تعداد واحد ها و طبقات در پروژه شمیم رحمت 3 به چه صورت است؟

یکی از مناطق پر اهمیت پایتخت، منطقه 22 آن است که هم از نظر وسعت و هم از نظر امکانات تفریحی و تجاری که در آن وا

توسط ABESTANEWS در 31 مرداد 1400

یکی از مناطق پر اهمیت پایتخت، منطقه 22 آن است که هم از نظر وسعت و هم از نظر امکانات تفریحی و تجاری که در آن واقع شده است از اهمیت زیادی برخوردار است. در طی چند سال اخیر در منطقه چیتگر تهران فعالیت‌های زیادی از نظر احداث بوستان‌ها، دریچه خلیج فارس و همچنین رستوران‌ها و انواع مختلف مراکز تجاری ایجادشده است.

منطقه چیتگر یا بلوار کوهک تهران از آن مناطقی است که بسیاری از ساکنان پایتخت و همچنین مسافران آن تمایل به تفریح و وقت گذرانی در آن دارند. بر اساس پیش بینی‌های انجام شده قرار است در آینده تعداد واحدهای تفریحی، مسکونی و تجاری که در این منطقه توسط بخش خصوصی و بخش دولتی احداث می‌شوند افزایش چشمگیری داشته باشند. گفته می‌شود مردم در حال حاضر استقبال بسیار قابل توجهی نسبت به ساخت و سازها و پروژه‌های ساختمانی که در این منطقه راه اندازی شده است از خود نشان داده‌اند و این موضوع می‌توان نقشه راهی برای فعالان در این حوزه به شمار بیاید.

بسیاری از کارشناسان بر این باورند که یکی از قطب‌های تفریحی تهران که اتفاق از نظر تجاری نیز می‌تواند سود زیادی برای پایتخت نشینان به همراه داشته باشد، منطقه چیتگر یا همان منطقه 22 تهران است. از این رو سازمان مسکن هوافضای سپاه در زمینی به وسعت 110 هزار متر مربع پروژه ساخت 4 برج که هر کدام دارای 25 طبقه مسکونی هستند را از سال 1398 آغاز کرده است. واحدهای ساختمانی این پروژه قرار است تا پایان سال 1402 شمسی در اختیار سهامداران آن قرار گیرد.  آیا می دانید از نظر موقعیت جغرافیایی، پروژه رحمت ۳ در چه منطقه ای قرار دارد ؟

 

برج‌های احداث شده در این پروژه فقط مصرف مسکونی ندارند و قرار است در این برج‌ها امکانات تجاری و تفریحی نیز ارائه شود. زیربنای پروژه شمیم رحمت 3 در حدود 110 متر مربع است. به طور کلی قرار است 4 برج که به یکدیگر متصل هستند و بین آن‌ها راه ارتباطی وجود دارد در این پروژه احداث شود. واحدهای این برج‌ها دارای ابعاد مختلفی هستند که کوچک‌ترین آن‌ها 85 متر و بزرگ‌ترین آن‌ها چیزی در حدود 150 متر مربع مساحت دارد. بر ای اساس می‌توان گفت به طور کلی . در مجموع حدود 744 واحد مسکونی که قابلیت سکونت دارند در این برج‌ها در مجموع احداث شوند. نکته مهم این است که تعداد واحدهای احداث شده در این پروژه‌ها در حدود 900 واحد است که در حدود 150 واحد برای مصارف تجاری و تفریحی احداث شده است. هر برج دارای یک فضای اختصاصی پارکینگ برای صاحبان هر واحد است و یک لابی نیز در هر برج در نظر گرفته شده است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن