برنامه Grab Points برای بدست آوردن یوسی پابجی واقعی است یا فیک؟

GrabPoints یکی از معتبرترین سایت های پاداش در جهان است. این پلتفرم به اعضای خود برای انجام کارهای مختلف آنلاین

توسط ABESTANEWS در 29 آبان 1400

GrabPoints یکی از معتبرترین سایت های پاداش در جهان است. این پلتفرم به اعضای خود برای انجام کارهای مختلف آنلاین مانند تکمیل نظرسنجی، تماشای ویدیو، تکمیل پیشنهادات و سایر فعالیت‌های ساده پاداش می‌دهد. برخی از کاربران گزارش داده اند که می‌توانند تا 400 دلار در ماه درآمد کسب کنند، اگرچه اکثر کاربران متوسط معمولاً با صرف 1 ساعت در روز در GrabPoints می‌توانند حدود 50 دلار در ماه درآمد کسب کنند.

این نرم افزار کاملا شبیه به ویژگی های نقاط است. کاربران برای کسب اعتبار رایگان، تماشای ویدیوهای آنلاین یا دانلود برنامه‌ها را لغو می‌کنند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند روی لینک‌های مختلف به منظور تغییر مسیر و سپس ثبت‌نام، برگه بزنند. پاداش ثبت نام به کیف پول اضافه می‌شود و کل مبلغ را می‌توان بعداً به Google Play برداشت. کاربران می‌توانند به برنامه PUBG رفته و UC را خریداری کنند و سپس اعتبار Google Play را برای تکمیل پرداخت انتخاب کنند. به این ترتیب، کاربران فقط می‌توانند مراحل ساده را دنبال کنند و در اوقات فراغت خود به صورت نامحدود یوسی پابجی دریافت کنند.

نکات مثبت:

1.      درآمد متوسط 1 دلار در هر نظرسنجی - هر نظرسنجی به طور متوسط حدود 10 تا 15 دقیقه طول می‌کشد، بنابراین می‌توانید فقط با انجام نظرسنجی تا 6 دلار در ساعت درآمد کسب کنید.

2.      9 گزینه مختلف برای پول نقد - می‌توانید جوایز خود را از طریق PayPal یا از طریق کارت های هدیه در 8 وب سایت مختلف از جمله آمازون و استیم بازخرید کنید.

3.      آستانه برداشت پایین حداقل مقدار درآمدی که باید قبل از برداشت داشته باشید فقط 3 دلار است که می‌توانید در کمتر از 1 ساعت به دست آورید.

4.      زمان برگشت سریع برای پرداخت ها - تمام درخواست های برداشت تنها در 48 ساعت پردازش می‌شوند، که یکی از سریع ترین زمان های چرخش در صنعت است.

نکات منفی:

1.      ارجاع‌ها همیشه به شما امتیاز نمی‌دهند - شما فقط پس از اینکه فردی که دعوت کرده‌اید 1000 امتیاز اول (1 دلار) را به دست آورد، 500 امتیاز (0.50 دلار) کسب خواهید کرد.

2.      نرخ پایین صلاحیت برای نظرسنجی ها - به دلیل شرایط سخت، واجد شرایط بودن برای نظرسنجی ها آسان نیست. حداکثر 30 درصد از پاسخ دهندگان واجد شرایط نیستند.

اعضای Trustpilot GrabPoints را به عنوان یکی از "پردرآمدترین سایت های نظرسنجی در جهان" توصیف کرده اند و این اغراق نیست.

 

خوبی این است که شما می‌توانید این کارها را در خانه خود یا در زمان آزاد خود در محل کار انجام دهید، البته تا زمانی که یک دستگاه تلفن همراه و اتصال به اینترنت پایدار داشته باشید. توجه به این نکته مهم است که GrabPoints یک طرح "سریع ثروتمند شدن" نیست و به شما وعده هزاران دلار در روز نمی دهد. این فقط وسیله ای برای تکمیل جریان های درآمد شما و کسب درآمد اضافی فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: آشنایی با 3 تا از بهترین برنامه‌ها برای بدست آوردن رایگان یوسی پابجی

آخرین مطالب