افزایش سایز آلت تناسلی

افزایش سایز آلت تناسلی برای مردانی که مبتلا مشکلاتی زمان برقراری رابطه جنسی هستند مثل زودانزالی و همچنین

توسط ABESTANEWS در 12 شهریور 1401

افزایش سایز آلت تناسلی برای مردانی که مبتلا مشکلاتی زمان برقراری رابطه جنسی هستند مثل زودانزالی و همچنین عدم کسب راضی بودن پارتنر خویش یک معضل و آرزو محسوب می شود که ما در ارتفاع این متن کارایی کردیم تمامی شیوه های مطمئن افزایش سایز آلت تناسلی را به جهت شما کامل تفسیر دهیم.

خرید وکیوم مردانه می تواند نقص‌ افزایش سایز آلت تناسلی شما را به جهت مدام از بین بردن نماید.

در حال حاضر اینترنت مملو از وب‌سایت‌هایی است که کلیه چیز از قرص‌ گرفته تا اشکال کرم و دستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلی را می‌فروشند. ولی آیا همین درمان‌ها مفید هستند؟ نگرانی آقایان در آیتم اندازه آلت تناسلی‌شان منجر ایجاد یک صنعت جهانی یک‌سری میلیون دلاری در راستا عرضه گونه های «محصولات تقویت‌کننده قوای جنسی مردان» شده است.

در حالی‌ که بخش اعظمی از مردان نگران کوچک بودن آلت تناسلی خود هستند، تحقیقات نشان می‌دهند که سایز آلت تناسلی بیشتر آقایان طبیعی می باشد و نیازی به نگرانی نیست. یکی از از مشاوران مطرح تندرست جنسی پیشنهاد می‌کند: «مردانی که نگران ترازو آلت تناسلی خویش هستند، می بایست قبل از تست روش‌هایی که عمدتاً بی‌اثر، پرهزینه و گهگاه مضر هستند، اهمیت یک دکتر معالج متخصص اورولوژی حرف کنند.»

متاسفانه اکثری از مردانی که خیلی نگران ارتقا سایز آلت تناسلی خود هستند و از روش‌های فریبنده و بی‌اثر موجود در فضای internet عاقبت نمی‌گیرند، به مرور تصور بدی از بدن و میزان مرغوب بودن کار جنسی خویش پیدا می‌کنند. به این دلیل، خوب تر هست خیلی سرعت بالا به راهکارهای ارائه شده به وسیله افراد غیر کارشناس اعتماد نکنید!

در همین مطلب قصد داریم شما را مهم راهکارهای طبابت و طب سنتی گوناگون ارتقا سایز آلت تناسلی آقایان آشنا نماییم تا این دفعه حساس تدبیر بیشتر در این حوزه اقدام کنید.

سیر پرورش و تکامل آلت تناسلی آقایان

بلوغ جنسی پسران عموماً در بین ۱۲ تا ۱۶ سالگی واقعه می‌افتد و به امداد ترشح هورمون‌های جنسی، در این مدت آلت تناسلی بلندتر و ضخیم‌تر می‌شود. البته سرعت رشد از شخصی به فرد دیگر گوناگون است. اگر‌چه پس از نقطه نهایی بلوغ احتمال پرورش بیشتر آلت تناسلی وجود ندارد، ولی بعضا از مردان برنا ممکن هست تا اوایل ۲۰ سالگی، رویش اندکی را تجربه کنند. غالبا سایر تغییراتی که در دوران بلوغ ملازم اهمیت افزایش سایز آلت تناسلی صورت می‌دهند، عبارتند از:

  • بزرگ شدن بیضه‌ها
  • نازک شدن و قرمز رنگ شدن پوسته بیضه‌ها
  • رشد موهای زائد در اطراف آلت تناسلی
  • ترشحات شبانه منی
  • نعوظ و انزال مکرر

سایز میانگین آلت تناسلی آقایان

اخیرا تحقیقاتی که بر بر روی ۱۵۵۲۱ نفر در سراسر عالم انجام شده‌اند، نشان می‌دهند که متوسط ارتفاع آلت تناسلی مردان کلمه می باشد از:

  • ۱۶ سانتی‌متر، زمانی‌که موقعیت عادی دارد
  • ۱۲ سانتی‌متر در شرایط نعوظ به جهت برقراری ارتباط جنسی

در گزینه میانگین عرض آن نیز می توان گفت:

  • ۳۱ سانتی‌متر در شرایط عادی
  • ۶۶ سانتی‌متر در شرایط نعوظ

بسیاری از مطالعات نشان داده‌اند، علت مهم این‌که بیشتر آقایانی معتقدند آلت تناسلی کوتاهی دارند، بی‌اطلاعی آن‌ها از سایز طبیعی آلت است. در واقع، اگر‌چه روش‌های پزشکی افزایش سایز آلت تناسلی می‌توانند کمک نمایند اما نیکی در حدی که ذهن متوهم بعضا از آقایان متصور است.

در آیتم اختلال میکروپنیس چه می‌دانید؟

جالب هست بدانید که بعضی از پسران در اثر ناهنجاری‌های هورمونی یا ژنتیکی، اهمیت یک آلت تناسلی زیاد ریز ولی اصلی ساختار طبیعی هستند. در واقع پس از پایان بازه بلوغ، طول آلت آن‌ها کاهش از ۹٫۳ سانتی‌متر است. اگر‌چه این اختلال هیچ معالجه قطعی ندارد ولی هورمون درمانی یا این که جراحی ممکن می باشد ارتقاء سایز آلت تناسلی را در کودکان در گیر به میکروپنیس تحریک کنند. مطمئنا تشخیص و معالجه به موقع می‌تواند روند فعالیت را آسان‌تر کند.

باید بدانید که میکروپنیس یک عارضه فراوان معدود است. در واقع از هر ۱۰۰۰۰ کودک، ۱ نفر ممکن می باشد اصلی این مشکل به دنیا بیاید. به این دلیل، پزشکان معتقد هستند که سایز آلت تناسلی اکثر اوقات آقایان طبیعی است.

آیا می‌توان سایز طبیعی آلت تناسلی آقایان را بزرگتر کرد؟

یک مطالعه در سال ۲۰۰۶ گزارش داد که صرفا ۵۵٪ از شرکت‌کنندگان مرد آن از سایز آلت تناسلی خود راضی بودند. به این دلیل، دانش پزشکی دست به کار شده میباشد تا بتواند به امداد راهکارهای ایمن، یه خرده به ارتقاء سایز آلت تناسلی آقایان امداد کند. چراکه نمی‌توان انکار کرد که یک آلت تناسلی حیاتی سایز یه خرده بزرگتر، سبب افزایش لذت جنسی به جهت یک یا هر دو طرف می‌شود. در واقع این مسئله بخش اعظم تاثیر روانی دارد تا تاثیر فیزیکی!

امروزه محصولات زیادی از پاراگراف دستگاه‌ها (مانند دستگاه وکیوم مردانه یا این که دستگاه افزایش‌دهنده ارتفاع آلت تناسلی)، قرص‌ها (مانند گونه های مکمل‌های غذایی)، کرم‌ها و لوسیون‌ها وجود دارا‌هستند که می‌توانند باعث ارتقاء سایز آلت تناسلی شوند. هرکدام حیاتی یک مکانیسم ویژه فعالیت می‌کنند و مزایا و معایب خاص خویش را دارند. غالبا کارشناسان پیشنهاد می‌کنند که به جهت حصول نتیجه، می بایست در ارتفاع ۴ تا ۶ ماه از آن‌ها به کار گیری کنید. ولی در کنار همین محصولات، تکنیک‌های ورزشی خاص و روش‌های جراحی آلت تناسلی هم بسیار تاثیرگذار هستند. در ادامه به جزئیات عمده هر مورد اشاره خوا‌هیم کرد.

قرص‌ها، کرم‌ها و لوسیون‌ها

این محصولات معمولا حاوی ویتامین‌ها، مواد معدنی، گیاهان دارویی یا هورمون‌هایی هستند که می‌توانند به تدریج سبب ساز ارتقا سایز آلت تناسلی شوند. تحقیقات متعددی اثبات کرده‌اند که بعضا از برندهای همین محصولات خیر تنها موثر نمیباشند بلکه سبب جراحت به ارگان‌هایی مثل معده یا این که کبد می‌شوند. طی جداسازی و باز‌نگری انجام شده در دانشگاه مریلند ایالات متحده، آثاری از سرب، آفت کش‌ها، باکتری اشرشیاکلای (E.coli) و مدفوع حیوانات در آن‌ها کشف شده است.

به همین دلیل، سفارش می‌کنیم مسلما محصولات خوراکی یا موضعی خویش را از فروشگاه‌های آنلاین یا حضوری دارای تنظیم کنید. دکان محصولات زیبایی بالینسو سابقه طولانی در عرضه ترکیب روغن خراطین و زالو، به عنوان یک عدد از موثرترین درمان‌های طب سنتی مشکلات جنسی آقایان دارد.

روغن خراطین بالینسو که در اورجینال از نوعی کرم خاکی تهیه شده است، می‌تواند اساسی استفاده مستمر نیکی صرفا آلت تناسلی آقایان بلکه اندام‌های دیگر تن نظیر لب، گونه، باسن، سینه و دیگر عضله‌ها را حجیم‌تر کند. بنابراین، خانم‌ها هم می‌توانند به جهت بهبود ظاهر اندام‌های جنسی خویش از این متاع به کار گیری کنند. مانند دیگر کرم‌ها و لوسیون‌های موضعی به جهت ارتقاء سایز آلت تناسلی، حاوی پروتئین و اسیدهای چرب ارزشمند امگا ۳، امگا ۶، امگا ۹ است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن