بسیاری به فرد بکند اما باید توجه داشت که هر جاب آفری ارزش بالایی ندارد. جاب آفری که دارای ارزش بالا باشد، باید ویژگی هایی داشته باشد که در ادامه به آن ها اشاره شده است. این جاب آفر باید به صورت تمام وقت باشد و تضمین کار تمام وقت و در تمام سال را به فرد بدهد. زیرا بعضی از جاب آفر ها هستند که فصلی هستند و بعد از یک فصل یا سه ماه، مدت زمان کار کردن فرد تمام می شود و این موضوع می تواند حتی باعث برگشتن فرد به کشور خودش بشود. برای این که ارزش یک جاب آفر بالا باشد باید حداقل به اندازه ی یک سال، کار کردن فرد را تضمین بکند تا فردی که جاب آفر را دریافت کرده است، بتواند پس اندازی برای خودش داشته باشد و بعد از یک سال بتواند اقامت موقت یا در بهترین حالت اقامت دائم برای خودش بگیرد. همچنین بدیهی است که جاب آفر باید جزو مشاغلی باشد که کشور کانادا به آن ها نیاز دارد و اگر زیر مجموعه ی این لیست نباشد، نمی توان روی آن حساب باز کرد. علاوه بر آن واضح و مبرهن است که جاب آفر باید توسط هر دو طرف و به صورت کتبی نوشته و امضا بشود و فرد نباید بدون یک جاب آفر کتبی، اقدام به مهاجرت کند. همچنین اگر جزییات شغل در جاب آفر ذکر نشده باشد، نمی توان به آن اعتماد کرد. به عنوان مثال ممکن است که شغلی که در جاب آفر ارائه شده است؛ حقوق  و مزایای بسیار پایینی داشته باشد و مهاجرت فرد با مشکلات بسیاری مواجه شود.

 

4- چگونه می توان جاب آفر را دریافت کرد؟

روش های متعددی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان جاب آفر کانادا را اخذ کرد و با استفاده از آن اقدام به مهاجرت نمود. یکی از این روش ها این است که به مراکز کاریابی مراجعه کنید. کانادا یکی از مهاجر پذیر ترین کشور ها می باشد و عنوان های شغلی بسیار زیادی در این کشور وجود دارد. به همین دلیل این کشور برای خود مراکزی برای کاریابی دارد. هر فرد می تواند با جستجو کردن در گوگل، با این مراکز ارتباط بگیرد و با تحویل رزومه و نمونه کار خود، شانس خود را برای دریافت جاب آفر امتحان بکند. بدیهی است که هر چه رزومه فرد بهتر باشد، شانس بیش تری برای دریافت جاب آفر خواهد داشت. شرکت های کانادایی با استفاده از مرکز های کاریابی، افراد مورد نیاز خود را از سراسر دنیا جذب می کنند.

یکی از مواردی که برای گرفتن جاب آفر به افراد کمک بسیاری می کند، روابط اجتماعی قوی و توانایی برقراری ارتباط مناسب با کارفرما و شرکت می باشد. رزومه ی خوب و داشتن سابقه کاری مناسب، در صورتی که به صورت مناسب ارائه نشوند، نمی توانند شانس بالایی در دریافت جاب آفر کانادا داشته باشند.  به همین دلیل توانایی ارتباط بر قرار کردن بالا و دانستن آداب معاشرت و آداب اجتماعی، می تواند کمک بسیاری در دریافت جاب آفر به فرد بکند.

علاوه بر این موارد، اپلیکیشن لینکدین نیز می تواند محل بسیار مناسبی برای افرادی باشد که به دنبال اخذ جاب آفر کانادا هستند. در این اپلیکیشن عنوان های شغلی مختلفی از سراسر جهان به افراد پیشنهاد می شود و در واقع کار فرما ها اعلام می کنند که به دنبال کسی هستند که مهارت های مورد نظرشان را داشته باشد. در نتیجه کسی که به دنبال دریافت جاب آفر کانادا می باشد، به راحتی می تواند با استفاده از این اپلیکیشن و همچنین داشتن رزومه مناسب و توانایی ارائه ی مناسب آن، از شرکت های کانادایی جاب آفر دریافت کند.

 

جمع بندی: جاب آفر کانادا برای افرادی است که در زمینه ای مهارت دارند و می توانند در آن زمینه کار بکنند. در نتیجه این افراد می توانند با دریافت این جاب آفر، مهاجرت خود را آسان تر بکنند و همچنین بعد از مهاجرت نیز نگران وضعیت زندگی و درآمد خود نباشند. جاب آفر مزایایی دارد و برای دریافت آن روش هایی وجود دارد که در این مقاله به آن ها اشاره شد.

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن