تقویم رومیزی و سررسید آوای عرشیا، روشی جذاب برای برندینگ و تبلیغات

اگر شما باید تاریخ مقرر را دقیقاً مطابق با خواسته خود چاپ کرده و همه جزئیات را تغییر دهید ، راه حل پیش روی شما

توسط ABESTANEWS در 21 تیر 1400

اگر شما باید تاریخ مقرر را دقیقاً مطابق با خواسته خود چاپ کرده و همه جزئیات را تغییر دهید ، راه حل پیش روی شما چاپ یک سررسید مشخص است. بنابراین ، اندازه های پیش فرض آن متفاوت است. ابعاد بخش وزیر 17 * 24 سانتی متر است. مزیت این روش صحافی قابلیت چرخش کامل ورق ها است که از تا خوردن آنها جلوگیری می کند همچنین می توان گفت به دلیل وجود این ویژگی مورد استقبال بهتر مردم قرار می گیرد. پذیرش آفاق از زمان و دفاتر تولید آفاق ، میزان محبوبیت و رضایت مشتریان آفاق را نشان می دهد. به طور کلی تقویم های رومیزی طرحی جذاب و ویژه برای محل کار و میز کار است.

تقویم رومیزی مدل ونیز | آوای عرشیا

کلیه سفارشات در سال 1400 سررسید شده است - سالنامه 1400 - تقویم دیواری و رومیزی 1400 منحصراً از صفر تا صد در مرکز چاپ و چاپ و سالنامه تبلیغاتی روما با بهترین قیمت در کل کشور به تعداد محدود و زیاد برای سازمانها و دفاتر و شرکتهای خصوصی و مشاغل آزاد. 2- داخل صفحات: که شامل صفحات تاریخ دار و تقویم مانند است ، تاریخ نویسی تاریخ سررسید به معنی نوع ترتیب تاریخ ها در هر صفحه تاریخ سررسید است. قیمت سررسید سفارشی بالاتر از قیمت سررسید معمولی است ، بنابراین شامل حجم کمتری از سفارشات است. بنابراین ، شما را به خواندن مقاله زیر برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی بسته بندی دعوت می کنیم.

همچنین ، اگر می خواهید از خدمات چاپ اضافی مانند UV محلی یا طلا و نقره برای سررسید خود استفاده کنید ، کیفیت اجرای این عناصر تأثیر بسزایی در ظاهر سررسید تولید خواهد داشت. سررسید می تواند انواع مختلفی را پوشش دهد. مهلت مقرراتی سالانه توسط شرکت های مختلف منتشر می شود.همه این مشاغل سعی می کنند اطلاعات مفید و مفیدی را در این مهلت ها قرار دهند. شما می توانید عکس های محصولات خود را بین لیست های سررسید چاپ کنید تا افراد بیشتری با کار شما آشنا شوند و زیبایی بیشتری به زمان تبلیغات شما ببخشند. همانطور که در بالا ذکر شد ، این مدل ویژه چاپ را تاریخ سررسید می نامند.

با این حال ، برخی افراد ترجیح می دهند از کاغذ براق برای تولید رسید استفاده کنند. این سالنامه اغلب به دلیل اندازه مدیریتی مورد پسند مدیران است و به طور انحصاری قابل چاپ است. در برخی اصطلاحات خاص تولید شده برای سمینارها یا شرکت ها ، نام رئیس و تاریخ تولد و مرگ و همچنین اطلاعات مهم و رویدادهای مهم مربوط به آن شرکت یا کارخانه در روز رویداد چاپ می شود. آنها به دلیل اندازه کاغذها و نوع آنها بی شباهت به دفتر خاطرات نیستند. با اثبات بهترین خدمات و پایین ترین قیمت برای چاپ و صحافی در سراسر کشور ، ثابت کردیم که هیچ ارزان بودن دلیل بی کیفیت بودن نیست.

تقویم رومیزی مدل میلان | آوای عرشیا

یکی از معایب این نوع صحافی این است که به هیچ وجه در سررسید هایی با قطر زیاد و تعداد صفحات زیاد توصیه نمی شود ، زیرا ورق های داخلی می توانند بعد از مدتی جدا شوند. بنابراین ، اگر می خواهید آرم خود را با این نوع سررسید لیزر کنید ، از سازنده بخواهید این مورد را آزمایش کند. به این ترتیب می توانید پوشش سررسید را سالها نگه دارید و فقط کاغذهای کریسمس را به آن اضافه کنید و همچنین ، اگر می خواهید یک ورق را از سررسید آن جدا کنید ، این کار را بدون اشتباه گرفتن سایر ورق ها انجام می دهید.

اصطلاح مدیریت دفتر در کرج یکی از انواع اصطلاحات تبلیغاتی است که به ویژه برای مدیران استفاده می شود. سررسیدها عمدتا از قسمتهای مختلفی تشکیل شده اند که می توان به سه قسمت اصلی یا سررسیدها اشاره کرد. ضرب الاجل ها نیز به الزام آور نیاز دارد و شما می توانید الگوهای مختلف صحافی را برای چاپ مهلت های خود بررسی کنید. متداول ترین اندازه های سررسید 17 در 25 سانتی متر است. متداول ترین نوع کاغذ چاپ 80 گرم کاغذ تحریر است. 2- سررسید 2 روزه: یا سررسید (کیف پول) دو روزه ، با سررسید دو روزه تاریخ هر روز هفته در یک صفحه یا به صورت ستون یا پشت سر هم چاپ می شود.

دوخت پایین: این روش صحافی به گونه ای است که در وهله اول ، تمام صفحات جمع شده و پس از اتمام کار دوخت ، با استفاده از چسب مخصوص برای اینکه آنها محکم بچسبند ، به هم دوخته شوند. یکی دیگر از مزیت های بزرگ اصطلاحات تبلیغاتی ، سبک و قابل حمل بودن آنهاست. مهلت های سازماندهی سلفون ، چرم ، از جمله مهلت های بسیاری برای مشتریان است و می توانید آنها را با طرح و نام دلخواه چاپ کنید.

هرچه تیراژ شما بیشتر باشد ، قیمت هر سررسید ارزان تر است. با این کار می توانید تغییرات کامل ایجاد کرده و مهلت های کاملاً سفارشی را چاپ کنید و حتی در کوچکترین موارد نیز می توانید تغییراتی ایجاد کنید. اتصال فنر: کاغذها به کمک فنر پلاستیکی یا فلزی به هم متصل می شوند. اما یک نکته وجود دارد که علی رغم افزایش قیمت کاغذ ، به ویژه پس از رسیدن مهلت های اروپایی ، این نوع مهلت ها (نمونه کارها) که دارای اندازه بزرگ و تعداد صفحات زیادی هستند ، دیگر طرفداران و اقتصادی زیادی ندارند. سفارش از این نوع سررسید در دسترس نیست

هر چه برش پیچیده تر و سخت تر مسلماً هزینه چاپ آن تقویم نیز افزایش پیدا می کند و یا حتی امکان دارد برخی از طرح ها عملی نباشند. و زیبا شانس انتخاب برند خود را افزایش دهید. تنوع طراحی : طراحی و ارائه این محصول به اندازه ای زیاد است که گاهی انتخاب نوع خاص از بین آن دشوار می شود . معمولا تنوع رنگ چاپ سیلک خیلی بالاتر از چاپ طلاکوب می باشد. 12 صفحه از هربرگ دارای تصاویر کلاسیک و تقویم می باشد و رو به روی هر برگه صفحه یادداشت و در کنار آن مناسبتهای هر ماه چاپ شده است. تقویم های رومیزی اکثراً به صورت ماه شمار بوده و از ۱۳ برگ یا ۲۶ صفحه جهت تولید آنها استفاده می شود میباشد که از لحاظ معرفی محصولات میتواند کاملاً مفید و تمامی محصولات در ۲۶ صفحه تقویم معرفی شود.

تولید و عرضه انواع تقویم رومیزی با طراح ها و تیراژهای متفاوت برای شما صاحبان مشاغل و شرکتهای حقیقی و حقوقی با اطمینان سفارش دهید. نوع جنس تقویم رومیزی ها در دو متریال متفاوت یکی برای صفحات تقویم رومیزی و یکی برای پایه تقویم رومیزی ساخته می شود، مگر اینکه به صورت اختصاصی و با سلیقه خودتان متریال دیگری را ترکیب کنید. در نهایت اگر می خواهید تقویم رومیزی چاپ کنید، که هیچ شباهتی به دیگر تقویم ها نداشته باشد، با کمک این روش ها و یا طراحی کامل صفحات این تقویم رومیزی را با توجه به سلیقه تان یا سبکی که دوست دارید، تقویم رومیزی اختصاصی کنید.

سررسید آوای عرشیا

دلایل این کمتر بودن قیمت تقویم رومیزی یادداشتی: - سایز و ابعاد تقویم رومیزی یادداشتی کوچک است که این موضوع یک عامل مهم در کاهش هزینه چاپ می باشد. معمولاً ابعاد و سایز تقویم به تولید کننده بستگی دارد ولی در طراحی تقویم رومیزی(مقالات مرتبط) باید حتماً تقویم بهصورت خوانا همراه با اعداد شمسی و قمری و میلادی باشد و تعطیلات و مناسبت ها نیز در گوشه ای از تقویم مشخص شده باشد. برندها، شرکت ها و سازمان ها نیز برای معرفی و جذب بهتر مخاطبان از این مدل تقویم های رومیزی استفاده می کنند. این مدل تقویم رومیزی برای مدیران و مشتریانی که هدیه خاص میخواهند گزینه مناسبی می باشد. برای کسانی که میخواهند با استفاده از یک روش تبلیغاتی به جذب مخاطب روزانه برسند، هدایای تبلیغاتی خاص مناسب هستند ، این هدایای تبلیغاتی خلاقانه میتواند شامل تقویم رومیزی اختصاصی باشد.

تقویم رومیزی(نمونه کارها) اداری که معمولاً بر روی هر میز کاری قرار گرفته می تواند در مدل های مختلفی تولید شود. طراحی تقویم رومیزی(نمونه کارها) یکی از ابزارهای تبلیغاتی متداول و مؤثر است که هر ساله توسط شرکت ها و برندهای بزرگ و کوچک طراحی و تولید می شود و مخاطب در طی طول سال با آن در ارتباط است. این که آیا با موضوع کلی شرکت و اهداف شرکت در ارتباط است و یا یک مفهوم جذاب تر را ایجاد کنید که برای مخاطبان مورد نظرتان جذاب است، مطمئن شوید که موضوع هماهنگ، جذاب و واضح است. زمانی که شما در یک محیط اداری یا تجاری پا میگذارید . بیشتر از هر چیز دیگر، زمانی را صرف آنچه می خواهید در تقویم سفارشی خود ذکر کنید نمایید. زمانی که طرح نهایی آماده می شود آن را به چاپخانه می فرستند تا بر روی کاغذ های گلاسه چاپ شود .

چاپخانه کهن بزرگترین و مجهزترین مجتمع چاپ دیجیتال و چاپ افست است که تمامی محصولات چاپی را به صورت آنلاین و حضوری برای کلیه همکاران و مخاطبان عرضه می نماید.کاربران در این سامانه می توانند پس از کسب اطلاعات کامل و آگاهی در محصول انتخابی مانند چاپ های فوری، چاپ ارزان ،چاپ بنر، چاپ کاتالوگ، کارت ویزیت،ساخت تابلو،چاپ سربرگ، چاپ بروشور، چاپ تراکت، چاپ پلات لمینت، استیکر و وینیل ،کاتر پلاتر، هدایای تبلیغاتی ،برش لیزر و cnc،چاپ پارچه و صحافی ، چاپ سررسید، تقویم رومیزی هزاران خدمت دیگر را در اختیار کاربر قرار دهد و این امر توانسته از نقطه شروع چاپ تا تحویل نهایی کار به مشتریان، از نظر کیفیت و قیمت و زمان را به بهترین وضع ممکن به انجام برسانیم. شما تقویم رومیزی را طراحی نمی کنید که مشتریان یا حتی خود شما صرفا تقویمی داشته باشید.

سعی کنید چندین مفهوم یا تم برای تقویم بیابید و برخی از نظرات را از همکاران خود دریافت کنید. تقویمهای دفتری قسمتی برای یادداشت کارها و امور دارند و میتوان از آنها برای یادداشتبرداری در جلسه و کلاس نیز استفاده کرد. همراه با جعبه مخصوص جهت هدیه نیز می باشد. البته باید توجه داشت تقویم های رومیزی بسیار متنوع بوده و به صورت هفته شمار و با تعداد برگ های گوناگونی (معمولاً 52 برگی) هم تولید می شوند، ولی اکثر آنها ۱۳ برگی و ماه شمار هستند. به این ترتیب با استفاده از مقواهای فانتزی برای برگ روی تقویم (همان جلد)؛ هم زیبایی دو چندانی به تقویم رومیزی می بخشند و هم در چاپ به مشکل بر خورد نمی کنند. مثل مدل تقویم رومیزی کلاسیک یادداشتی، این تقویم به دلیل داشتن صفحات یادداشت کاربرد بسیار بالایی دارد.

سررسید وزیری آوای عرشیا

مدل تقویم رومیزی طبیعت معمولاً بهصورت 12 برگ ( 24 صفحه ) از تصاویر زیبای طبیعت آماده فروش می باشد. دومین مرحله برای تولید تقویم رومیزی آماده سازی برگه های تقویم می باشد، مهمترین بخش در این مرحله طراحی جذاب و گیراست . تقویم هایی که در بازار موجود می باشند، اکثراً تقویم هایی هستند که دارای موضوعی هستند مانند طبیعت، محیط زیست، مردم شناسی و … حتی چنانچه شما سفارش خود را قبل از اعلام تقویم رسمی کشور ثبت نمایید، تولید کننده زمان کافی در اختیار خواهد داشت تا امور مربوط به طراحی، تامین متریال اولیه (مانند جنس جلد)، جلد سازی، طراحی لی اوت صفحات ماه شمار و .

 

منابع:

https://avayearshia.com/

https://telegra.ph/

 
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن